Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 583 van 865 EersteEerste ... 83483533573581582583584585593633683 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.821 t/m 5.830 van 8641
  1. #5821
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Het was ook niet zo heel moeilijk nee - Mudhoney II, Hotcake, Memory Man en DD3 zijn redelijk standaard voor hem
    Ik bedoel dat die hotcake min of meer speciaal voor hem gebouwd is.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #5822
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Da's waar ook.

    Vind het wel mooi dat er een aantal instrumenten zijn waar hij bij zweert - die rode Gretsch was bij 'farewell to the world', 20 jaar terug, ook al zijn main gitaar. Zelfde geldt voor de Hotcake. Maar intussen varieert hij wel flink met delays/vibrato's, zijn de Freeze en Superego relatief nieuw maar wel blijvertjes, en qua versterkers zal hij een flink arsenaal hebben - veelal combi's van Fender Blues Juniors, AC30's en Matchless.

  3. #5823
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.338

    Standaard

    Aan zn stekkerblok te zien komt ie uit GB


    Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  4. #5824
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Aan zn stekkerblok te zien komt ie uit GB


    Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    Huiswerk!

    https://nl.wikipedia.org/wiki/Neil_Finn

  5. #5825
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.338

    Standaard

    Mijn nieuwe bordje: alle patchkabels nu gesoldeerd. Alles staat op een pedaltrain pro. Lekker veel ruimte!




    Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  6. #5826
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Artifartsi live foto van gisteren :

    ----

    // City Of Life //

  7. #5827
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenSchaaf Bekijk bericht
    Artifartsi live foto van gisteren :

    Staat daar nu een Amp 11 op jouw board? Tevreden over het pedaaltje? Gebruik je het als stand alone?
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

  8. #5828

    Standaard

    Hopelijk gaat dit zo goed? Heb nét een photobucket account gemaakt hiervoor en dit is de eerste keer dat ik mijn eigen foto's op gitaarnet zet.





    Kijk aan, ik ben net flink aan het prutsen geweest, alle pedalen van het bord gehaald en opnieuw begonnen. Ben best wel tevreden nu! Ik heb verder nog een Boss BD-2 Blues Driver en een Brunetti Mercury Box. Ik gebruik de OCD als mn drive voor rythm, en ik heb vandaag ontdekt dat mn DS-2 goed als booster voor solo's gebruikt kan worden. In turbostand 2 geeft hij wat extra mids mee wat daar erg fijn voor is!

    Helaas past mn Powerplant Jr niet onder mijn pedalboard, maar misschien dat ik nog rubberen voetjes onder mn pedalboard kan zetten om hem op te hogen, zodat ik de Powerplant Jr nog netjes onder het pedalboard kwijt kan. Er zit al een gleuf in het pedalboard vlak boven de chorus en de tuner, daar zouden de stroomkabels doorheen kunnen.

  9. #5829
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outrage Bekijk bericht
    Staat daar nu een Amp 11 op jouw board? Tevreden over het pedaaltje? Gebruik je het als stand alone?
    Klopt! Zeer tevreden over het pedaal :-) Stacked goed met zowel de Fulldrive 2 als de Box Of Rock.
    ----

    // City Of Life //

  10. #5830
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Ik heb geen vast board, het verandert per toepassing.

    Dit heb ik gebruikt voor opnames voor een Hotel California sound, de LazyJ voor de fuzzy tweed, met de archer kan je het middengebied regelen, de Deco werd gebruikt voor een ADT effect zoals in While my guitar gently wheeps.





    Dit was het live board van afgelopen weekend. Ik had een Fender amp mee dus de Strymon was overbodig maar soit.

    Laatst gewijzigd door Pepe; 2 maart 2016 om 14:45
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top