Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 224 van 865 EersteEerste ... 124174214222223224225226234274324724 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.231 t/m 2.240 van 8641
  1. #2231

    Standaard

    Het scheelde bij mij inderdaad ook een berg toen ik een Pedal Power + ging gebruiken. Veel minder ruis en een andere bijkomstigheid was inderdaad ook dat bijvoorbeeld m'n phase90 het beter ging doen. Had altijd wel wat bijgeluiden en een berg laag frequente ruis...pff...blij dat ik daar vanaf ben zeg!

  2. #2232
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Daar hebben ze dus niet echt over nagedacht......
    Onze oefenruimte is een voormalige varkensschuur, lichtelijk afgetimmerd, en inderdaad niet echt nagedacht over het feit dat het een oefenruimte zou gaan worden.

  3. #2233
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 april 2006
    Berichten
    4.059
    Blog Entries
    1

    Standaard

    hoezo 'voormalig'?


    Sorry, kon het niet laten!
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

  4. #2234
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    Wat een uitspraak voor iemand die nog steeds die plastic patchkabels gebruikt.
    Om maar niet te spreken van een transistorbak.

    Als je transistorbak al beter klinkt dan modeling.. tja.. dan hebben we al genoeg gezegd lijkt me.
    Whaha, alsof je het verschil hoort als je die vier patchkabels vervangt voor duurdere. En het zal blijkbaar als een nieuwtje komen voor jou, maar er zijn erg goed klinkende transistorversterkers op de markt.

    Ik snap sowieso niet waarom modelling beter zou moeten klinken dan een transistor-amp. Modelling is immers ook maar transistor.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #2235

    Standaard

    Nou die disco-kabels zijn wel echt het slechtste van het slechtste hoor, als je ziet hoe dun die kern is, ze gaan ook niet zo lang mee.

    Dat van modeling vs transistor snap ik ook niet helemaal, is een transistor die een buis nadoet per definitie beter dan een transistor?
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  6. #2236
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    hoezo 'voormalig'?


    Sorry, kon het niet laten!

  7. #2237
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Whaha, alsof je het verschil hoort als je die vier patchkabels vervangt voor duurdere. En het zal blijkbaar als een nieuwtje komen voor jou, maar er zijn erg goed klinkende transistorversterkers op de markt..
    Is al eens een enorme discussie geweest over patchkabels, kan me nog heugen dat er iemand het verschil beweerde te kunnen horen tussen George L's en Lava.. om maar niet te spreken van die plastic dingetjes.

    En ik ben bekend met "goede" transistorversterkers. de Randall 80watt bijvoorbeeld.. erg goed mee te werken. liever dat dan een Valvestate om een voorbeeld te noemen.
    Bij Starsound Utrecht staat zo'n Randall 200watt top die ook ECHT goed is.

    Maar dan nog, buizen klinken nogsteeds altijd beter.
    Toooooooooooooooone!!!

  8. #2238
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    Is al eens een enorme discussie geweest over patchkabels, kan me nog heugen dat er iemand het verschil beweerde te kunnen horen tussen George L's en Lava.. om maar niet te spreken van die plastic dingetjes.

    En ik ben bekend met "goede" transistorversterkers. de Randall 80watt bijvoorbeeld.. erg goed mee te werken. liever dat dan een Valvestate om een voorbeeld te noemen.
    Bij Starsound Utrecht staat zo'n Randall 200watt top die ook ECHT goed is.

    Maar dan nog, buizen klinken nogsteeds altijd beter.

    Beetje kort door de bocht. Er zijngenoeg buizenbakken die ik zo zou omruilen voor een goede transistor bak.
    Ik ben écht wel van de buizen amps maar je stelling "buizen klinken nogsteeds altijd beter" kan wel wat genuanceerder...

  9. #2239
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Beetje kort door de bocht. Er zijngenoeg buizenbakken die ik zo zou omruilen voor een goede transistor bak.
    Ik ben écht wel van de buizen amps maar je stelling "buizen klinken nogsteeds altijd beter" kan wel wat genuanceerder...
    Laten we het zo stellen.

    Buizen klinken anders.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  10. #2240
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.584

    Standaard

    Maar dat was niet eens de stelling. Er werd gezegd dat modelling beter klinkt dan transistor. En dat is natuurlijk je reinste onzin.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top