Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 242 van 865 EersteEerste ... 142192232240241242243244252292342742 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.411 t/m 2.420 van 8641
  1. #2411
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Nu doet ie het wel. Tadaaaa... niets bijzonders qua bekisting, maar met deze combi kan ik erg veel lekkere geluidjes halen.
    Dit alles is makkelijk te vervoeren in een Gator Bag.



    Gitaar (G&L ASAT de Luxe, blauw metallic, maple hals, zwarte slagplaat)

    > TC Polytune > BBE compressor > Buzz Electronics Five Looper
    Loops:
    1 - Line6 FM4
    2 - GD Wah
    3 - EHX Ring Thing (+ evt Moog EP2 expressiepedaal, of bij de FM4 aan te hengelen)
    4 - EHX Q tron
    5 - EBS Unichorus (switch ter reparatie, pedaal hier nog afwezig)
    > Buzz output > Amp input (Mesa Subway Rocket 22W combootje 10")

    Fx-loop: Akai Headrush E2 en Digitech Digidelay
    Alles gevoed door de Voodoo Lab PP2+

    Die looper is erg handig, alle knoppen in de buurt en met de Mesa Footswitch er vlak onder heb je alles in de buurt. De FM4 en de Digidelay zijn icings on the cake, het board zelf is het mainframe.

    Klaar voor de eerste jam met een bevriende bassist... haha (hoezo over the top voorbereiding, maar 't zou hoe dan ook).
    You can't be a vet. You rock too much.

  2. #2412
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard



    WAT een bevrijding. Tremoloding in de FX-loop, en meer heb ik niet nodig. Amp staat op standje "clean als je subtiel speelt, dikke crunch bij zware aanslag", en daarmee kan ik alles wat van me verlangd word!
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  3. #2413
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Landgraaf
    Berichten
    630

    Standaard

    [QUOTE=Mr.Fingers;2864130]

    Dit is verreweg het mooiste en meest strakke pedalboard hier..Ik hoop ook ooit nog eens terug te kunnen schroeven naar zoveel eenvoud!

  4. #2414
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Ik heb het eens geprobeerd: met een tijdelijk coverbandje (met nummers waar dat nog best mee had gekund) spelen op mijn Jackson (enkele P90) en verder alleen de Blues Junior op dikke crunch. Al dan niet de fatboost op de amp, en natuurlijk de volumeknop.

    Wat gebeurde er: ik begon met m'n stemapparaat. Toen kwam er voor die ene solo een wahwah bij. Hm, dat klinkt toch lekkerder met wat meer boost. En ja, voor ik het wist had ik weer gewoon m'n pedalen erbij.

  5. #2415

    Standaard

    staat de impedantie altijd op de achterkant van de speaker?


    "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

  6. #2416
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThaBluesBreaker Bekijk bericht
    staat de impedantie altijd op de achterkant van de speaker?
    Nee, hoezo?

  7. #2417

    Standaard

    lol, ik zit helemaal in het verkeerde topic :')


    "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

  8. #2418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thijst Bekijk bericht
    Mijn board heden ten dage:



    Om de discussir voor te zijn: ik heb een M5 en een M9 omdat ik de M5 gebruik voor "exotische" effecten die ik maar 1 of 2 keer gebruik, en op de M5 is het expressie-pedaal aangesloten. De M9 gebruik ik voor overdrives, distortions, fuzzes, en voor meer complexe combinaties van effecten. Ik kan dus scene 1 op de M9 selecteren en 6 verschillende OD's en distortions tot mijn beschikking hebben, terwijl ik de M5 gebruik om daar bv een wah, pitch-shift of flanger overheen te leggen.
    Voor de volledigheid nog even de pedalen op een rijtje :

    - I/O patchbay
    - MXR Custom Comp
    - Little Lehle II
    > Line 6 M5 + Boss FV-500
    - EHX LPB-1
    - Line 6 M9
    - DTS SDD-3Kp
    - tc electronic Nova Delay

    Voeding is een sjiek blok met piek-beveiliging etc; de M5, M9 en Nova Delay gebruiken de originele voedingen en de rest van de pedalen zit ge-daisychained met een 1spot.

  9. #2419
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2003
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    954

    Standaard

    Naast mijn reguliere board (zie ergens hier in dit topic) heb ik wat pedalen over.....en daar ga ik een boardje van knutselen:

    -Zevx Fuzz Factory
    -Vox Wah
    -Boss TR2
    -Line6 DL4

    Daar komt nog een OD/Distortion bij : hoogstwaarschijnlijk Fulltone Fulldrive 2 en een tuner (Pitchblack). Alles gevoedt door een Burkey 6......en gaan....leuk boardje voor jamsessie en kleine gigs dacht ik zo!
    Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro

  10. #2420

    Standaard

    Ik heb nu eigenlijk alleen een fuzz tussen gitaar en versterker. Wil er nog een delay bij, en een stemapparaat dus. En als ik toch bezig ben kan mijn ouwe trouwe Boss FDR-1 er ook wel bij als booster. Tremolo is ook niet weg, en voor je het weet zit je weer met een hele koffer te zeulen.

    Ik stel het zo lang mogelijk uit, .
    Mijn band op Myspace

    If this is your reality, what must your nightmares look like

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top