Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 286 van 865 EersteEerste ... 186236276284285286287288296336386786 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.851 t/m 2.860 van 8641
  1. #2851
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 april 2006
    Berichten
    4.059
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Zwarte strat.. een preset die 'gilmou(r)'heet.. het geeft een duidelijke indicatie
    (ik krijg opeens zin om dark side of the moon op te zetten..)
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

  2. #2852
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Gimour speelt weliswaar op een maple toets Strat, maar ik zie waar je heen wilt
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  3. #2853
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rampage Bekijk bericht


    Dit is nu zowaar al een paar maanden mijn ongewijzigde setup.. kijken hoe lang dat nog zo blijft

    /edit: Dat lieg ik trouwens, ik heb inmiddels een CAE wah in plaats van mijn oude JH Crybaby
    Die pork Loin!! ik beneid je daarom!! die wil ik ook nog best wel heel erg graag hebben voor de meer bluesy dingetjes.
    Toooooooooooooooone!!!

  4. #2854
    Junior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2009
    Locatie
    Medemblik
    Berichten
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Wat is dat voor Stratje? Ik wil ook nog een keer een zwarte 60's style Strat. Ziet er geweldig uit! Zo chique!
    Het is een John Mayer Black1 Stratocaster, 1 van 3 in Nederland geloof ik, nummer 6 van 500 in elk geval. Echt een hele bijzondere strat!

    Die Gilmour verwijzing is puur toeval hoor, dat is mijn Another Brick In The Wall presetje voor mijn coverband.

  5. #2855
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Ik had al zo'n idee!! Prachtige gitaar!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  6. #2856

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rampage Bekijk bericht


    Dit is nu zowaar al een paar maanden mijn ongewijzigde setup.. kijken hoe lang dat nog zo blijft

    /edit: Dat lieg ik trouwens, ik heb inmiddels een CAE wah in plaats van mijn oude JH Crybaby
    Mooie set!!! Heb je die Egnator al langere tijd? Wat is je bevinding? Heb je hiervoor andere versterkers gehad?
    EL34 of 6L6 buizen?
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  7. #2857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rampage Bekijk bericht
    Het is een John Mayer Black1 Stratocaster, 1 van 3 in Nederland geloof ik, nummer 6 van 500 in elk geval. Echt een hele bijzondere strat!
    Bijzonder ding inderdaad. Ik dacht wel te zien dat er gouden hardware op zit.

  8. #2858
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2005
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    1.458

    Standaard

    Pedalboard update. Ben van de solderless pluggen van lava afgestapt, was er wel klaar mee. Nu de Hicon pluggen, met de lava mini elc kabel. Ben erg te spreken over het resultaat. Zowel optisch als ook geluidstechnisch.


  9. #2859
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juli 2008
    Locatie
    Frozen North
    Berichten
    248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper Bekijk bericht
    Pedalboard update. Ben van de solderless pluggen van lava afgestapt, was er wel klaar mee. Nu de Hicon pluggen, met de lava mini elc kabel. Ben erg te spreken over het resultaat. Zowel optisch als ook geluidstechnisch.

    Ik wist niet dat Apple ook effect pedalen maakt. Effecten software oke, maar hardware? XD

  10. #2860
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2005
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    1.458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joh@ndederde Bekijk bericht
    Ik wist niet dat Apple ook effect pedalen maakt. Effecten software oke, maar hardware? XD
    Had nog een sticker en een onbewerkt pedaal! 1+1=2

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top