Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 640 van 864 EersteEerste ... 140540590630638639640641642650690740 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.391 t/m 6.400 van 8638
  1. #6391
    Banned
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Berichten
    641

    Standaard

    Een dubbele rat? Gaat dat niet rondzingen? Of gebruik je er eentje voor een licht overstuurde stand en eentje voor zwaar overstuurd?

    Milko sluiten.

  2. #6392
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Locatie
    Wagenberg (Breda)
    Berichten
    1.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milko Bekijk bericht
    Een dubbele rat? Gaat dat niet rondzingen? Of gebruik je er eentje voor een licht overstuurde stand en eentje voor zwaar overstuurd?

    Milko sluiten.
    Eentje voor lichte drive, en eentje voor wat brutere lead.
    Samen is echt te veel idd, alhoewel er mensen zijn die Rat's stacken, mij lukt het niet
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

  3. #6393

    Standaard

    mooi bordje Steph! Maar ja, what else is new.... Ik moet heel erg wennen aan mijn Rat, er zit altijd wel een ruis in. Is dat normaal?

  4. #6394
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Locatie
    Wagenberg (Breda)
    Berichten
    1.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    mooi bordje Steph! Maar ja, what else is new.... Ik moet heel erg wennen aan mijn Rat, er zit altijd wel een ruis in. Is dat normaal?
    Ik hoor wel wanneer de Rat aanstaat, maar het valt wel mee met ruis.
    De maximale gain staat altijd onder de helft, en ik speel vrijwel altijd met humbuckers (ES)
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

  5. #6395

    Standaard

    ik ga het binnenkort weer eens proberen. Ik speel wel met singlecoils, DeArmond 2k, misschien scheelt dat....

  6. #6396
    Banned
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Berichten
    641

    Standaard

    Neem de turbo rat. Die reageert nog meer op zijn fluit getrapt.

    Milko sluiten.

  7. #6397
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.056

    Standaard

    Heb 'm van Mooer. Gekocht voor de standaard, tegenwoordig alleen nog maar in turbo-modus, lekker.

  8. #6398
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Mijn Pedalboard nu:

    Gitaar--> Wah-TU2-Ehx Soul Food -> Box of Rock -> Marshall Tremolo ->MicroPOG -> Holy Grail -> Memory Boy -> Amp (Excelsior of Ibanez TSA15).

    Bad Monkey is er af nu, na jaren dienst zin in wat nieuws, gevonden in de Soul Food.

    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  9. #6399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever Bekijk bericht
    Mijn Pedalboard nu:

    Gitaar--> Wah-TU2-Ehx Soul Food -> Box of Rock -> Marshall Tremolo ->MicroPOG -> Holy Grail -> Memory Boy -> Amp (Excelsior of Ibanez TSA15).

    Bad Monkey is er af nu, na jaren dienst zin in wat nieuws, gevonden in de Soul Food.

    Leuk plankje! Die soulfood lijkt me alleen wat ongelukkig gepositioneerd, of het is een bijzonder inventieve oplossing om je Soulfood en Wah in één trap aan te krijgen

  10. #6400
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Nee dit was tijdens het testen De Bad Monkey heeft plaats gemaakt voor de Soulfood. Wah weet ik ook nog niet of ik die er op houd, gebruik hem zelden en zou ruimte kunnen scheppen voor 2 andere pedalen
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top