Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 728 van 863 EersteEerste ... 228628678718726727728729730738778828 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.271 t/m 7.280 van 8630
  1. #7271
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Dat is wat ik zei.
    We kwamen inderdaad - weliswaar via verschillende wegen - tot dezelfde conclusie: Tesa Extra Strong is prima klittenband voor je pedalboard.
    Turn it up • Bring the noise

  2. #7272
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Huh? Waar is de Ross phaser gebleven?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Die gaat nooit weg; alleen passen er op zijn plaats 2,5 van die mini Mooer/Rowin-pedaaltjes. Nu ik bandloos ben wil ik wat meer drives op mijn plank kunnen zetten, dus ik ben nu aan het kijken hoe ik het zo economisch mogelijk in kan delen. Als ik uiteindelijk op 1 drive settle dan past hopelijk de Ross er weer op; of ik maak een keer een kleinere versie.
    Ik vermoed dat ik 2,5 pedaal moet gaan vervangen door de Ross Phaser; zo'n Phase90 klinkt nergens naar als je de Ross gewend bent.

  3. #7273

    Standaard

    Ik ben is gaan nadenken over wat ik echt nodig heb en zo zijn we op dit gekomen...
    Signalchain: Line6 G50 -> TC Electronic Polytune -> Fortin Grind -> ISP Decimator2 -> Amplifier. FX Loop Send -> Boss NS-2 -> Boss DD-7 -> FX Loop Return.

  4. #7274

    Standaard

    Simpel en strak!

  5. #7275

    Standaard

    Daar ging ik voor.
    Ik had zoveel zooi op mijn bord staan dat ik niet gebruikte. Allemaal de schuld van GAS... ik hoop dat ik tevreden blijf met het bord zoals het nu is.

  6. #7276
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    Ik ben is gaan nadenken over wat ik echt nodig heb en zo zijn we op dit gekomen...
    Signalchain: Line6 G50 -> TC Electronic Polytune -> Fortin Grind -> ISP Decimator2 -> Amplifier. FX Loop Send -> Boss NS-2 -> Boss DD-7 -> FX Loop Return.
    Als je kan, maak eens wat clips van die Fortin Grind in actie met je amps ...

  7. #7277

    Standaard

    Ik zie het nu pas, maar waarom 2x noise reduction?

  8. #7278
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjtevel Bekijk bericht
    Ik zie het nu pas, maar waarom 2x noise reduction?
    Dat zie je wel vaker op bordjes van scheurneuzen. Heb deze vraag mezelf ook weleens gesteld, de laatste gate is maatgevend zou je zeggen, als die "dicht" is maakt het niet meer uit wat de eerste gate doet.
    Of zou je de treshold van gate 2 lager kunnen instellen op het moment dat je middels gate 1 alvast wat boost/drive noise kunt gaten? Maar is gate 1 dan niet maatgevend vwb de treshold instelling?


    Moet ook nog eens een goede gate op mijn pedalboardje zetten; die in mijn rack werkt heel goed, maar de gate zit na de delay, dat is stom.
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 4 november 2018 om 13:10

  9. #7279
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ook daarom ben ik blij met de Me-5. De noise supressor die erin zit is erg goed. Of het inderdaad de beste is die ooit gemaakt is zoals sommigen beweren dat weet ik niet maar het is een goede.

  10. #7280
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Kweenie, in de ME-5 zit de noisegate in ieder geval voor de delay, dat is alvast goed.
    Je zou alleen zeggen, als je tóch al in een multi fx zit, tak dan de input af en laat die de gate aansturen zeg maar, net als de NS-2 en ook de decimator g string doet (en sommige anderen ook), dat lijkt theoretisch ideaal. Alleen bij wisselen van gitaar (andere output) zul je vast weer wat moeten verzetten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top