Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 678 van 864 EersteEerste ... 178578628668676677678679680688728778 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.771 t/m 6.780 van 8638
  1. #6771
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Je gaat het niet geloven.... toen ik ze naast elkaar had deed het euvel zich niet voor..... ik word hier echt gek van!!! Donderdag maar eens repeteren met de nieuwe... kijken wat er gebeurd....
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  2. #6772
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric de Jong Bekijk bericht
    SD9 bedoel je. Ja mijn board is wel Landau inspired. Met mijn trio doen we ook heel veel covers van hem....
    Hahaha yep SD-9
    Ik heb mn Arion nog steeds in mn rack zitten en gebruik m nu in combinatie met mn SPX 90 als Landau '80 clean. Heb m jaren als leslie gebruikt maar gebruikt haast geen leslie fx meer.

    Heb ook jaren een Landau pedalboard gehad met Arion sch-1, TS9, SD9, Voodoo Vibe, octafuzz en veel The Raging Honkies en Burning Water gespeeld... a real Landau fan
    Laatst gewijzigd door ateng; 26 juni 2017 om 22:56

  3. #6773
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Je gaat het niet geloven.... toen ik ze naast elkaar had deed het euvel zich niet voor..... ik word hier echt gek van!!! Donderdag maar eens repeteren met de nieuwe... kijken wat er gebeurd....
    Briljant dit!!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  4. #6774
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Ik word er echt gek van! Zonder de problemen vind ik het zo'n heerlijke sound!! Maar ik krijg maar geen vat op het probleem. En met zo'n onzekerheid op het podium vind ik verschrikkelijk...
    Een paar dagen geleden dacht ik het euvel echt op te kunnen roepen. Vandaag lukte dat weer niet..

    De nieuwe staat nu op mijn board en ik duim dat de komende repetitie probleemloos verloopt...

  5. #6775
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Zie de vloer maar als board



    Wat een relaxed apparaat! Helaas is mijn ouderwetse pedalenplank niet thuis, maar dit is wel heel erg relaxed; 1 audiokabeltje van wah naar MS-3 en klaar. Ja, er komen vast nog wel een paar effecten in de loops en zo, maar ik toverde binnen een paar minuten al zeer bruikbare sounds uit de MS-3!

    Oja, en de FV-500 is veel te groot

  6. #6776
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Je gaat het niet geloven.... toen ik ze naast elkaar had deed het euvel zich niet voor..... ik word hier echt gek van!!! Donderdag maar eens repeteren met de nieuwe... kijken wat er gebeurd....
    Inderdaad om gek van te worden dit soort dingen ...

  7. #6777
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Onkelpazuzu Bekijk bericht
    Ik had hem eerst na de drive(s) staan, maar vond hem dan te scherp en te sterk gedefinieerd worden - het mocht van mij wel wat warmer en subtieler. En dit werkt echt prima voor mij, vooral bij een niet al te zware oversturing. Maar zoals de anderen ook opmerken, het is en blijft een kwestie van smaak.
    ok thanks, ik ga ook eens experimenteren dan!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  8. #6778
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Zie de vloer maar als board



    Wat een relaxed apparaat! Helaas is mijn ouderwetse pedalenplank niet thuis, maar dit is wel heel erg relaxed; 1 audiokabeltje van wah naar MS-3 en klaar. Ja, er komen vast nog wel een paar effecten in de loops en zo, maar ik toverde binnen een paar minuten al zeer bruikbare sounds uit de MS-3!

    Oja, en de FV-500 is veel te groot
    Nice! Je verwacht het inderdaad niet van Boss, op een of andere manier. Mooi te zien dat je het dan toch gewoon een kans geeft en er positief verrast door bent. En hopen dat je er op langere termijn nog steeds zo positief over bent!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  9. #6779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Hahaha yep SD-9
    Ik heb mn Arion nog steeds in mn rack zitten en gebruik m nu in combinatie met mn SPX 90 als Landau '80 clean. Heb m jaren als leslie gebruikt maar gebruikt haast geen leslie fx meer.

    Heb ook jaren een Landau pedalboard gehad met Arion sch-1, TS9, SD9, Voodoo Vibe, octafuzz en veel The Raging Honkies en Burning Water gespeeld... a real Landau fan
    Gaaf man! Ik stuur je even een bericht!

  10. #6780
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Over het ding zelf heb ik geen mening, zal wel goed gaan verkopen I am sure. Maar dat pixel menuetje... had dat niet wat moderner gekund? Een virtual touch 3D is misschien teveel gevraagd maar 1981 Donkey Kong...


    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top