Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 865 EersteEerste ... 412131415162464114514 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 8641
  1. #131
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard



    Nog wat afwerking nodig in de vorm van op maat gemaakte kabels en ik wil nog even experimenteren met de volgorde van de ODs. De Wampler Pinnacle wordt soms vervangen door een Analogman SD9.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  2. #132

    Standaard



    Mijn nieuwe. Beetje slordig, maar it gets the job done

  3. #133
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.487

    Standaard

    Na een hoop geklooi met verf die gewoon niet wilde drogen, dan nu toch mijn pedalenplank gevuld:



    Onder de verhoging zit de Pedalpower 2Plus.
    Aan de zijkant van de tweede verhoging (links boven in de hoek) zitten de aansluitpunten (git. in, git. uit, fx in, fx uit), en aan de achterkant bevindt zich nog een powercon aansluiting.
    Deze tweede verhoging was nodig voor de aansluitingen (om hoger dan de flightcase rand te komen), en tevens om plaats te geven aan de adapter voor de Timefactor, want die zijn joekelig groot...

    De footswitch voor de amp zit vast met elastiek, zodat ik deze makkelijk los kan halen om alleen de footswitch mee te kunnen nemen zonder het hele pedalboard mee te zeulen, of om makkelijk van footswitch te kunnen wisselen als ik een andere amp meeneem.

  4. #134

    Standaard

    DS-1 gaat er nog af. In de plaats komt een A/B channel switcher en nog een reverb pedaal waarschijnlijk.

    Ook maak ik nog in en outputs op het board zelf.



  5. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaTa Bekijk bericht


    Mijn nieuwe. Beetje slordig, maar it gets the job done
    heb je je eventide er alweer af!? Die had je toch nog maar net of zit ik nu gansch verkeerd!? toffe plank, dat wel !!!

  6. #136
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2009
    Locatie
    Het welbekende gat: De Weere
    Berichten
    115

    Standaard

    Hierbij mijn pedalboard.

    http://www.flickr.com/photos/6111381...n/photostream/
    http://www.flickr.com/photos/6111381...n/photostream/

    Normaal licht de boven verdieping op de powersupply.

  7. #137
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.688

    Standaard

    ziet er verre van stevig en road-proof uit eerlijk gezegd...

  8. #138
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Hij gaat vast voor de looks


    Net showmaster 24 besteld
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  9. #139
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 januari 2004
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    831

    Standaard Verder met afwerken

    Eerder gepost:



    Voedingsdraden een zooitje. Bovendien hoef ik die voeding helemaal niet te zien. Had wel wat probleempjes met de bekabeling. Te kort/te lang en de haakse pluggen die ik nog moet hebben spoorloos. Evenals de kabel die erbij zou moeten zitten. Ja opruimen he? Te goed gedaan.

    Inmiddels ook nog een nieuw effect erbij gekocht. pfffff rib uit m'n lijf, maar dan heb je ook wat. (Ik hoor geen ruis als-ie aanstaat).



    Bij het entreekastje zie je een groene led zachtjes gloeien ter indicatie dat de 12 volt voeding aangekomen is op de plaats van bestemming. Niet te fel graag. Er zijn al genoeg ledjes zichtbaar.
    De voeding zit nu (uit het zicht en uit de weg) onder de wah. Goed te zien van af de zijkant: (rode LED).



    Kabeltjes zijn nog wel zichtbaar (staan ook een beetje strak hier en daar).
    Dat moet nog even anders. Nieuw kabel en wellicht andere pluggen. Misschien van die dubbele 6,3 stekers waarmee je 2 effecten rechtstreeks aan elkaar koppelt? Krijg je weer hoogte probelemen? Komt het wel lekker strak(ker) tegen elkaar aan te staan. Het is al een stuk netter zo.

    Volgorde? Stekerkastje -> tuner -> realtube screamer ->T.REX -> satchurator -> metal planet -> DE-7 -> phaser -> chorus -> wah -> attenuator -> Stekerkastje.

    De binnenkant van de voeding laat ik maar niet zien. Quick and dirty in elkaar gescheten. Maar alles werkt en ik had echt nog geen zin om mijn etsmachine weer werkend te maken voor zoiets. Ik had wel al een printje getekend met echt alle uitgangen apart gestabiliseerd, maar what the fuck, who cares.
    De ellende van de slechte kwaliteit duurt nog voort
    als de vreugde van de lage prijs allang vergeten is.


  10. #140
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juni 2009
    Locatie
    Het welbekende gat: De Weere
    Berichten
    115

    Standaard

    @ Riky: Leg uit...

    Er zitten misschien geen metalen hoeken op enzo. Maar dat ding is moker sterk. En looks boeien me echt helemaal niks.... Dan had de bekabeling wel netter geweest.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top