Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 239 van 865 EersteEerste ... 139189229237238239240241249289339739 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.381 t/m 2.390 van 8641
  1. #2381
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Tunen is voor watjes!
    Maar dan ben je wel een in-tune-watje! :P

  2. #2382
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2011
    Locatie
    Voorburg
    Berichten
    238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Dan is het goed :P, Ik heb zelf al mijn pedalen TB. In het pedalboard zit wel een ingangsbuffer, scheelt echt. Ik heb nu wel een ibanez chorus, denk dat ik daar een TB kastje voor maak.
    Ja je merkt echt een verschil. Nou heeft mijn visual sound wel een ingangsbuffer wat wel helpt maar ik hou er niet van om die voor de wah te gooien maakt het te modderig. Nou is het modden naar TB niet echt moeilijk en is het zeker de moeite waard. Dus ik zal die ibanez chorus als ik jouw was lekker ombouwen met een 3PDT schakelaar.

  3. #2383
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Dat dan weer niet, komt uit 1984, dus die laat ik origineel. Kastje apart. Gaat ook goed.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  4. #2384
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2011
    Locatie
    Voorburg
    Berichten
    238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Tunen is voor watjes!
    Juist gewoon op gehoor doen! Een het is hip om tijdens het spelen bij een optreden aan je tuners te zitten draaien

  5. #2385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Maar dan ben je wel een in-tune-watje! :P

    Bink zul je bedoelen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  6. #2386
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2005
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    1.458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Ik had al een tijdje een Pedaltrain 1, maar ik gebruikte eigenlijk niet alle pedalen. Ik zag ineens een PT junior te koop staan, daar heb ik alles behalve m'n volumepedaal en phaser op gezet.



    En de onderkant:



    Voor de geïnteresseerden:

    Real McCoy RMC-1
    Korg DT-10
    Keeley TS-9
    Brunetti Mercury Box
    Boss CE-2
    MXR Micro Amp
    TC Electronic Flashback

    Kabel zijn van George L, voeding is een PP2+.
    Wat voor een muziekstijl speel je als ik vragen mag? Waar gebruik je de tc flashback precies voor?

  7. #2387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Graag gedaan! Ga je nou alleen je tuner niet heel erg missen?
    Zit ook in de M13, en werkt prima.
    Mocht ik het echt als tekortkoming zien, is er zo weer een bij gekocht. Dat is het punt niet. Maar liever zo simpel mogelijk.

    Ik merk nu ik niets meer tussen gitaar en versterker heb zitten, dat mijn signaal er wel behoorlijk op vooruit is gegaan, een veel vetter geluid, de versterker "brult" weer! Dat me dit nooit eerder is opgevallen..

  8. #2388
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper Bekijk bericht
    Wat voor een muziekstijl speel je als ik vragen mag? Waar gebruik je de tc flashback precies voor?
    Ik speel van alles en gebruik de Flashback voor van alles

    Maar serieus: pop/rock vooral, gebruik delay als een soort reverb vaak, soms slapback en soms voor solo's.

  9. #2389
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Zit ook in de M13, en werkt prima.
    Mocht ik het echt als tekortkoming zien, is er zo weer een bij gekocht. Dat is het punt niet. Maar liever zo simpel mogelijk.

    Ik merk nu ik niets meer tussen gitaar en versterker heb zitten, dat mijn signaal er wel behoorlijk op vooruit is gegaan, een veel vetter geluid, de versterker "brult" weer! Dat me dit nooit eerder is opgevallen..
    Dat fenomeen ken ik ja, en toch wil ik steeds mn effecten ertussen. Ik moet zeggen dat het geluid met mijn G-Lab switcher er ook op vooruit gaat. Ben benieuwd wat de M13 doet met je droog geluid.

  10. #2390
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik lees veel negatieve reacties op de Lava cable en pluggen. Wat is er precies kut aan?

    Want ik zat er zelf aan te denken zo'n setje te kopen. Volgens mij zijn ze net iets kleiner dan de George'ls en dat zou betekenen dat ik net weer een pedaal meer erop kwijt kan.
    ----

    // City Of Life //

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top