Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 863 EersteEerste 123451353103503 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 8630
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Nieuw topic, dus ik post hem nog maar eens:



    Korg Pitchblack tuner
    Vox V847A Wah
    MXR DynaComp
    MXR Classic 108 Fuzz
    Ibanez TS9
    Boss BD2
    Arion SCH-1
    MXR Phase 90

    Cordial patchkabels
    Onder de bodemplaat plaat: VisualSound 1Spot adapter met bijbehorende daisychain met 8 haakse plugjes. De 1Spot zit in een platte contrastekker geprikt, deze contrastekker is weer bevestigd aan een gewoon snoer met stekker.

    Alles gemonteerd in een Showmaster 24 case.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.490

    Standaard

    Mijn board..

    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

  3. #23

    Standaard

    Ik heb bijna geen board meer om te posten, ben de afgelopen maanden behoorlijk aan het inkrimpen/opruimen geweest, maar nu is de eerste aanschaf weer gedaan! Een You Dirty Rat, komt komende week een keer binnen, zal hem dan wel vergelijken met de gewone Rat die ik van Squier4ever hier geleend heb

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wireman Bekijk bericht
    Mijn board..

    Gebruik je die 4 scheurpedalen nou echt allemaal bij optredens of is dit voor thuis?

  5. #25
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Music

    Grappig dat altijd meteen gedacht wordt dat één scheursound genoeg is tenzij je thuis speelt

    Vragen over het bouwen van een pedalboard zijn verplaatst naar de sticky die daarover gaat.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Grappig dat altijd meteen gedacht wordt dat één scheursound genoeg is tenzij je thuis speelt

    Vragen over het bouwen van een pedalboard zijn verplaatst naar de sticky die daarover gaat.
    Ja, de ene scheur is de andere ook niet. Ik heb er nu ook 2 alleen nog geen pedalboard...maar dat komt nog wel als ik nog wat pedalen bij elkaar heb geraapt.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  7. #27

    Standaard



    This is how I roll voorlopig even.


    "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basileia Bekijk bericht
    Nieuwe inrichting van het bord:
    Misschien moet Dude ook zo'n kots/drankscherm installeren, altijd handig in de kroeg

    Alleen nog een roadie hebben die het dan even open en dicht doet tussen het schakelen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

  9. #29

    Standaard

    @ThaBluesBreaker: Is dat een AC30CC1? Hoe doet die Fulldrive erop? Had laatst een tubescreamer geprobeerd op mijn AC30CC1 en die vond ik heerlijk met m'n Gretsch maar vreselijk schel met m'n strat..

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    @ThaBluesBreaker: Is dat een AC30CC1? Hoe doet die Fulldrive erop? Had laatst een tubescreamer geprobeerd op mijn AC30CC1 en die vond ik heerlijk met m'n Gretsch maar vreselijk schel met m'n strat..
    Nope is het kleinere broertje AC15. Ik vind het mooi over de AC15, mist soms wel wat echte power. Maar dat heeft meer met Fulldrive te maken dat is gewoon niet echt een hele dikke overdrive.

    Ik ben daarom ook nog op zoek naar een wat krachtigere OD/Dist. Ik wil zo'n T Rex mudhoney wel eens proberen


    "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top