Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 654 van 863 EersteEerste ... 154554604644652653654655656664704754 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.531 t/m 6.540 van 8630
  1. #6531
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Het wordt weer eens tijd voor een 2017 pedalenplank foto :-) Mijn 'kleinste' plank tot nu toe. Twee 'amp like' drive pedalen, wah, compressie en EQ. Verder de Mobius voor al mijn modulatie effecten (midi) en verder een delay en reverb. Alles wordt aangestuurd met de Boss ES-8 dus naast de wah en tap tempo verder geen tap dansen meer. De volgorde van pedalen is wisselend per Boss ES-8 preset. Overdrive en fraaie buizen/spring reverb komt uit mijn Mesa Boogie LSC.

    Wauw! Ik dacht dat ik een leuk plankje had samengesteld onlangs.....
    Very nice indeed!!

  2. #6532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Very nice en strak!
    Ik heb soms last van OCD neigingen ;-) Dank!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Wauw! Ik dacht dat ik een leuk plankje had samengesteld onlangs.....
    Very nice indeed!!
    Dank Pasqual. Waar is jouw plank, zien, zien!? Ik probeer mijn pedalen arsenaal iedere keer meer uit te dunnen, en dat is op zekere hoogte ook gelukt. Acht effecten liggen er nu op dus geen gecombineerde loops met effecten meer. Whammy, boost en fuzz eraf gehaald, gebruik ik te weinig. Alleen nog de voor mij meest essentiële en veel gebruikte effecten. Er zou nog één drive af kunnen maar het is toch wel fijn te kunnen kiezen tussen een 'vintage cq plexi' en moderne 'amp like' drive. Ik zal nooit zeggen dat het hiermee klaar is maar dat kennen we allemaal wel denk ik :-) En de Boss ES-8 kan ik iedereen aanraden.

  3. #6533
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Ik kan de Source Audio LA Lady (digitale overdrive) van harte aanbevelen.
    40 overdrives in 1 pedaaltje.

    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  4. #6534
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Prachtig zeg, eye-steeler.
    You can't be a vet. You rock too much.

  5. #6535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Ik kan de Source Audio LA Lady (digitale overdrive) van harte aanbevelen.
    40 overdrives in 1 pedaaltje.

    Daar hebben we het al eens over gehad he, maar ik zal het onthouden :-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EBOUE Bekijk bericht
    Prachtig zeg, eye-steeler.
    Dank, dank!

  6. #6536
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    ... en fraaie buizen/spring reverb komt uit mijn Mesa Boogie LSC.

    Heel mooi! Maar eh, gebruik je die Wet Reverb dan niet?
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  7. #6537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Heel mooi! Maar eh, gebruik je die Wet Reverb dan niet?
    Dank! Ik gebruik de WET reverb voor lichte reverb (ambiance) met de drive pedalen. De WET is daarnaast ook geen typische spring reverb. Ik houd ook niet zo van spring reverb op high gain geluiden, werkt imo beter met clean of lichte overdrive. Clean/drive kanaal en de spring reverb op de Mesa LSC worden ook geschakeld met de Boss ES-8 dus kan per preset ingesteld worden :-)

  8. #6538
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Hoe is jouw CAE/MXR Wah trouwens? Ik heb 'm ook, bij testen een geweldig geluid en nu thuis (oke, tweedehands gevonden toen ie nog maar net op de markt was) en kan eigenlijk maar 1 modus gebruiken van de filters. Laatste keer werden beide modi verprutst door veel laagfrequent fuzz-achtig geluid. De gitaar is afgeschermd en als ik de Wah uitschakel, is er niets aan de hand. Hij staat in de keten na een Minifooger Ring Mod (tbp) en een Fuzz, maar zit in een Lehle Loop.
    You can't be a vet. You rock too much.

  9. #6539
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Ik heb soms last van OCD neigingen ;-) Dank!


    Dank Pasqual. Waar is jouw plank, zien, zien!? Ik probeer mijn pedalen arsenaal iedere keer meer uit te dunnen, en dat is op zekere hoogte ook gelukt. Acht effecten liggen er nu op dus geen gecombineerde loops met effecten meer. Whammy, boost en fuzz eraf gehaald, gebruik ik te weinig. Alleen nog de voor mij meest essentiële en veel gebruikte effecten. Er zou nog één drive af kunnen maar het is toch wel fijn te kunnen kiezen tussen een 'vintage cq plexi' en moderne 'amp like' drive. Ik zal nooit zeggen dat het hiermee klaar is maar dat kennen we allemaal wel denk ik :-) En de Boss ES-8 kan ik iedereen aanraden.
    Ik heb mijn vernieuwde plank een paar weken geleden al eens gepost maar die is ondertussen weer gewijzigd dus ik zal zondag even een foto maken in de oefenruimte. Leuk detail is dat ik de Digitech Bad Monkey had vervangen voor een andere overdrive (MojoMojo van TC) maar ook in bypass was mijn gitaargeluid anders. Komt denk ik omdat de BM buffered bypass is en blijkbaar kleurt dat mijn sound dusdanig (positief) dat ik 'm weer heb teruggeplaatst. Daarbij vind ik 'm toch wel erg tof. Ongelooflijk wat een goed pedaal dit ding is als je ziet wat het ie eigenlijk kost
    Anyway, zondagavond even kijken hier!

  10. #6540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EBOUE Bekijk bericht
    Hoe is jouw CAE/MXR Wah trouwens? Ik heb 'm ook, bij testen een geweldig geluid en nu thuis (oke, tweedehands gevonden toen ie nog maar net op de markt was) en kan eigenlijk maar 1 modus gebruiken van de filters. Laatste keer werden beide modi verprutst door veel laagfrequent fuzz-achtig geluid. De gitaar is afgeschermd en als ik de Wah uitschakel, is er niets aan de hand. Hij staat in de keten na een Minifooger Ring Mod (tbp) en een Fuzz, maar zit in een Lehle Loop.
    De beste wah die ik tot nu toe heb gehad. Beiden modi vind ik zeer bruikbaar. Misschien heb je last van een strooiveld van je voeding/adapter? Wahs zijn vrij gevoelig en pikken nog wel eens signalen van andere apparaten op. Je zou ook de wah even als test op een batterij kunnen aansluiten? Anders bepaalde effecten verder van de wah af plaatsen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top