Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 602 van 865 EersteEerste ... 102502552592600601602603604612652702 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.011 t/m 6.020 van 8641
  1. #6011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ach zo!! Ik kwam op het idee toen ik op eBay zat te surfen en die looper tegen kwam!
    Ik heb dan de 70. Die is iets meer toegespitst op delay, reverb en chorus. Zit een hoop in en het klinkt erg goed moet ik zeggen!
    Ja goed klinken doet het ding sowieso. Ik kan altijd nog uitbreiden via bluetooth mocht ik toch nét dat ene effect erbij willen hebben. Ik heb al een aantal effecten gekocht uit de stompshare app. De BF-2 flanger, Small Stone, Small Clone, Klon Centaur, Tubescreamer, Big Muff NYC, en alle gratis effects natuurlijk, zoals shimmer reverb, en ice delay. Echt vet spul! Het verschil tussen analoog en digitaal kan ik niet horen.

  2. #6012
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Ik heb een Digiverb van Digitech, maar die klinkt nog niet half zo goed als deze Zoom. Okee, hij kost wel maar €35 maar a la.

  3. #6013
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Klinkt als een onbekend (en onbemind) effect dat wel 's een uitgebreide review mag krijgen!

  4. #6014
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Heb je hem thuis ? is het een sterke verbetering ten opzichte van de oude versie ?
    Ik heb een RV-6 en been zeer tevreden. Ik ken de oude versie niet maar ik durf hier wel te beweren dat de reverbs van de RV-6 kwalitatief vergelijkbaar zijn met de Strymon Flint. En die M5 is echt al heel oud inmiddels.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  5. #6015
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Ik ben ook een groot fan van de Zoom MS-70, maar voor de effecten die ik echt graag gebruik heb ik toch wel betere, stand-alone pedalen gekocht, namelijk reverb, tape echo en tremolo. En de Boss RV-6 is echt ook beter dan de Zoom. Geloof me...
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  6. #6016

    Standaard

    Maar waarom dan de MS-70 als ik vragen mag? Jullie hebben dan wel wat meer chorusses, delays, en reverbs, maar maakt het nou echt uit of je bijvoorbeeld 5 chorusses hebt in een MS-100 of 8 in een MS-70? (ik noem maar wat getallen hoor). In de MS-100 zitten ook nog eens allerlei leuke effecten zoals seek wah en envelope filters, en natuurlijk overdrives en distortions.

  7. #6017
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Voor mij werd het de 70 omdat die de shimmer verb en ice delay had. En nog een paar effecten die de 100 niet heeft. Maar als ik het goed lees kan de 100 die dus gewoon via download verkrijgen?
    Verder ging het mij meer om de verbs en delays en niet zozeer om overdrives en phasers enzo.

  8. #6018
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Ik ben ook een groot fan van de Zoom MS-70, maar voor de effecten die ik echt graag gebruik heb ik toch wel betere, stand-alone pedalen gekocht, namelijk reverb, tape echo en tremolo. En de Boss RV-6 is echt ook beter dan de Zoom. Geloof me...
    Zoals je kunt zien is mijn pedaltrain nogal vol . Dat is ook het mooie. Dat je in het formaat van één pedaal een multi-effect hebt die tot 6 pedalen tegelijk kan nabootsen. Daar wil ik wel wat aan sound voor inleveren. Ook omdat het allemaal een soort gimmick-y sounds zijn, of je steeds een andere setting qua reverb en delay wilt. Daar ga je niet allemaal losse pedalen voor komen.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  9. #6019
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.498

    Standaard

    Een Zwitserse zakmesje kan natuurlijk niet op tegen een Bowie knife totdat je een fles wijn wil openen. Bij teveel mogelijkheden raak ik al snel het spoor bijster dus voor mij werkt het niet maar zo'n zoom of Eventide lijkt me super handig.
    De reverbs in mijn Flint vind ik niet echt geweldig. Ik had even gehoopt dat het in de buurt zou komen van de Fender stand alone reverb maar not even close.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #6020
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.377

    Standaard

    Behoorlijk stand alone gitarist board Luke.
    Wat heppie ?
    Een looper, een freeze, een octaver (coole gimmick trouwens, dat apart uitsturen), wat heb je allemaal niet nodig zo ?
    Een bassist, een tweede gitarist of misschien toetsenist, een band, verder nog iets ?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top