Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 865 EersteEerste ... 891011122060110510 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 8641
  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Aalst, Belgica
    Berichten
    959

    Standaard

    Teasertje van mijn volgende board, moet nog flink afgewerkt worden.


  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht
    Teasertje van mijn volgende board, moet nog flink afgewerkt worden.

    Nice.
    Vergeet niet je stekkerblok met tape af te plakken. Ik kreeg er gisteren ook bijna een glas bier overheen. Kwam er net naast, schrok me rot.
    Vandaag even helemaal dicht ge-taped. Wel zo veilig. =]
    Rock on amigos!

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2009
    Locatie
    Aalst, Belgica
    Berichten
    959

    Standaard

    Inderdaad, is een zwak puntje. We hebben niet meteen optredens in de toekomst, enkel een aantal "grote" gigs, daar staan we veilig en droog.

    Wil hem later misschien wel vervangen door een fueltank, al ga ik dan - denk ik - 1 pedaal niet kunnen voeden?

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 januari 2004
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    831

    Standaard Mijn bord

    Via een eerste poging:


    wat niet bepaald de schoonheidsprijs verdiende.
    Via:



    en



    en



    naar:



    in een showmaster 48 case. Mooi, handig en zwaar!
    Maar ja je moet wat.

    Het geheel is nog niet klaar. De kast van de voeding wil ik nog een kleurtje geven. Niet zo handig om dat achteraf te doen. Helaas, maar het moest snel klaar en dan krijg je dat soort dingen.
    Heb wel nu alle 230volt uit mijn buurt. Zoals je kunt zien gaat er een 12volt kabel naar mijn plank.
    Ik denk nog over een nette manier om de aansluitngen voor de voeding en de gitaarkabels mooi achter het klepje te krijgen.
    Geen daisy-chain achtige voedingsaansluitingen voor de effecten. Alles apart bedraad. Vier aparte 7809's in de BB1590 behuizing. Clock gestuurde effecten dus op een aparte voeding.
    10x 2,1 spanningsplug en 4x mini-jack. Van de 10 2.1 stekers is 1 niet gestabiliseerd en gaat rechtstreeks in de realtube-screamer. Die heeft blijkbaar geen stabilistatie nodig. Door de RC filtering in zijn voedingslijn is geen brom te horen. Alle kabeltjes zijn voorzien van gegoten haakse stekers.
    De ellende van de slechte kwaliteit duurt nog voort
    als de vreugde van de lage prijs allang vergeten is.


  5. #95
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Long time no see Aad! Cool om toch weer wat zelfbouw elektronica te zien
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  6. #96

    Standaard

    Aad.. aad.. Heette die niet eerst anders?
    En had 'ie niet al een onwijs gave (analoge) pedalen-selector, lang voor dat Carl-Martin met die Octaswitch kwam?

    hm.. zelfbouw voeding, misschien moet ik dat ok maar eens gaan doen. Is volgens mij geen rocket science, en ik wil eigenlijk wel wat minder ruis

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 januari 2004
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Aad.. aad.. Heette die niet eerst anders?
    En had 'ie niet al een onwijs gave (analoge) pedalen-selector, lang voor dat Carl-Martin met die Octaswitch kwam?

    hm.. zelfbouw voeding, misschien moet ik dat ok maar eens gaan doen. Is volgens mij geen rocket science, en ik wil eigenlijk wel wat minder ruis
    @Mitch. Hey inderdaad. Heb een tijd lang niets meer gedaan aan electronica (behalve digitale camera's en het hoogst noodzakelijke).

    @Niels. Heel simpel te doen. Beetje netjes solderen, dan lukt het wel.
    En inderdaad de PSB.

    Nog steeds in ontwerp, of eigenlijk opnieuw.
    Op de tekening die oorpronkelijk voor de showmaster is staat-ie al:


    En inderdaad ook ik was eerder bekend als aadplagiaat, als grapje, omdat ik niet zo veel orgineels doe.
    Of toch wel?
    De ellende van de slechte kwaliteit duurt nog voort
    als de vreugde van de lage prijs allang vergeten is.


  8. #98

    Music

    Mijn huidige spulletjes.. De grote plank voor optredens en de kleine voor sessies e.d.






  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 januari 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    662

    Standaard

    Nieuwe compressor dus update: (nu ook met onderkant van board...foto's zijn weer heel onscherp :-s )


    Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Landgraaf
    Berichten
    630

    Standaard

    Aangezien we 't hier over 2.0 hebben..Hierbij heb ik de ontwikkeling van mijn pedalboard van de afgelopen 4 jaar samengevat tot aan mijn 2.0 versie



    Van boven naar beneden van links naar rechts. De enige constante blijkt mijn Cry- baby te zijn, die al vanaf 1994 op en af in mijn set- up wordt gebruikt, en m'n Gamma koffertje..Op de Artic EQ na, is ook alles verkocht wat niet meer op m'n laatste boardje staat..

    Over de huidige setup ben ik zeer tevreden. Enige wat wellicht nog mist is een delay en eventueel een combinatie vibe/ chorus, maar daar zit geen haast achter..

    Te zien is op 2.0: Harley Benton tuner, Danelectro Tuna Melt trem, Cool Cat Vibe, Cry Baby, Carl Martin DC- Drive, Modtone Dynadrive (TS 808 clone). Rechtstreeks de amp in en speule maar!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top