Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 501 van 863 EersteEerste ... 401451491499500501502503511551601 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.001 t/m 5.010 van 8630
  1. #5001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    Fraaie Case!!!

    Custom build of standaard???
    Dank u . Het is een standaard Thon case, deze:
    http://www.thomann.de/nl/thon_effect...ase_medium.htm

    Is een mooi maatje! Heb een pedaltrain pro met case overwogen, maar dat schijnt heel zwaar te zijn als die eenmaal volgeladen is met pedalen. Daarnaast vind ik het onhandig dat je telkens die pedaltrain in en uit de koffer moet tillen. Hierbij is het gewoon deksel af, jacks inpluggen en gaan, en qua gewicht valt het me mee: is het wel paar kilo's zwaarder dan een volle pedaltrain 2, maar niet overdreven. Pedaltrain is wel efficienter qua kabels en voeding wegwerken, maar c'est ca.

    Heb op de foto de plank die erin ligt even omgedraaid om wille van het passen. De andere kant heeft een soort vilt erop waar je pedalen goed op blijven plakken. Iets te goed eigenlijk: bij het lostrekken van de pedalen kan het vilt wat loskomen van de plank. Tot nu toe nog geen probleem - lijkt erop dat het vilt weer plakt als je het gelijk terug drukt - maar mocht dat het wel worden dan pak ik de andere kant die je hierboven ziet en beplak die met velcro.

    Mocht je nog wat meer foto's willen, pm me dan maar ff
    Laatst gewijzigd door Timotio; 18 januari 2015 om 19:09

  2. #5002

    Standaard

    Na enkele maanden zelfbouwwoede een goed gevulde pedaltrain. Alles heeft een eigen voeding en geoptimaliseerde spanning. Zo worden bv. de chorus en flanger intern naar 15 Volt geschakeld voor meer headroom. Bekabeld met Evidence Monorail en massief teflon intern. Alles serieel en met de buffer klinkt het prima. PCB’s/kits merendeel afkomstig van Fuzzdogs Pedal Parts en Madbean.

    In volgorde:
    Tycobrahe octavia – Univibe - Mutron III Filter Wah – Klon Centaur (buffer) Overdrive – Ross Compressor – 2x Carl Martin Plexitone Overdrive – Marshall Shredmaster Distortion– Boss CE2 Chorus – EH Electric Misstress Flanger– EA Tremelo – 2x Deep Blue Delay – EP Booster

    Wah heb ik naast de pedaltrain staan en alles gaat in de zelfgemaakte Top Hat Ambassador 35. Voor andere smaakjes heb nog MXR Phase90, Timmy/Jan Ray, Tube screamer, Crazy Horse fuzz

    [IMG][/IMG]

  3. #5003
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    Nee, die zijn toch nog een stukje dikker dan die aan de Hosa-kabeltjes, scheelt bijna een cm! (Is dat dan zo erg, hoor ik je zeggen :-)
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  4. #5004
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard


  5. #5005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    EHX C9. goed bezig! bevalt ie?

  6. #5006
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Ja, bevalt tot nu toe prima. Ik ben nog wel aan het uitvinden hoe ik hem het beste in de bandsituatie kan toepassen.

  7. #5007
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 december 2009
    Locatie
    Noorderplantsoen
    Berichten
    325

    Standaard

    Voor het eerst een pedaltrainachtige toestand zelf gemaakt. Hij is nu nog iets te hoog, dat wil ik vanavond even bij werken. En op termijn andere kabels, Lava waarschijnlijk.

    Nu nog opzoek naar een tas waar het zooitje inpast (70x33.5x12(wordt 8/9cm)) zodat 'ie makkelijk mee kan op de fiets. Op een volume pedaal na ook alles wat ik eigenlijk nodig heb, al zit ik nog enorm te gassen op een Catalinbread Karma Suture en Line6 DL4..




  8. #5008
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Wil je de DL4 in de fx loop gaan gebruiken? Zo ja, dan zou ik de DL4 heroverwegen, of in ieder geval zeer goed testen van te voren. Bij mij waren de fx loop levels van diverse versterkers toch wat hoog voor de DL4.

  9. #5009
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 december 2009
    Locatie
    Noorderplantsoen
    Berichten
    325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Wil je de DL4 in de fx loop gaan gebruiken? Zo ja, dan zou ik de DL4 heroverwegen, of in ieder geval zeer goed testen van te voren. Bij mij waren de fx loop levels van diverse versterkers toch wat hoog voor de DL4.
    De keren dat ik hem gehoord had zat 'ie niet in de fx, en dat klonk prima. Ik ga hem sowieso testen natuurlijk, zowel in de FX als eruit. En mocht het dan toch tegenvallen, kan ik mijn gas weer ergens anders op kwijt. En dat is natuurlijk ook wel het leuke van gas..

  10. #5010
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Locatie
    Ede (gld)
    Berichten
    1.532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Mooie plank. Je zelfbouw Monkeyfuzz is ook weer een prachtig ding voor het oog! Als sieraad alleen al zou je er een op je plank willen hebben

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top