Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 732 van 863 EersteEerste ... 232632682722730731732733734742782832 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.311 t/m 7.320 van 8630
  1. #7311
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.056

    Standaard

    Uitermate netjes.
    Alles op vervormend en/of luider makend gebied, werkend of niet, hier in deze kiet. De twee linksboven zijn van een oude vriend, door gekte uit beeld verdwenen. Een big muff op een bierviltje. Misschien komt het nog eens goed.

  2. #7312
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.193

    Standaard



    Showmaster 48 case, bodem opgehoogd met twee houden platen waarvan bij de bovenste voorzien van gaten voor de pootjes en afgewerkt in matzwart.

    Kabels qua lengte en haakse pluggen niet ideaal, dat zou nog wat netter kunnen...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #7313
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht


    Showmaster 48 case, bodem opgehoogd met twee houden platen waarvan bij de bovenste voorzien van gaten voor de pootjes en afgewerkt in matzwart.

    Kabels qua lengte en haakse pluggen niet ideaal, dat zou nog wat netter kunnen...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Nice
    Ben je tevreden over die mission pedaal?

  4. #7314
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deefke666 Bekijk bericht
    Nice
    Ben je tevreden over die mission pedaal?
    Heb er nog niet veel meegedaan (na ontvangst even getest en toen spul naar mijn vader gebracht die het bordje wel even zou maken maar dat duurde toch wat langer).
    Enniewee, eerste indruk was wel erg goed mn op gebied van feel bij de wah. Vanavond ff pielen ermee en dinsdag repeteren, dan heb ik een beter idee.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #7315
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Heb er nog niet veel meegedaan (na ontvangst even getest en toen spul naar mijn vader gebracht die het bordje wel even zou maken maar dat duurde toch wat langer).
    Enniewee, eerste indruk was wel erg goed mn op gebied van feel bij de wah. Vanavond ff pielen ermee en dinsdag repeteren, dan heb ik een beter idee.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik heb er zelf ook interesse in dus ik ben benieuwd naar jouw ervaringen
    Ik zou hem ook gebruiken om de wah van mijn helix aan te sturen (de l6 versie dan), voor wah gebruik is de ingebouwde expression pedaal van de helix imo niet echt geschikt (veel te grote sweep).
    Die mission is niet echt goedkoop te noemen maar ik hoor er erg goede dingen over op diverse fora.

  6. #7316
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.193

    Standaard

    Ja na een Pod HD500 een nu een jaar een Kemper met FCB1010 lijk ik nu weer ineens een echte wah te hebben
    Of het nu de lengte van de sweep is of lineair vs niet... geen idee.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #7317
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Locatie
    de haag
    Berichten
    884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deefke666 Bekijk bericht
    Ik heb er zelf ook interesse in dus ik ben benieuwd naar jouw ervaringen
    Ik zou hem ook gebruiken om de wah van mijn helix aan te sturen (de l6 versie dan), voor wah gebruik is de ingebouwde expression pedaal van de helix imo niet echt geschikt (veel te grote sweep).
    Die mission is niet echt goedkoop te noemen maar ik hoor er erg goede dingen over op diverse fora.
    Ik gebruik al 6 jaar Mission voor wah én volume op mn AxeFX, zonder problemen.

  8. #7318
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.562

    Standaard


    Er paste nog één bij op. De komende tijd maar een beetje experimenteren met mijn nieuwste aanwinst, de EHX Soul Preacher compressor.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #7319
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht

    Er paste nog één bij op. De komende tijd maar een beetje experimenteren met mijn nieuwste aanwinst, de EHX Soul Preacher compressor.
    Ik weet nog dat je ooit 1 pedaaltje meer dan genoeg vond.
    Maar ik snap je plankie en ik begrijp je keuzes. Behalve die tuner, wat een onhandig en lomp ding is dat! Ik heb de mazzel dat ik tot tweemaal toe een Boss tuner heb gekregen (een TU-2 en een TU-3), waar ik heel tevreden mee ben, maar als ik er zelf een moest aanschaffen ging ik voor de TC Electronic Polytune 2 Mini. Handig, goed leesbaar en.... mini!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  10. #7320
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Zo veel scheelt de dt10 niet in pedalboard footprint met de mercury box, en/of een boss type pedaaltje met connectors aan de zijkant?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top