Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 710 van 863 EersteEerste ... 210610660700708709710711712720760810 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.091 t/m 7.100 van 8630
  1. #7091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Schizofreen bordje hoor, interessant bedoel ik.
    Maar kun je die pedalen ook allemaal intrappen zonder dat effect erboven of ernaast mee te nemen?
    Kan je er misschien meer over vertellen qua combinaties die je maakt ?

  2. #7092
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Schizofreen bordje hoor, interessant bedoel ik.
    Maar kun je die pedalen ook allemaal intrappen zonder dat effect erboven of ernaast mee te nemen?
    Kan je er misschien meer over vertellen qua combinaties die je maakt ?
    De pedalen zelf hoef ik niet in te trappen, daar is FXL8 de looper voor. Alleen de Nemesis, Whammy trap ik buiten de looper om in. Ze zitten wel in de looper en worden geschakeld via midi. De Nemsis staat vooraan voor de freeze en tap functies. De Whammy spreekt voor zich, moet wel kunnen whammien ��. Bij de vocalist trap ik de momentary switch soms in, dat doe ik via dat omgebouwde naaimachine pedaal ervoor, zodat ik niet precies hoef te mikken tijdens het zingen en spelen. Het upbanken vande Vocalist gaat met de knop ernaast en die heb ik verhoogd om er makkelijker bij te kunnen. Qua combinaties is alles zo mogelijk, ieder pedaal hedt zijn eigen loop.

  3. #7093
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan Bekijk bericht
    Veel nieuwe pedalen op je board!
    Hoe bevalt het tot nu toe?
    Sinds de latste keer dat je hier was is er wel e.e.a. verandert, maar het is vooral de opstelling die anders is, de ventura vibe van destijds heeft ruimte gamaakt voor de Vibemachine en de Nemesis is nieuw. Bordje bevalt me écht zo goed! het heeft wat jaartjes gekost, maar man, wat kan je daar blij van worden.

  4. #7094
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Nice man !!!
    Is die vocalist een harmonizer? Hoe bevalt deze jou?

  5. #7095
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Sinds de latste keer dat je hier was is er wel e.e.a. verandert, maar het is vooral de opstelling die anders is, de ventura vibe van destijds heeft ruimte gamaakt voor de Vibemachine en de Nemesis is nieuw. Bordje bevalt me écht zo goed! het heeft wat jaartjes gekost, maar man, wat kan je daar blij van worden.
    Gaaf om te horen! Mooi bordje ook. En inderdaad, goed spul is zó fijn.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  6. #7096
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deefke666 Bekijk bericht
    Nice man !!!
    Is die vocalist een harmonizer? Hoe bevalt deze jou?
    Zit ook een harmonizer in, maar die gebruik ik niet veel en heel subtiel (via die momentary switch). Ik vind vooral de controle over je eigen compressie, reverbs, delays prettig. En de megafoon/distrotion effecten.

    Ze zijn niet meer verkrijgbaar. Het design is op zijn zachts gezegd niet heel aantrekkelijk en vrij bulkie. De vier zilveren draai knoppen zijn plastic prul en toen er in mijn tas een keer iets overheen rolde braken ze alle vier tegelijk af. Ik heb toen in de holle huls van deze vier afgebroken knoppen een stuk ijzerdraad op maat gevijld en ze zo kunnen fixen. Maar het is gewoon een ontwerp fout.




    Wat hij doet is te gek, maar dat ze niet meer gemaakt worden is niet zonder reden. Wat mij trok aan deze ten opzichte van bijvoorbeeld de bekendere Boss is zijn Golden Channel. Hier stel je je eigen gates en compressie in, dat vind ik echt een uitkomst! Niet te hoeven vertrouwen op geluidsmannen wat dat betreft. Hij registreert ook zelf het ritme via de interne microfoon en dat is superhandig, in sommige nummers wil ik aan het eind van een zin alleen het laatste woord herhalen met delays. En dan trap ik dus op de laatste zin die momentary switch in, taptempo is dan niet nodig.
    Laatst gewijzigd door schizo910; 13 maart 2018 om 09:58

  7. #7097
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Zit ook een harmonizer in, maar die gebruik ik niet veel en heel subtiel (via die momentary switch). Ik vind vooral de controle over je eigen compressie, reverbs, delays prettig. En de megafoon/distrotion effecten. Ze zijn niet meer verkrijgbaar. Het design is op zijn zachts gezegd niet heel aantrekkelijk en vrij bulkie. De vier zilveren draai knoppen zijn plastic prul en toen er in mijn tas een keer iets overheen rolde braken ze alle vier tegelijk af. Ik heb toen in de holle huls van deze vier afgebroken knoppen een stuk ijzerdraad op maat gevijld en ze zo kunnen fixen. Maar het is gewoon een ontwerp fout. Wat hij doet is te gek, maar dat ze niet meer gemaakt worden is niet zonder reden. Wat mij trok aan deze ten opzichte van bijvoorbeeld de bekendere Boss is zijn Golden Channel. Hier stel je je eigen gates en compressie in, dat vind ik echt een uitkomst! Niet te hoeven vertrouwen op geluidsmannen wat dat betreft. Hij registreert ook zelf het ritme via de interne microfoon en dat is superhandig, in sommige nummers wil ik aan het eind van een zin alleen het laatste woord herhalen met delays. En dan trap ik dus op de laatste zin die momentary switch in, taptempo is dan niet nodig.
    Dat is dan eigenlijk meer een vocal Multi effect als ik het goed begrijp? Is die ook programmeerbaar dan?
    Dat lijkt me inderdaad handig ja, ik gebruik een digitech harmonizer 3 voor wat ooh's en aah's en wat eagles achtige koortjes maar bij die van mij is enkel het harmonizer gedeelte programmeerbaar, de compressor en delays, gate enz is niet programmeerbaar wat wel een beetje spijtig is.

  8. #7098
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Ja klopt is echt een multi efect, inclusief modulaties zoals chorus, flange etc., is volledig programmeerbaar. Zit zelfs een setlist functie in, die gebruik ik altijd.

  9. #7099
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Indrukwekkend bordje Schizo. Die Vibe staat nog op mijn wishlist.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #7100
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht


    Enkel nog een nieuwe chorus kopen...
    Hoe bevalt die Octa-switch Yannick, als het om schakelsnelheid en het intact laten van je gitaargeluid gaat?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top