Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 595 van 865 EersteEerste ... 95495545585593594595596597605645695 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.941 t/m 5.950 van 8641
  1. #5941
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    @msnl : prachtig board heb je!

  2. #5942
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    [IMG][/IMG]

    Hier is het mijne,
    na jaren met modeling gespeeld te hebben dit bordje samengesteld,
    een jaartje wat getest met verschillende pedalen en dit is het uiteindelijk geworden.

    Alles word gevoed door twee voodoo lab pedal powers.
    En sinds kort de Palmer octobus looper/switcher vervangen door een fame pxl8 die de helft kost maar voor mij veel beter werkt.

    Dit bordje werkt perfect in elke cleane versterker.

  3. #5943
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Ik wist tot op nu niet dat Fame ook Loop/Switchers had bij de Musicstore.de! Even op de website gekeken, en het ziet er goed uit! Ikzelf heb de FLX8pro van Harley Benton van Thomann, vergelijkbaar, hoop overeenkomsten........

    Robin.

  4. #5944
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    Volgens mij zijn het zelfs dezelfde als die van Harley Benton maar dan onder de naam van Fame, ik denk dat dat het huismerk van Musicstore is.

    Ik had eerst die Palmer octobus maar die vond ik niet zo geweldig, die nam ook veel meer plaats in op het bord.
    100% tevreden over die fame.

  5. #5945
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Speel je in een top 40 band dat je zo veel opties nodig hebt?
    Tijden lang in een Top100 band gespeeld met een Box of Rock, Fuzzface, TR-2, Arion Chorus en Memory Toy. Gaat meer om je state of mind en speelstijl dan 'nodig hebben' denk ik.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  6. #5946
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Dit is trouwens mijn 'zo simpel als maar kan' bordje. Doch, die Digiverb en Delay zijn niet je van het hoor. Vooral de Digiverb mis ik toch iets in. Weet nog niet wat. Gelukkig is het bij dit bordje niet zo erg als het niet geweldig klinkt. Een beetje slap en een beetje spring en ik ben klaar. Gebruik dit bordje vooral bij mijn Franse band icm tweed Deluxe en Telecaster. Die LPB is wel te gek trouwens. Warmt alles op.

    Valt in het niet natuurlijk bij al dat mooie boetiek werk van MSNL bijvoorbeeld, maar het grappige is dat ik hier een heel eind mee kom. Naast deze heb ik nog twee bordjes. Één voor de optredens met cabaretiere en één voor in rockband grenadeers. Zal die ook eens posten. Vooral die voor de cabaretiere is wel een interessant ding. Moet die nog wel even ombouwen.

    Laatst gewijzigd door Luke-wannabe; 3 juni 2016 om 23:58
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  7. #5947
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Heb je meerdere bordjes? Want ik mis je gele Tremelo

  8. #5948
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Naast deze heb ik nog twee bordjes. Één voor de optredens met cabaretiere en één voor in rockband grenadeers.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Heb je meerdere bordjes?
    Ik denk van niet.

  9. #5949
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Tijden lang in een Top100 band gespeeld met een Box of Rock, Fuzzface, TR-2, Arion Chorus en Memory Toy. Gaat meer om je state of mind en speelstijl dan 'nodig hebben' denk ik.
    Tis een beetje hoe je je rol ziet denk ik? Als je veel met sounds doet heb je meer nodig dan dat je de nootjes het laat opknappen.
    Ik zie ook wel weer een trend naar praktisch, althans, bij de pro's. Zelfs Marc Ribot, die doorgaans een oerwoud aan pedalen om zich heen knoopte doet nu alles met 2, 3 pedalen voor zich. Niet dat het anders klinkt trouwens.

    Ik zie trouwens ook een trend naar meerdere functies in een pedaal proppen. Voor je het weet moeten we alles weer in 19 inch rekken hangen.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 4 juni 2016 om 02:51
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #5950
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik denk van niet.
    Oeps

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top