Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 864 EersteEerste ... 234561454104504 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 8635
  1. #31

    Standaard

    Laatste dagen is dit mijn 'board'. De plank eronder moet je er even bijdenken. De rest van de pedalen wordt even niet meer aangeraakt.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Grappig dat altijd meteen gedacht wordt dat één scheursound genoeg is tenzij je thuis speelt
    Wie zegt er iets over één geluid? Er zit nogal een verschil tussen 1 geluid en 16 mogelijk combinaties (of eigenlijk 15 als je clean niet meetelt) + een booster en een EQ.

    Ik moet er niet aan denken zoveel pedalen te hebben met optredens, ik heb nu een 1 OD, 1 Distortion en een booster en trap nog wel eens de verkeerde in

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wireman Bekijk bericht
    Mijn board..

    Heb je de electric mistress laten modden? er komt er deze week eentje mijn kant op, een oude 18volts. Ben zeer benieuwd.

    En voor wat voor soort scheur gebruik je de Tube Driver (ik heb er ook eentje)?

  4. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThaBluesBreaker Bekijk bericht
    Nope is het kleinere broertje AC15. Ik vind het mooi over de AC15, mist soms wel wat echte power. Maar dat heeft meer met Fulldrive te maken dat is gewoon niet echt een hele dikke overdrive.

    Ik ben daarom ook nog op zoek naar een wat krachtigere OD/Dist. Ik wil zo'n T Rex mudhoney wel eens proberen
    als je in de buurt van Groningen woont mag je 'm prima eens komen uitproberen !



    ik wil verder nog een Chorus en 't dan 't liefst op een moie Pedaltrain JR, of iig iets met een softbag! Bij thomann
    stond een mooie gigbag voor 20 euro, ik denk dat ik die maar ga bvestellen, net zo groot als deze, maar dan niet zo diep én meeneembaar op de fiets !

  5. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Wie zegt er iets over één geluid? Er zit nogal een verschil tussen 1 geluid en 16 mogelijk combinaties (of eigenlijk 15 als je clean niet meetelt) + een booster en een EQ.

    Ik moet er niet aan denken zoveel pedalen te hebben met optredens, ik heb nu een 1 OD, 1 Distortion en een booster en trap nog wel eens de verkeerde in
    Ik heb ook vier "scheur" pedalen op m'n board staan. Is voor een hoop gitaristen heel normaal. Ik heb trouwens nooit last van het verkeerde pedaal intrappen...

  6. #36

    Standaard

    Groningen beetje ver

    @ zeiler welke overdrive is krachtiger die OCD of T Rex?


    "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

  7. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThaBluesBreaker Bekijk bericht
    Groningen beetje ver

    @ zeiler welke overdrive is krachtiger die OCD of T Rex?
    dat durf ik niet echt te zeggen. HOe ik ze gebruik de OCD. Mijn MUH (kun je ook wel zien aan de settings) gebruik ik voor gewone akkoorden op zowel mijn LP als strat en boost ik met mijn PUP Booster voor solo's...

    de OCD gebruik ik (net als de MUH op low output) meer voor powerchords... af en toe voor een solo maar daar kan ik niet zo goed mee overweg... de PUP booster en OCD is ook niet zo'n vette combinatie als de MH en de PUP booster !

    de hoge output standen zijn bij mij allebei vrijwel ongegebruikt. ik kan daar weinig mee... Past denk ik ook niet echt in mijn muziekstijl... IK moet wel zeggen dat van de stuk of 10 drives die ik nu intensiever gebruikt heb de MH wel op nummer 1 staat, met afstand... de OCD vind ik veel minder karakteristiek en staat samen met andere pedalen ergens een stukje verder !

  8. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Hadden we dat al niet eens, Michael, bij die meeting in de toenmalige oefenruimte van Lex en Niels?
    Ja, dat kan wel kloppen. Kan me het niet helemaal meer voor de geest halen.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wireman Bekijk bericht
    Mijn board..

    WOW!

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthijs24 Bekijk bericht
    WOW!
    Zeker netjes, met die Lava patch kabeltjes.
    Well done!
    Rock on amigos!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top