Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 611 van 864 EersteEerste ... 111511561601609610611612613621661711 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.101 t/m 6.110 van 8635
  1. #6101

    Standaard

    Die AMT SS-20 is geniaal, echte buizendistortion en dat hoor je. Ik heb 'm wel true bypass laten modden (geen clean kanaal meer, bovenste rij knopjes doet niks) zodat je 'm kunt gebruiken als distortion stompbox in plaats van als preamp voor 'n poweramp. En hij is te voeden met m'n voodoo lab met ampère doubler cables en omgezette dipswitches voor 12v. De SS-11 heb ik ook ooit besteld maar teruggestuurd, vanwege het te grote EQ verschil tussen crunch en distortion. De SS-20 heeft 'n extra schakelaartje om het crunch kanaal wat extra laag te geven.

  2. #6102
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Locatie
    Krabbendijke
    Berichten
    117

    Standaard

    Zo, voorlopig blijf ik even bij deze setup.

    Laatst gewijzigd door Vincent1985; 14 juli 2016 om 12:04

  3. #6103
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Ook eeeerg lekker!

  4. #6104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent1985 Bekijk bericht
    Zo, voorlopig blijf ik even bij deze setup.

    Netjes! Hoe bevalt die Chamaeleo MKII looper? Hoe is je signaalketen?

  5. #6105
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Locatie
    Krabbendijke
    Berichten
    117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    Netjes! Hoe bevalt die Chamaeleo MKII looper? Hoe is je signaalketen?
    Dank u! Die Chamaeleo MKII bevalt erg goed. Heb ik 2e hands via MP op de kop kunnen tikken. De zilverkleurige switches gaan soepel en maken geen harde klik als je ze intrapt. Top!

    Mijn signaal keten is als volgt: Even denken hoor, hoe zat het ook al weer;

    Gitaar in, volumepedaal, wah, looper in, (tuner heeft een eigen input), Strymon Ola loop 1, Strymon BlueSky loop 2, Bogner XTC Blue loop 3, Brunetti Mercury Box loop 4 en Boss Blues Driver loop 5, looper uit in de Carl Martin Hydra boost, Strymon El Cap, MXR noise gate, Speaker Sim (bruine kastje achter de wah) en dan via een DI rechtstreeks naar de mengtafel/ PA.

    Ik speel in een praiseband en dus veel in kerken, met in ear dus geen versterker etc op het podium. Vandaar de Speaker Sim.
    Met deze setup ben ik erg tevreden.....voorlopig

  6. #6106
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent1985 Bekijk bericht
    Met deze setup ben ik erg tevreden.....voorlopig
    Aaaaai, dat had je niet moeten zeggen...., ik zie je volgende post gaarne tegemoet

  7. #6107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent1985 Bekijk bericht
    Dank u! Die Chamaeleo MKII bevalt erg goed. Heb ik 2e hands via MP op de kop kunnen tikken. De zilverkleurige switches gaan soepel en maken geen harde klik als je ze intrapt. Top!

    Mijn signaal keten is als volgt: Even denken hoor, hoe zat het ook al weer;

    Gitaar in, volumepedaal, wah, looper in, (tuner heeft een eigen input), Strymon Ola loop 1, Strymon BlueSky loop 2, Bogner XTC Blue loop 3, Brunetti Mercury Box loop 4 en Boss Blues Driver loop 5, looper uit in de Carl Martin Hydra boost, Strymon El Cap, MXR noise gate, Speaker Sim (bruine kastje achter de wah) en dan via een DI rechtstreeks naar de mengtafel/ PA.

    Ik speel in een praiseband en dus veel in kerken, met in ear dus geen versterker etc op het podium. Vandaar de Speaker Sim.
    Met deze setup ben ik erg tevreden.....voorlopig
    Gaaf hoor! Ik zit zelf ook naar zo'n chamaeleo looper te kijken, of een moen gec9. Ik zou het heel graag willen hebben maar ik haal de trigger nooit over omdat ik bang ben dat ik dan een huge pedalboard moet aanschaffen, en ook dat het een wirwar van kabels wordt. Ik speel kleine gigs dus eigenlijk heb ik een zo klein mogelijk pedalboard nodig. We passen soms zelf al amper op het podium met z'n 5en.

    Onze andere gitarist heeft een Boss ME-70. Dat is wel een compacte oplossing waarbij je ook met die patches kunt werken, zonder dat je last hebt van kabels. Ben alleen ten eerste nog niet overtuigd van de sound uit die multifx units, en ten tweede vind ik het jammer dat je dan maar 1 od/ds tegelijk kunt gebruiken...
    Laatst gewijzigd door Braml; 15 juli 2016 om 14:23

  8. #6108
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Locatie
    Krabbendijke
    Berichten
    117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    Gaaf hoor! Ik zit zelf ook naar zo'n chamaeleo looper te kijken, of een moen gec9. Ik zou het heel graag willen hebben maar ik haal de trigger nooit over omdat ik bang ben dat ik dan een huge pedalboard moet aanschaffen, en ook dat het een wirwar van kabels wordt. Ik speel kleine gigs dus eigenlijk heb ik een zo klein mogelijk pedalboard nodig. We passen soms zelf al amper op het podium met z'n 5en.

    Onze andere gitarist heeft een Boss ME-70. Dat is wel een compacte oplossing waarbij je ook met die patches kunt werken, zonder dat je last hebt van kabels. Ben alleen ten eerste nog niet overtuigd van de sound uit die multifx units, en ten tweede vind ik het jammer dat je dan maar 1 od/ds tegelijk kunt gebruiken...
    Dat had ik ook, bang dat het een huge board zou worden. Het is uiteindelijk niet een van de meest compacte boards maar doet wel alles wat ik wil.
    Over een compacte oplossing....Ben van een Line6HD 100 met floorboard naar losse pedalen gegaan, die verkocht en overgestapt op een TC Nova System, en nu weer terug naar mijn huidige board. Maar als je voor compact en goed wil gaan kan ik die Nova System absoluut aanraden. Goede, duidelijke en eenvoudig te gebruiken unit.
    Alleen inderdaad beperkt voor wat betreft drives betreft. Je kunt er geen drive pedalen achter of voor zetten.
    Ik heb ook wel eens met een schuin oog naar de Fractal FX8 gekeken.... ook leuk speelgoed!

  9. #6109
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent1985 Bekijk bericht
    Zo, voorlopig blijf ik even bij deze setup.

    Hoe 't klinkt kan ik mezelf nauwelijks voorstellen, want het merendeel ken ik niet, maar één ding staat vast; dat is een bijzonder neat board !!
    I envy you; neat als ik ben, mijn board is dat niet.

  10. #6110
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent1985 Bekijk bericht
    Ik speel in een praiseband en dus veel in kerken, met in ear dus geen versterker etc op het podium. Vandaar de Speaker Sim.
    Met deze setup ben ik erg tevreden.....voorlopig
    Ah, that figures, kan je natuurlijk niet met je zooi komen aanzetten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top