Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 729 van 864 EersteEerste ... 229629679719727728729730731739779829 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.281 t/m 7.290 van 8635
  1. #7281

    Standaard

    ik heb er 1 voor de amp en 1 in de fx loop zitten.
    de gate in de fx loop zit voor de delay want anders kapte hij mijn delay sound te snel af.
    ik speel met een hoop gain dus daarom 2
    nog een andere reden voor 2:
    Ik gebruik enkel de fx loop als ik op mijn marshall speel.
    als ik op mijn mesa recto speel (die een k#t fx loop heeft) gebruik ik de fx loop niet dus heb ik nog altijd een gate voor de amp
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  2. #7282
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Maar wat gate de eerste gate dan nog?
    Ik bedoel, de tweede gate is maatgevend, als die dicht is kan het niet bommen wat gate 1 doet.
    Of werkt het zo dat je met de eerste gate zo weinig bijgeluiden probeert door te laten zodat gate 2 wat "strakker" werkt of zo?

    Mijn eigen reactie teruglezend....eigenlijk vraag ik me gewoon af of een dubbele gate beter werkt dan een enkele gate met de trigger vooraan in de chain.

    Vind je de decimator beter dan de boss?

  3. #7283

    Standaard

    Ik heb veel minder geruis als ik ze alle 2 opzet. Tijdens het spelen en ook als ik niet aan het spelen ben. De high gain bijgeluiden van de amp zijn weg.
    Maar ik heb de ISP vooral gekocht voor als ik van amp switch.
    Anders moest ik de ns2 uit de loop halen en ervoor zetten. Ik ben lui dus hoppa extra pedaal nu moet ik enkel de kabel van de input van mijn marshall naar de input van de mesa steken.

    Ik heb nog een hele oude Ns2 en blijkbaar zijn die beter dan de ns2 van nu(is dat waar? Geen idee) maar ze doen het alle 2 goed.
    Als ik ze apart gebruik voor de amp is de ISP iets beter. Is hij het waard? Vergeleken met mijn ns2 niet echt.
    Ik heb nog geen nieuwe ns2 bespeeld dus ik kan het je niet zeggen. Mijne is 10-12 jaar oud.

  4. #7284
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Wat ruisonderdrukking betreft, heeft iemand ervaring met dat Rocktron Hush pedaal? Die hush van vroeger werkte toch erg goed.

  5. #7285

    Standaard

    Vriend van mij had de hush rack versie en die werkte heel goed. Geen idee of er verschil zit tussen de pedaal en de rack versie...

  6. #7286
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Klopt. Die werd 'vroegah' vooral gebruikt. Voordat de ISP Decimator z'n intrede deed en nu ongeveer standaard op elk metalplankje staat. Zelf heb ik een Mooer noise gate. Doet het ook erg fijn. Daarnaast voor thuis een Joyo gate. Bagger ding, geen aanrader.
    Gezocht: Ibanez DE7

  7. #7287
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Klopt. Die werd 'vroegah' vooral gebruikt. Voordat de ISP Decimator z'n intrede deed en nu ongeveer standaard op elk metalplankje staat. Zelf heb ik een Mooer noise gate. Doet het ook erg fijn. Daarnaast voor thuis een Joyo gate. Bagger ding, geen aanrader.
    Ik heb nu een Rowin Noise Gate thuis liggen, wat een iSP Decimator-clone blijkt. Inclusief verzenden is hij voor 16eurnogwat vanuit China naar mijn brievenbus gegaan.

  8. #7288
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Die Mooer noise gate is heel prettig idd. Ik vind ook de noise gate van de Zoom MS50 multistomp erg goed.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  9. #7289
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2004
    Locatie
    Nietzover
    Berichten
    1.103

    Standaard




    Mijn creatie.

    Ernie Ball patch kabels
    Kabels voor naar Amp en Gitaar zijn Roland kabels
    2x DAP jack verleng adapters
    1 9v adapter aansluiting (verlengd met chain)
    Bovenkant pedalboard is volledig voorzien van bekleding voor velcro.
    Onderkant van pedalboard heeft rubberen voetjes van een Wah pedal(voor anti-slip).
    Laatst gewijzigd door crazylay; 9 november 2018 om 17:58
    Dag

  10. #7290

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top