Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 103 van 864 EersteEerste ... 35393101102103104105113153203603 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.021 t/m 1.030 van 8638
  1. #1021
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Ik hou eigenlijk ook meer van het strakke. Ik vind die van Liquid Metal dan ook gewoon helemaal te gek! Ik wil mijn nieuwe pedalboard helemaal af hebben voor ik hem post. Deze moet ook gewoon strak worden.

  2. #1022

    Standaard

    Hehe, ik heb daar ook last van.
    Maar, zo'n strak pedalboard is wel lastig 'onderhouden'.
    Als je allemaal op maat gemaakte kabeltjes hebt, en je knalt er eens een ander pedaal tussen, dan heb je mooi twee kabeltjes die niet goed passen..

    Op dit moment los ik het tijdelijk door even geen gitaar te spelen, maar ik vind dat nog niet echt de oplossing..

  3. #1023
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Als je allemaal op maat gemaakte kabeltjes hebt, en je knalt er eens een ander pedaal tussen, dan heb je mooi twee kabeltjes die niet goed passen..
    Dat vind ik het mooie van die solderless kabels zoals die van George L en Lava.

  4. #1024
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Ik zit ook altijd te kloten met die kabels, het liefst heb ik dat je ze helemaal niet ziet maar dat is vrijwel onmogelijk...



    Crunchbox er af, Mercury Box er bij, OCD er bij, OCD er af, Taxi Drive er op.

    Ik erger me wel een beetje aan dat stroomkabeltje dat naar de TS-9 en Taxi drive loopt, maar die kon helaas niet anders, was te kort.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Dat vind ik het mooie van die solderless kabels zoals die van George L en Lava.
    Minder mooi is als je ineens storing hebt...

  5. #1025
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2011
    Locatie
    Stadskanaal (Groningen)
    Berichten
    167

    Standaard

    Die storing weerhoud mij ervan dit soort kabel te kopen. Ik vroeg me wel af of de bullet slugs misschien beter zijn... http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...-Bullet-cables
    Never break the silence unless you can improve it .

  6. #1026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Dat vind ik het mooie van die solderless kabels zoals die van George L en Lava.
    Lava hier. Maar als ze op maat gemaakt zijn, zijn ze wel eens te kort voor een andere opstelling, nou, en zo'n ding langer maken is mij nog niet gelukt..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Ik zit ook altijd te kloten met die kabels, het liefst heb ik dat je ze helemaal niet ziet maar dat is vrijwel onmogelijk...
    Draadloos spelen

  7. #1027
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Hierbij een foto van de achterkant van m'n pedalboard:



    Ik heb 'm pas sinds kort en puur en alleen voor de band. Vind het toch wel raar zo'n multi-effect. Het kan zo ontzettend veel, is zo uitgebreid, maar ik mis losse pedaaltjes nu al.
    Gezocht: Ibanez DE7

  8. #1028
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.H.Huiting Bekijk bericht
    Die storing weerhoud mij ervan dit soort kabel te kopen. Ik vroeg me wel af of de bullet slugs misschien beter zijn... http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...-Bullet-cables
    Het is ook weer niet zo dat ze meteen bij het eerste optreden ermee ophouden hoor. Ik heb er toch wel zeker 25 optredens mee gedaan voordat het ging storen. Als je ze af en toe even checkt (wat ik niet heb gedaan ) gaat er niet zoveel mis.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Lava hier. Maar als ze op maat gemaakt zijn, zijn ze wel eens te kort voor een andere opstelling, nou, en zo'n ding langer maken is mij nog niet gelukt..

    Draadloos spelen
    Is de kabel van Lava zo duur dan? Bij George L ben je veruit het meeste geld kwijt aan de pluggen, een kabeltje vervangen kost dan maar 50 cent ofzo als je de pluggen hergebruikt.

    Draadloos spelen is een idee, maar dat staat vaak zo lullig..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Hierbij een foto van de achterkant van m'n pedalboard:



    Ik heb 'm pas sinds kort en puur en alleen voor de band. Vind het toch wel raar zo'n multi-effect. Het kan zo ontzettend veel, is zo uitgebreid, maar ik mis losse pedaaltjes nu al.
    Ik had hetzelfde met m'n Eleven Rack. Eerst vond ik het helemaal fantastisch wat dat ding kan, maar na een tijdje werd het irritant dat ik niet even snel wat bij kon stellen. Nu weer terug bij versterker + pedalboard

  9. #1029

    Standaard

    huuuuh, heb je die elevenrack nog?! (ik wil er een :P)

  10. #1030
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    huuuuh, heb je die elevenrack nog?! (ik wil er een :P)
    Ja, hij staat hier op m'n bureau als interface voor pro tools / oefenversterker. Ruilen tegen je RR strat?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top