Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 700 van 865 EersteEerste ... 200600650690698699700701702710750800 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.991 t/m 7.000 van 8641
  1. #6991
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Hoog inderdaad...maar ik had via google al gevonden dat ie te modificeren is zodat ie onder bijvoorbeeld een pedaltrain past. Veel loze ruimte blijkbaar!

  2. #6992
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    ik zit er zelf aan te denken deze te nemen: https://nl.aliexpress.com/item/Calin...460.0.0.Mv8U26

    ik heb nu namelijk een vitoos ps1 powersupply van alie expres en die is niet isolated.
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  3. #6993
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht
    ik zit er zelf aan te denken deze te nemen: https://nl.aliexpress.com/item/Calin...460.0.0.Mv8U26

    ik heb nu namelijk een vitoos ps1 powersupply van alie expres en die is niet isolated.
    Heb je "isolated" wel nodig? Oftewel: heb je nu een aardlus?

    Verder zou ik nooit een voeding kopen die max 100mA per uitgang geeft.

  4. #6994
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Als je (net als ik) alleen maar wat aanklooit met niet te fancy digitale doosjes dan is 100mA toch meer dan genoeg?
    Er is volgens mij geen boss compact pedal dat meer nodig heeft, en ook de neunaber tri chorus niet.

  5. #6995
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Als je (net als ik) alleen maar wat aanklooit met niet te fancy digitale doosjes dan is 100mA toch meer dan genoeg?
    Er is volgens mij geen boss compact pedal dat meer nodig heeft, en ook de neunaber tri chorus niet.
    Een MicroPOG gebruikt volgens mij al bijna 300mA, en ook de leukere reverbs gebruiken zoveel. Maar goed, als je zeker weet dat je nooit iets digitaals er aan gaat hangen zou het geen probleem moeten zijn.

  6. #6996
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Sodeju, gebruikt een POG zo veel ja?
    Dan is het inderdaad niet handig om uitgangen van 100mA te hebben; ben je er al 3 kwijt voor alleen de POG.

  7. #6997
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.338

    Standaard

    Met dank aan GLS die op een normale werkdag de bestelde Fuel Tank junior nog even in hun depot houdt:
    Update van mijn board




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  8. #6998
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.338

    Standaard

    Nu met voeding:



    Geen spannend board meer maar de essentie (voor mij) is aanwezig. Langst zittende pedalen: Brunetti Mercury drive en de Suhr Koji comp compressor. IMHO meest stille en prettige compressor met blend functie.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #6999
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2007
    Locatie
    Het Hoge Noorden des Lands
    Berichten
    216

    Standaard

    Deze kerstvakantie mezelf twee dingen voor het pedalboard kado gedaan: een (tweedehands) SD Pickup Booster en een (nieuwe) MXR Phase 90. De Ibanez phaser die ik had, vertoonde kuren en beviel me uiteindelijk toch niet (ik vond hem niet 'smooth' genoeg op de één of andere manier). De Phase 90 geeft precies het geluid dat ik wil. De Pickup Booster komt goed van pas om alles af en toe wat meer in balans te brengen - nu eens voor een boost bij solo's, dan weer om clean wat beter hoorbaar te blijven tussen het andere geweld.



    (of klik hier als het plaatje niet zichtbaar is)
    "Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away."


    ― Philip K. Dick

  10. #7000
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Die SD Booster heb ik ook gehad, erg fijn pedaal! Beetje jammer alleen dat je 'm niet op unity gain kon inregelen, met de gain op 0 begon je al gauw met iets van +6dB boost ...
    In de latere versies is dit volgens mij aangepast, en kon je dus zelf de mate van boost regelen.

    Maar nogmaals leuk pedaal, ook de optie om een SC een wat Humbucker-achtig karakter mee te geven
    heb ik vaak gebruikt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top