Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 363 van 865 EersteEerste ... 263313353361362363364365373413463863 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.621 t/m 3.630 van 8641
  1. #3621
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    3.535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Sterk interactieve knoppen waardoor de kans op een onbruikbare slechte sound groter is dan een bruikbare, laat staan goede sound.
    Jep, simpelheid troef. Ik heb een broertje dood aan eindeloos besluiteloos tweaken. Knoppen op 12 uur en Bam, goede sound! Desnoods 2 minuten fine tunen, maar als een pedaal dan verzaakt haak ik af. Je kunt op een podium toch niet de hele tijd aan de knoppen lopen te draaien.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

  2. #3622
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    Delay voor throw away your television?
    naar mijn weten een Phaser (moog), een overdrive (boss ?), voor de schrabbel geluidjes in het couplet een open staande wah (oude Ibanez WH10) en voor de solo een Line6 FM4 (obi wah) met nog een ander effect (waarschijnlijk nog een phaser, zoals Josh dat nu doet) om de FM4 wat te boosten.
    slapback in het couplet...

    @Mitch: komende zondag eindelijk weer normale repetitie, dan ga ik het merken. Ik vind het nu niet moeilijk om er een bruikbare sound uit te krijgen, maar het is wel lastig om een sustainende fuzz eruit te krijgen, en al helemaal om dat te combineren met een laag ingestelde stab, of je moet dus de probe-functie uitzetten.

    Denk wel dat het dun en over de top klinken voor mij juist nuttig is, maar eerlijk gezegd weet ik nog niet of ik hem ga houden. Het moet wel bruikbaar zijn....

  3. #3623
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Locatie
    Wagenberg (Breda)
    Berichten
    1.209

    Standaard

    Ennn, we hebben de flanger er maar weer op gegooid.
    De pedaltrain jr. is nu officieel te klein; tis onmogelijk ergens op te trappen zonder dat een ander pedaal geraakt wordt hahaha.
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

  4. #3624

    Standaard

    Mijn eerste bescheiden bord;


    Niet meteen de zuiverste foto, maar het volstaat wel

  5. #3625
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    3.535

    Standaard

    Hier de mijne tot dusverre; vrij basic.





    In line:
    Boss Tu2 --> BYOC Wah in Ernie Ball behuizing --> DIY TS808 met de Keeley Baked Mod --> Palmer Triage Amp Selector.

    Fx loop: MXR 10EQ --> CAE boost --> Marshall Tremolo.

    Dus in totaal zes signalen (Send, Amp 1, 2 & 3, Fxloop send & return). Het geheel wordt bij elkaar gebracht in een kastje met drie insertie jacks. Hiervoor heb ik een multikabel. In de toekomst nog op zoek naar een delay en chorus.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

  6. #3626

    Standaard

    Mooie plek voor een ehx memory man?

  7. #3627
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    3.535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marbles Bekijk bericht
    Mooie plek voor een ehx memory man?
    Jazeker! Ik had het board kunnen volproppen met andere pedalen die ik heb. Maar ik wil juist functioneel downsizen, nu de tour van 'Less is more'' (Heb echt geen 3 drive pedalen nodig bv). Delays dacht ik aan DD3, Carbon Copy, of die Flashback van TC tronic. Het is ook gewoon om wat meer ruimte in de sound te creeëren voor tijdens solo's of cleane stukjes. Stuk of 3/4 repeats ofzo in totaal 2 seconden. Geen U2 tafarelen .
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

  8. #3628
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Netjes ding Kassie. Ik moet echt nog een keer zoiets in elkaar zetten, dat het echt past..
    You can't be a vet. You rock too much.

  9. #3629
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    3.535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EBOUE Bekijk bericht
    Netjes ding Kassie. Ik moet echt nog een keer zoiets in elkaar zetten, dat het echt past..
    Thanks.. veel werk. Maar ik vind knutselen dan ook heerlijk.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

  10. #3630
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht


    Erbij: ZVEX Fuzz Probe! Eraf: Proco Rat.

    Merkte steeds meer dat de Rat niet helemaal geschikt is in The Hubschrauber.
    Ik moet het nog terughoren, maar de ZVEX is wat mij betreft met vlag en wimpel geslaagd.

    Flink veel drive, stab halverwege, compressie en gate ongeveer zo dat hij in elk geval stil is als ik mijn gitaarvolume iets terugdraai (en anders zet ik hem wel gewoon uit). Ik had meer dan voldoende sustain, maar ook ruimte om te freaken, terwijl tijdens het spelen van normale lijntjes de probe-functie de kleur verandert (dus niet echt freakt, maar een beetje als een filter of EQ). Daarnaast denk ik dat een fuzz gewoon heel geschikt is.

    Dus ik ben blij

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top