Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 206 van 865 EersteEerste ... 106156196204205206207208216256306706 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.051 t/m 2.060 van 8641
  1. #2051
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Locatie
    Katlijk
    Berichten
    4.088

    Standaard

    Kun je de bovenste rij pedalen niet een beetje ten opzichte van elkaar verschuiven zoadat de pluggen naast elkaar komen te liggen? Scheelt weer een aantal cm's.
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

  2. #2052
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Dat levert te weinig ruimte winst op helaas.

    Helaas zijn er ook geen Ibanez 10-serie pitch shift/harmonizer pedalen.
    Ik zou misschien de DL10 kunnen missen, want die is te vervangen door de Flashback, nadeel is dan dat ik maar 2 delay-sounds direct beschikbaar heb. Na ja, je kunt niet alles hebben....

  3. #2053
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2007
    Locatie
    hengelo
    Berichten
    238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Eigenlijk vind ik een pedaltrain (en de voeding al helemaal) veel en veel te duur voor mijn eenvoudige pedalenplankje. Aan de andere kant heb ik twee linkerhanden als het op hout, zagen en afwerking aan komt en kan ik er moeilijk tegen dat mijn bord zo'n zooi is. Dus toch maar de knoop doorgehakt.
    Ik heb m'n pedalen altijd los gehad, maar heb ze sinds een maand of 3 op een Pedaltrain Jr. staan. Dat had ik echt eerder moeten doen, super ideaal! Tweedehands zijn er best wel dealtjes te maken en er worden regelmatig verschillende Pedaltrains aangeboden, dus ik zou Marktplaats even een beetje in de gaten houden. Qua voeding hoeft t allemaal ook niet extreem duur te zijn. Ik heb een Harley Benton Powerplant Junior besteld bij Thomann voor nog geen 30 euro. Vijf geisoleerde uitgangen, past perfect onder een PT Jr. en voorziet al m'n pedalen (op de DD-20 na) van stroom.

  4. #2054
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Aalst, Belgica
    Berichten
    959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the feable Bekijk bericht
    Je hebt al een heel aantal versies gehad met andere pedalen, en toch vind ik ze altijd vet! Gaaf boardje! Heb je die Fuzz met een reden helemaal naar achter geplaatst?
    Yop! Heb eens een hele middag zitten experimenteren met de pedaal-volgorde en ik kwam op dit uit. Heb bijvoorbeeld een laaaaange tijd met mijn overdrive voor de vibe zitten spelen terwijl het omgekeerd veel beter klinkt. De fuzz staat helemaal vanachter omdat het een probleemkind is en de pedalen die erna komen...verpest

  5. #2055
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    6.256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ik wil nog een harmonizer en/of een pitch shifter erbij, wordt lastig, geen ruimte meer.
    Boss PS-5 is een leuke
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

  6. #2056
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Pepe, zou je een foto van de binnenkant van die Marble kunnen maken? Ik ben benieuwd of ze die ruimte écht nodig hebben.
    Ding is echt bizar groot. .
    Volgens mij is de grootte bepaald door de ruimte van het aantal knoppen. Soms raken ze elkaar net, dan moet je de linker even draaien om de rechter te kunnen draaien. Vintage looks heeft een prijs, zo blijkt.
    Maar als ik in de schroeverdraaier mode zit maak ik wel een kiekje, ben zelf ook wel benieuwd.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #2057
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    Leuk om te zien dat je nog steeds die chickenhead op die linedriver hebt zitten.
    Ja zeker! Die gaat er niet meer af

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Mooi praktisch bord Jeroen, heb je een el gitaar met piezo brug of switch je van el naar ak gitaar?
    Dankjewel Peter, ik switch tussen een el en ak. zo kan ik mooi dezelfde tuner gebruiken en hoef ik alleen maar een xlr kabeltje te hebben van het geluidsbedrijf.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Pedaltrain JR's zijn echt het ideale formaat pedalboard. Je kan er met gemak 8 pedalen op kwijt, zonder dat het lomp wordt.
    Ik mis de mijne nog steeds..
    Inderdaad het is dat die drivetrain wat groot is, anders had ik er nog een tremolo tussen gepropt.
    ----

    // City Of Life //

  8. #2058
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Pepe, zou je een foto van de binnenkant van die Marble kunnen maken? Ik ben benieuwd of ze die ruimte écht nodig hebben.
    Ding is echt bizar groot. .
    misschien dat het met passen en meten een halve centimeter kleiner had gekund...

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #2059
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Boss PS-5 is een leuke
    Ik kon er werkelijk niks mee.

  10. #2060
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Locatie
    Katendrecht
    Berichten
    2.091

    Standaard

    en mijn nieuwe update-plankje,
    met lichte twijfel of ik de Shiba niet 'te duur vind' voor wat hij doet en of het verstandig is om een plankje zonder delay te hebben.
    Delay wordt nu verzorgd door een M9 die op een aparte PT Mini zit (met daarbij expressiepedaal en een DI voor direct-naar-PA elektrisch, of akoestische zaken)

    Voorlopig klinkt het te gek, maar misschien dat ik met een MI Blues Pro of iets cheaper dingetje eenzelfde fijne low/med gain boost kan krijgen..

    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top