Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 720 van 863 EersteEerste ... 220620670710718719720721722730770820 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.191 t/m 7.200 van 8630
  1. #7191
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2011
    Locatie
    Zuid-Noordholland
    Berichten
    236

    Standaard

    Heb ze naast elkaar getest en vond de Tumnus zeker beter klinken, voller geluid (meer bass idd) en minder 'honky' dan de Archer. Het kleinere formaat en de lagere prijs (nadat de Tumnus deluxe op de markt kwam is de prijs van de tumnus aardig omlaag gegooid) zijn welkome extra's.

  2. #7192
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht

    Is dit jouw setting van de FL-9 voor chorusachtige sound?

  3. #7193
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ja, plus minus. Maar staat ook in je topic. Heb ik hetzelfde fotootje gepost.

  4. #7194
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Oeps... had ik nog niet gezien..

  5. #7195
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2011
    Locatie
    België
    Berichten
    163

    Standaard

    Een jaar geleden was dit mijn (rommelige) board:



    Best tevreden van de sound, maar in de rock coverband was het toch niet zo handig om tussen de nummers door aan de knoppen te draaien.

    Sinds een klein jaar speel ik daarom met enkel de Boss MS-3 (in 4CM met mijn mesa MK5:25). Super handig, 1 patch (met vaak 2 sounds) per nummer en klinkt gewoon erg goed (in 4CM, NIET voor de input).

    Net terug een board gekocht, vooral om de opbouw te vergemakkelijken, en ook om de drives toch terug anoloog te hebben + een looper erbij te hebben (niet live, maar handig voor practice):





    Hierbij een korte "review" van wat materiaal waar je nog niet zoveel info over vindt:
    - De rockboard tres: super board, stevig, maar toch heel licht en handig om alles op te plaatsen. En betaalbaar. Echt wel een winner serie van rockboard.
    Wel een kleine waarschuwing: ik heb de tres 3.1C, dus die met case, en de case is in de hoogte (= wat je op je board plaatst) niet heel ruim. Achteraan zit wat marge, maar in de hoogte is het beperkt. Met mijn moog expression pedal op het bord kan de koffer niet dicht! Dus de goedkope m-audio ex-p staat erop. De moog kan ik altijd nog naast het board zetten. Een full-size cry baby zal waarschijnlijk ook niet lukken.
    - Rockboard MOD (MOD1 in mijn geval): nogal duur vind ik persoonlijk, maar eigenlijk onontbeerlijk om handig op te bouwen.
    - Rockboard flat cables (zo zitten er enkele stereo's op): erg goed, flexibel, en niet te duur. De plug vind ik wel nogal breed wat het moeilijk maakt om er meerdere naast elkaar te plaatsen.
    - Harley Benton Solder-free patch cable kit: WAUW! Spotgoedkoop en super makkelijk te monteren. Veel handiger dan de lava kit. En de HB's doen het gewoon van de eerste keer. De bijgevoegde handleiding was enkel in het Duits en de bijgevoegde cutter is waardeloos (gewoon met een degelijke cutter recht knippen volstaat), de kabel is niet super flexibel, maar ik heb spijt dat ik maar 1 set besteld had, anders was dit het enige wat op het board zat (met uitzondering van de stereo kabels)
    - Rockboard LT XL power bank: doet wat het moet doen. Met de pedalen op mijn board (alles in 1 daisy chain) kom ik theoretisch op (max) 650 mA. Na 3 uur nog halfvol dus zou meer dan genoeg power moeten hebben voor rehearsals en gigs.

  6. #7196
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Mijn pedalen op een nieuwe pedaltrain (classic 2). Onder de pedaltrain zit een VoodooLab Pedal Power 2 Plus gemonteerd.


  7. #7197
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Weer e.e.a gewijzigd.
    Moet nog haakse pluggen monteren ipv die rechte witte.
    En een klein kastje voor de loop I/O en die evenals de PP2+ voeding onderop de PT Pro.

    TU-3/Wah/TS9/PH-1r
    > JVM in
    > JVM send
    FL9/Retrosonic/DD-20/TR-2/Ditto X2/Trio
    > JVM return

    Ms de Ditto en Trio + remote nog eens op een PT Mini/Nano zetten, zodat ik ze als geheel naar believen in 1x er bij kan prikken, de rest dichter bij elkaar kan plaatsen, (en evt nog meer pedalen erbij kan zetten zoals een octaver en een reverb)

    Laatst gewijzigd door MarkS; 29 juli 2018 om 18:12

  8. #7198

    Standaard

    Resultaat van een avondje knutselen. Ben er, al zeg ik het zelf, behoorlijk blij mee. Ik blijf me erover verbazen hoeveel er op een Pedaltrain JR past, met een beetje passen en meten. Platte patchcables van EBS hielpen trouwens ook wel behoorlijk!

    Signal Chain:

    Gitaar > EB VPJR (met tuner out naar TC Polytune) > Mad Professor Amber Overdrive > JHS Moonshine > TC Spark booster > TC mini Corona > TC flashback X4 > TC Hall of Fame > Vox AC15




    Weet nog niet welke kant van de pedaltrain ik mooier vind...


  9. #7199
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Pussy power is altijd mooier dan wat dan ook

  10. #7200
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    NICE!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top