Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 670 van 864 EersteEerste ... 170570620660668669670671672680720770 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.691 t/m 6.700 van 8635
  1. #6691
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    ...
    Ampère is de eenheid van stroom. Wat je zei is dus correct. Net zoals de verbeterde versie door Henri correct is.
    Volgens mij hoort het woord Ampère niet in deze context gebruikt te worden. Je bedoelt het goed, maar het is taaltechnisch niet correct.
    Ik ben een taalnazi soms...

  2. #6692
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Meer pedalen, groter bordje:



    Gitaar > Korg DT10 > Fulltone OCD > Boss BD-2 > Brunetti Mercury Box > Newtone Flowerbooster (SHO kloon) > Carl Martin Red Repeat > amp
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #6693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Maar bij de pedalpower 2+ zijn output 5 en 6 de hogere stroom outputs (250mA), de rest laag (100mA), dus ik snap de labeling nog steeds niet.
    Het kan natuurlijk ook een Voodoo Lab 4x4 zijn. Die heeft 4 high current uitgangen....

  4. #6694
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjtevel Bekijk bericht
    Het kan natuurlijk ook een Voodoo Lab 4x4 zijn. Die heeft 4 high current uitgangen....
    Dat zou theoretisch kunnen, maar dat is volgens mij niet, want die heeft niet 7 gelijke afstanden tussen de outputs, zoals bij de pedalpower 2+ wel is.

  5. #6695
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Hoi Kim, zoals je misschien ergens gelezen hebt heb ik wat ruzie met mijn Mercury box. Omdat ik hem qua sound onovertroffen vind moet hij gaan werken voor mij.
    Ik zie op jouw MB het volume heel laag staan. Is dat je instelling of is hij verdraaid?
    Als dit je instelling is hoe ziet je chain eruit en hoe is je amp ingesteld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Meer pedalen, groter bordje:



    Gitaar > Korg DT10 > Fulltone OCD > Boss BD-2 > Brunetti Mercury Box > Newtone Flowerbooster (SHO kloon) > Carl Martin Red Repeat > amp
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  6. #6696
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Nee, hij staat normaal wel iets hoger, hoor. Maar hij geeft inderdaad wel veel signaal af. Ik heb vorig weekend behoorlijk veel gespeeld en dus goed kunnen testdraaien. Het volume staat bij deze hoeveelheid gain ongeveer op 9 uur. Mijn gitaar (Fender Tele) heeft niet veel output en die MB krikt het nogal op, in tegenstelling tot de andere drives. Vandaar dat die relatief zacht staat afgesteld.

    Versterker is een oude Fender, clean dus.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  7. #6697
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Volgens mij hoort het woord Ampère niet in deze context gebruikt te worden. Je bedoelt het goed, maar het is taaltechnisch niet correct.
    Ik ben een taalnazi soms...
    Ik ben meestal een taalnazi maar volgens mij is het gewoon correct. Dat jij het niet mooi vindt, is een andere zaak.

    Voor een taalnazi schrijf je zelf trouwens ontzettend slordig. Je schrijft het woord 'ampère' onterecht met hoofdletter en zonder aanhalingstekens, terwijl je aan het woord refereert.

    (overigens, dit is ook gelijk de reden dat ik alleen maar mensen op taal verbeter als ik het écht niet begrijp of als ze erom vragen, bijvoorbeeld scripties doorlezen.)

  8. #6698
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    ontopic, ik heb ff geen foto. Laatst wel een kort fragmente op instagram geknald. Heb nu 19 pedalen. Loopt uit de hand maar leuk is het wel.

  9. #6699
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    ontopic, ik heb ff geen foto...
    Topic = 'Post foto's van je zelfgemaakte pedalboard'




    Maar idd, The more the merrier!

  10. #6700
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Ik moet er persoonlijk niet aan denken, maar ik weet dat Erik goed is met het gebruiken van zijn pedalen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top