Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 491 van 865 EersteEerste ... 391441481489490491492493501541591 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.901 t/m 4.910 van 8641
  1. #4901
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Locatie
    Ede (gld)
    Berichten
    1.532

    Standaard

    Dag Herman, Heel mooie plank. Vraagje ... Die looper die je in het midden vooraan hebt staan. Zijn dat nu 2 loops waarvan 1 naar de fx loop gaat en de ander naar de ingang van de amp?

  2. #4902

    Standaard



    Zoals ik al zei: work in progress. Na de upgrade nu ook een pedal power ISO 5 voeding, een SP compressor, een Polytuner en een TC Electronic Chorus erop. Meteen ook de patchkabeltjes vervangen door uniforme, goede kabels.

    Omdat ik in één koop twee TC Electronic pedalen aanschafte, mag ik een derde gratis uitzoeken bij TC Electronic. (Actie loop tot 31 December) Met bovenstaand speelgoed in het achterhoofd, heeft er dan iemand suggesties welke van de volgende vier dat het beste zou kunnen worden? Iemand ervaringen met de volgende pedalen?

    TC Electronic Spark Booster
    TC Electronic MojoMojo Overdrive
    TC Electronic Dark Matter Distortion
    TC Electronic Rottweiler Distortion

    Van de laatste drie vraag ik me af of het wat zou toevoegen aan de reeds aanwezige mogelijkheden voor oversturing op m'n board. Die booster snap ik niet zo goed, ik vraag me af of dat uberhaupt de moeite waard is.

    Het geheel ligt tussen een stratocaster en een Twin Reverb - ik ben bang dat het écht zware distortion geluid van bijv. de Rottweiler hierdoor niet tot z'n recht zou komen zoals op bijv. een Gibson/Marshall combinatie, wat niet wegneemt dat ik deze keuze natuurlijk bewust heb gemaakt

    Misschien de MojoMojo als aanvulling op de TS808?
    Advies is welkom.
    Laatst gewijzigd door DannyFender; 24 december 2014 om 09:56

  3. #4903
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.489

    Standaard

    Die wah....wat is er dat voor een? Ik dacht een RMC3 oid, maar zie ik nou knoppen aan de zijkant?

  4. #4904

    Standaard

    Dat is een RMC 2 Geoffrey Teese Wah, in mijn optiek één van de beste en meest organische wahs
    op de markt. De true bypass is ook een plus. De knoppen zijn voor level, diepte van de wah en toon.
    Laatst gewijzigd door DannyFender; 24 december 2014 om 10:00

  5. #4905
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juli 2008
    Locatie
    Frozen North
    Berichten
    248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DannyFender Bekijk bericht
    Met bovenstaand speelgoed in het achterhoofd, heeft er dan iemand suggesties welke van de volgende vier dat het beste zou kunnen worden? Iemand ervaringen met de volgende pedalen?

    TC Electronic Spark Booster
    TC Electronic MojoMojo Overdrive
    TC Electronic Dark Matter Distortion
    TC Electronic Rottweiler Distortion

    Van de laatste drie vraag ik me af of het wat zou toevoegen aan de reeds aanwezige mogelijkheden voor oversturing op m'n board. Die booster snap ik niet zo goed, ik vraag me af of dat uberhaupt de moeite waard is.
    Spark booster kun je gebruiken voor solo's/leadpartijen om je sound wat door de mix te prikken of dikker te maken, zowel voor de versterker aan het eind van je board of in de effectsloop. Maar als ik jou was zou ik de flashback delay doen ter vervanging van de boss delay, die flashback is echt super chill, veel goede geluiden en gemakkelijk te bedienen.

  6. #4906
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.517

    Standaard

    Niks ten nadele van die flashback maar de Boss delay is gewoon retegoed. Na jaren van allerlei merken staat ie er gewoon weer op bij mij.
    Ik moet nog zien of de flashback 30 jaar still going strong gaat toppen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #4907
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Niks ten nadele van die flashback maar de Boss delay is gewoon retegoed. Na jaren van allerlei merken staat ie er gewoon weer op bij mij.
    Ik moet nog zien of de flashback 30 jaar still going strong gaat toppen.
    Ik heb beiden gehad. Als ik zou MOETEN kiezen zou het idd de Boss worden. Volgens mij had de Boss (DD7) alleen geen loop functie?
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  8. #4908

    Standaard

    Die loop functie zit bij mij in de BOSS 20RC XL Looper, dus die hoef ik niet uit de delay te halen. Ik denk dat het inderdaad de spark booster gaat worden, dat voegt in ieder geval nog wat toe aan het bord. Qua delay denk ik dat ik het even uitzing met m'n Boss. Meestal heb ik 'em licht aan staan, maar het is niet zo dat ik er heftige dingen mee doe, een sporadisch U2 nummer daargelaten.

    Merry Christmas!

  9. #4909
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    BOSS DD3 is een prima "standaard" delay, maar ik zou toch voor de Flashback gaan, ook al moet die zich nog "bewijzen".

  10. #4910
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juli 2008
    Locatie
    Frozen North
    Berichten
    248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joh@ndederde Bekijk bericht
    Spark booster kun je gebruiken voor solo's/leadpartijen om je sound wat door de mix te prikken of dikker te maken, zowel voor de versterker aan het eind van je board of in de effectsloop. Maar als ik jou was zou ik de flashback delay doen ter vervanging van de boss delay, die flashback is echt super chill, veel goede geluiden en gemakkelijk te bedienen.
    Ik zag wel dat de Flashback niet beschikbaar is als "3e gratis" pedaal, dus die vlieger gaat niet op. Dus dan zou ik de Spark booster kiezen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top