Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 546 van 864 EersteEerste ... 46446496536544545546547548556596646 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.451 t/m 5.460 van 8638
  1. #5451
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Strakke plank met mooi spul. Enjoy!

  2. #5452
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    zeker, mooi board, lekker groot, veel lekkers erop helemaal mijn ding...

  3. #5453
    Member
    Geregistreerd
    15 februari 2004
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    44

    Standaard

    Gisteren m'n grote board gereduceerd tot dit nano+ boardje
    Ik was het zeulen met 14 pedalen in flightcase zat. Nu eens kijken of ik met het kleine board niks fundamenteels mis.

  4. #5454
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    tuner... check.. . KOT... check... swirly thingy.... check...

    nah, good to go.

    Dat pink geval kan je gewoon omdraaien he, zolang het maar niet gaat wippen als je iets indrukt.

    ohnee, randje bij de nano.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 12 augustus 2015 om 15:46
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #5455
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trigger Bekijk bericht
    Gisteren m'n grote board gereduceerd tot dit nano+ boardje
    Ik was het zeulen met 14 pedalen in flightcase zat. Nu eens kijken of ik met het kleine board niks fundamenteels mis.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    tuner... check.. . KOT... check... swirly thingy.... check...

    nah, good to go.

    Dat pink geval kan je gewoon omdraaien he, zolang het maar niet gaat wippen als je iets indrukt.

    ohnee, randje bij de nano.
    Nee nee, nu niet te snel opgeven, Pepe! Wat is er mis mee om de roze Anal Ogman (sjeeses, wat flauw! )een kwartslag naar links te draaien? Welk randje zit er op die Nano+ waar ze mij nooit iets over hebben verteld?!?! Op de één of andere manier kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de boel, alles bij elkaar, nét iets beter past als......, hoewel je dan weer met dat afglijdende deeltje zit van die...., tenzij.....

    A neeee, kom op Trigger. IETS zegt me dat je exact dit setje pedalen op exact dít plankie nét iets economischer moet kunnen bevestigen dan nú het geval is.

    En een anderhalf cm hoog klosje (of twee vierkante holle buisjes) onder de King Of Tone, eenvoudig vastgezet, zodat je de KOT iets naar achteren kunt zetten, waardoor je de tuner nog nét daarvóór kunt plaatsen (in de breedte óp het plankje), zodat je ALLES naar rechts kunt verschuiven (de Hoof als het ware helemaal naar rechts toe uitgelijnd), het roze geval tegen het paarse aangedrukt en dus ruimte genoeg voor de Humdinger op links.
    Dat klosje, of die buisjes zorgen er dus voor dat dat paarse pedaal zowel iets naar achteren kan als naar omhoog, zodat je de tuner er niet alleen vóór gezet krijgt, maar je ook nog netjes op alle drie de knoppies kan gaan staan.

    Uitleggen is soms haast moeilijker dan het 'gewoon maar even' maken.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #5456
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Je hebt gelijk Vulv, geen randje, dat is de mini.
    In dat geval, de pink, de kot en de hoof hebben de plugs bovenin dus die kunnen al strak tegen elkaar. De tuner kan dan voor of helemaal achteraan met een pedal connector in de humdinges wat? Is dat om 2 amps aan te sturen? Afijn, als laatste dus.
    Het past kwa breedte niet meer in het hoesje maar fuck het hoesje
    Laatst gewijzigd door Pepe; 12 augustus 2015 om 23:41
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #5457
    Member
    Geregistreerd
    15 februari 2004
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    44

    Standaard

    Haha, dank voor de zorgvuldige analyses.
    - Tuner in de breedte voor de KoT vind ik onhandig aflezen, plus geklooi met klosjes is niks voor mij. Dat gaat kapot onder mijn voeten.
    - Tuner via tuner out uit Ernie Ball volume pedaal, normal output naar de Hoof.
    - De Analog.Man delay 'rechtop' helt inderdaad te ver over om in de hoes te kunnen. Nu zit de on/off switch aan de onderzijde, da's prima voor mij. Ik heb ook een El Capistan en die past beter op dit plankje (zelfs incl fav switch), maar op dit moment gebruik ik ff de ARDX20.
    - Humdinger is een kwalitatief erg goede splitter. Zonder switch ofzo, dus altijd alles aan. Lekkerrrrrrrrrrr!

  8. #5458
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2013
    Locatie
    As, België
    Berichten
    432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trigger Bekijk bericht
    Humdinger is een kwalitatief erg goede splitter. Zonder switch ofzo, dus altijd alles aan. Lekkerrrrrrrrrrr!
    Kun je hem niet aan de onderkant bevestigen zodat je boven wat meer plaats hebt?

  9. #5459
    Member
    Geregistreerd
    15 februari 2004
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    44

    Standaard

    Dat was oorspronkelijk m'n plan. Helaas past 'ie daar nét niet in de lengte vanwege de phase-switch. In de breedte gaat net niet omdat je dan geen snoeren meer in de outputs kunt stoppen. -_-
    Ik waardeer jullie inbreng ten zeerste en wil het plankje graag verbeteren. Meer ideeën?

  10. #5460
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Tuner bovenop de splitter?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top