Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 105 van 865 EersteEerste ... 55595103104105106107115155205605 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.041 t/m 1.050 van 8641
  1. #1041
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Waar gebruik je die Digitech nou voor? Ik heb er ook een ooit in 2003 gekocht. Daar heb ik 2 keer mee opgetreden. Dat ging nog wel over een buizen versterker. Hij staat tegenwoordig bij een maat op zolder zodat hij wat geluidjes heeft om mee te kloten terwijl hij gitaar leert spelen. Ik vind het geluid eerlijk gezegd redelijk waardeloos. Ben wel benieuwd hoe jij hem gebruikt.

  2. #1042
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Locatie
    Stein, Limburg
    Berichten
    1.990

    Standaard

    voor leuke geluidjes
    normaal gebruik ik 'm voor reverb. als ik een wah nodig heb, dan gebruik ik 'm als wah. als ik eens wat wil jammen zonder drummer dan zet ik gewoon de drums aan, als ik wil stemmen dan gebruik ik 'm daarvoor, als de dual kapot zou gaan heb ik een reserve overdrive, als ik wordt gevraagd ergens te spelen en ze zeggen dat ik een bepaald geluidje moet hebben dan haal ik dat daar uit en ga zo maar verder.
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

  3. #1043
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Locatie
    Ede (gld)
    Berichten
    1.532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    voor leuke geluidjes
    normaal gebruik ik 'm voor reverb. als ik een wah nodig heb, dan gebruik ik 'm als wah. als ik eens wat wil jammen zonder drummer dan zet ik gewoon de drums aan, als ik wil stemmen dan gebruik ik 'm daarvoor, als de dual kapot zou gaan heb ik een reserve overdrive, als ik wordt gevraagd ergens te spelen en ze zeggen dat ik een bepaald geluidje moet hebben dan haal ik dat daar uit en ga zo maar verder.
    He ik heb dat pedaal ook. Vind de sound ook waardeloos.. Maar voor gekke geluiden en wah functie is hij wel grappig.
    Hoe heb jij hem in je ketting aangesloten??

  4. #1044
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    voor leuke geluidjes
    normaal gebruik ik 'm voor reverb. als ik een wah nodig heb, dan gebruik ik 'm als wah. als ik eens wat wil jammen zonder drummer dan zet ik gewoon de drums aan, als ik wil stemmen dan gebruik ik 'm daarvoor, als de dual kapot zou gaan heb ik een reserve overdrive, als ik wordt gevraagd ergens te spelen en ze zeggen dat ik een bepaald geluidje moet hebben dan haal ik dat daar uit en ga zo maar verder.
    Voor gekke geluiden kan ik nog begrijpen. Zit wel heel wat leuks in wat dat betreft. Zou je niet veel liever een iets modernere setup willen wat dat betreft? Een Nova System of een Line6 HD serie pedaal ofzo?

  5. #1045
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard



    Mijn Girlyboard die ik gebruik i.c.m. een Two Rock Jet Signature. Dit is een super veelzijdig board gebleken. Heb wel even lopen stoeien met de keuze van een highgain pedal, maar de Suhr Riot lijkt dé aankoop van 2011. Wat een ubervet pedal!

  6. #1046
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Tof bordje Ik kijk ook wel eens naar een high gain pedaal. De suhr is echt een aanrader?
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  7. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel Bekijk bericht


    Mijn Girlyboard die ik gebruik i.c.m. een Two Rock Jet Signature. Dit is een super veelzijdig board gebleken. Heb wel even lopen stoeien met de keuze van een highgain pedal, maar de Suhr Riot lijkt dé aankoop van 2011. Wat een ubervet pedal!
    Cheil bordje hoor.

    *padoem TISSSJJJ*

  8. #1048
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Tof bordje Ik kijk ook wel eens naar een high gain pedaal. De suhr is echt een aanrader?
    Voor mij in ieder geval wel! De overdrive klinkt als een Soldano/CAE 3+ en dat is exact wat ik zocht. Check onderstaand filmpje maar eens, dat is precies wat ie doet. Ik vind hem meesterlijk!


  9. #1049
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Effect !

    Ja, die Riot is vet, hoewel ik me afvraag of ik er lang tevreden mee zou blijven. 't Is een beetje een one trick pony naar mijn idee.

  10. #1050
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Liever een pedaal dat één ding echt goed doet, als een aantal in een mindere mate. Enne, dat is het mooie van een board hè! D'r past er altijd nog wel eentje bij . Zo gebruik ik de OCD voor licht tot middel overdrive en de Riot voor alles wat daarna komt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top