Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 706 van 863 EersteEerste ... 206606656696704705706707708716756806 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.051 t/m 7.060 van 8630
  1. #7051
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThaBluesBreaker Bekijk bericht
    Ik had de VOX wah (Die overigens graag wil ruilen met iemand voor bij voorkeur een leuke compressor). De JB wah is warmer van sound en heeft een wat grotere sweep. Hij klinkt mij wat 'overdrevener' wat ik een dik pluspunt vind samen met dat ie wat warmer is. Ik gebruik een wah vrij weinig, maar als ik hem dan toch gebruik moet 't wel een beetje uitpakken

    Mooie feature is ook dan je hem naar true bypass of buffered kan schakelen.
    Een beetje a la de Dunlop CAE wah mc404? Die heb ik namelijk. Ik vind hem iets te donker/smooth voor mijn Rockerverb. Dan pak ik liever mijn oude Vox. Ik denk dat ik de Jerry Cantrell-wah eens aan de tand ga voelen. Die kun je per amp trimmen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #7052
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Een beetje a la de Dunlop CAE wah mc404? Die heb ik namelijk. Ik vind hem iets te donker/smooth voor mijn Rockerverb. Dan pak ik liever mijn oude Vox. Ik denk dat ik de Jerry Cantrell-wah eens aan de tand ga voelen. Die kun je per amp trimmen.
    Fijne wah, die Cantrell wah. Ik heb 'm momenteel ook, na al aardig wat wah's versleten te hebben. Voor mij de fijnste en verrassend veelzijdig, ondanks dat er ene Cantrell aan gelinkt is. De sweep is goed in te stellen en in de hiel positie blijven noten goed hoorbaar. Ondanks de naam zeker geen one-trick-pony. Ik heb zelf altijd de neiging om een wah nooit helemaal in te trappen naar voren, maar dat werkt juist erg mooi met deze wah.

  3. #7053

    Standaard

    Okay, zo gaat ie even worden.

    Wah -> Tuner -> Compressor -> phase -> fuzz -> pork loin overdrive -> voodoo vibe -> ts9 overdrive -> distortion -> delay

    Nu alleen nog eventjes andere patch kables zoeken, wat flexibeler en klleiner als 't kan maar wel goede kwaliteit. Tips?

    Heb er nu ook een t rex fuel tank chameleon onder hangen. Eerst een dunlop power brick..veel ruis weg ........ En de wah maakt op 1 of ander manier nu geen hissend geluid meer als ik de fuzz aan doe. Kon dat hissende geluid overigens prima wegfilteren met de buffer knop op de mxr fuzz. (effect van de buffer knop is ook wel dat t geluid wat meer hoog krijgt. )



    @telerocker die dunlop wah heb ik nooit bespeeld.
    Laatst gewijzigd door ThaBluesBreaker; 24 februari 2018 om 19:04


    "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

  4. #7054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThaBluesBreaker Bekijk bericht
    Nu alleen nog eventjes andere patch kables zoeken, wat flexibeler en klleiner als 't kan maar wel goede kwaliteit. Tips?
    Al gekeken naar de patchkabels van EBS?

  5. #7055

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjtevel Bekijk bericht
    Al gekeken naar de patchkabels van EBS?
    Je hebt ze ook van Harley Benton ( ja die mega goedkope) en die zijn prima. Ik heb er een paar in mijn handen gehad.

    https://www.thomann.de/nl/harley_ben...52_0#bewertung

  6. #7056
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Mijn eerste pedalboard sinds decennia en ook nog met louter boutique spul erop




  7. #7057
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Mijn eerste pedalboard sinds decennia en ook nog met louter boutique spul erop



    Strak overzichtelijk bordje hoor! En nog ruimte voor één extra boutiekpedaaltje. ;-)
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #7058
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    De man die het vreemd vindt dat iemand bij Boss is blijven steken heeft twee Harley Benton pedaaltjes op zijn bord?

  9. #7059
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Oh maar de Ultimate Drive is geen MT-2 derivaat hee. Voor dat geld klinkt ie ook nog eens heel aardig.

    Trouwens, een aantal Boss-pedaaltjes is best goed. Naast al mijn zogeheten boetiekpedalen heb ik nog steeds drie Boss-jes: de BD-2 (af en toe dan om het drivekanaal nog een beuk te geven), een stokoude
    BF-2 flanger en een bejaarde CE-3, al trap ik die zelden meer in.
    Laatst gewijzigd door telerocker; 2 maart 2018 om 00:59
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #7060
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    CE-3 mooie chorus, heel warm in het laag en in het midden en sprankelend in het hoog. Wel heb ik gemerkt dat je hem subtiel moet afstellen want met de regelaars boven de 12 uur gaat het al gauw wat vals klinken. Maar dat kan ook liggen aan mijn exemplaar i.v.m. de ouderdom?

    Maar ik ben erachter gekomen dat ik eigenlijk al die tijd een voor mij prima analoge chorus in mijn oude Boss Me-5 multi effectenbak heb zitten. Echt veel mooier dan die chorussen van Visual sound, Way huge en ga zo maar door en ook mooier dan de CE-2 en CE-1.
    Laatst gewijzigd door Brad; 2 maart 2018 om 01:20

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top