Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 306 van 864 EersteEerste ... 206256296304305306307308316356406806 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.051 t/m 3.060 van 8638
  1. #3051
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Locatie
    Bredene, België
    Berichten
    1.084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Serieus, dat is echt geen optie. Daar schiet ik niks mee op, er is veel te veel variatie in de pedalen die ik moet schakelen en daar komt nog bij dat ik bijna alle combinaties van pedalen wel een keer gebruik hier of daar.
    http://moenfx.com/gec9.html
    Deze heb ik gevonden, maar heeft maar 6 loops. Wel redelijke prijs/kwaliteit lijkt me.
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

  2. #3052

    Standaard

    Ik zie niet echt in waarom je persé een looper danwel controller nodig gaat hebben. Ik weet natuurlijk niet hoe je alles hebt ingesteld, maar ik verwacht dat een reverb bijvoorbeeld best subtiel staat. Wat je kunt doen is bijvoorbeeld de functie van de LPB-1 regelen met het volumeknop van je gitaar (staat hij voor of achter je mudhoney?) En dan switchen tussen 1 of 2 delays. Reverbje een klein beetje subtieler. Klaar is kees.

    Daarom lijkt een controller me lichtelijke overkill.

  3. #3053
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Ik heb ook een looper/switcher (Musicom LAB), en ben een beetje bezig geweest om er een fatsoenlijk board voor te maken.

    Dit was grofweg het idee:



    En dat heb ik uitgewerkt naar dit:



    Ik heb nog wel een paar vragen die ik kan verduidelijken met onderstaande foto:



    Ik moet de Musicom Lab handleiding nog beter bestuderen, maar weet iemand of het mogelijk is wat ik hier doe?
    Het gaat om de 2 delays DL10 en DML20, die ik tezamen in een loop heb staan, maar de dry out v.d. DL10 gaat naar de "IN B" v.d. Musicom Lab. Ik dacht op die manier misschien de loops 5-8 ook te kunnen gebruiken, of is dat op een eenvoudigere manier te regelen door b.v. "OUT A" (v.d. ML) door te verbinden met "IN B"?

    De SC10 en de Flashback staan niet in een loop, omdat ik een stereo setup wil maken met 2 tops/cabs, maar da's een ander topic.

  4. #3054
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Gitaar in input A en versterker in output B en je gebruikt alle loops. Output A is een output die halverwege de effectloops zit. Als je het doet zoals je nu wil dan moet je de loop met de dl20 altijd aan hebben staan.

    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  5. #3055
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Ah, dus "OUT A" en "IN B" (beide ML) hoef ik niet te aan te sluiten, en ook de dry out van de DL10/DML20 kan ik gewoon weg laten?

  6. #3056
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Dat denk ik wel ja, hoewel ik dit niet zeker weet. Maar je ontdekt het snel genoeg of het werkt wanneer je het probeert of niet :P

    EDIT: deze informatie heb ik trouwens gevonden door snel de handleiding door te kijken
    Laatst gewijzigd door Buzzel; 20 december 2012 om 16:30
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  7. #3057
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    @joh@ndederde: hoeveel gain heeft die fulldrive eigenlijk? Ik heb er 1tje als ruil aangeboden gekregen voor mijn lovepedal maar ik weet niet of de fulldrive heftig genoeg is(zit meer te azen op een ocd)

    Mijn pedalenboardje is nu klaar voor repeteren morgen.

    mccoy rmc1--->polytune-->boss bd-2--->lovepedal eternity kanji-->dr no kafuzz
    Setup heeft zich prima bewezen in de oefenhokken over een fender twin. de kanji en bd-2 gebruikt als een clean boost/eq voor de kafuzz, de kanji heeft meer een tubescreamer feel zonder de low end al te veel aan te tasten, de bd-2 liet de lowend gewoon intact maar soms begin het geluid wel iets te flubberen.

    Was wel effe wennen en met een wah te spelen, paar keer niet goed uitgezet waarna ik weer terug naar mn pedalen moest rennen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

  8. #3058
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juli 2008
    Locatie
    Frozen North
    Berichten
    248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    ...
    Was wel effe wennen en met een wah te spelen, paar keer niet goed uitgezet waarna ik weer terug naar mn pedalen moest rennen...
    Daarvoor ist een oefenruimte, kun je de podiumdansjes oefenen Just kiddin', altijd goed dat de setup werkt in band setup.

  9. #3059
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Locatie
    Ede (gld)
    Berichten
    1.532

    Standaard

    Mooie plank. Heb je bewust de Palmer voeding gekocht of baal je (net als ik) ook dat hij niet onder je plank past.

  10. #3060
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard

    Ik baal er wel van. Verder prima voeding voor de prijs(ik kon de 100 euro extra voor een voodoolab niet rechtvaardigen), hoop kabels die er bij zaten etc.

    *edit: wel tot de conclusie gekomen dat de kafuzz echt hulp nodig heeft om door de mix heen te prikken. Zonder de kanji of bd-2 heb ik ook moeite met de de wah wah bijna geen sweep heeft
    Laatst gewijzigd door allochthomas; 20 december 2012 om 18:35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top