Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 792 van 864 EersteEerste ... 292692742782790791792793794802842 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.911 t/m 7.920 van 8635
  1. #7911
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    De nieuwe Micro Vent heeft geen overdrive. Wel een blend knop waarmee hij wat subtieler kan worden ingesteld. En eindelijk een aansluiting voor een gewone center negative 9V voeding.
    Ik zag het. Dat lever je dan in om real estate te besparen. Drive is voor sommige sounds toch wel lekker.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #7912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ik zag het. Dat lever je dan in om real estate te besparen. Drive is voor sommige sounds toch wel lekker.
    Een beetje drive in combinatie met zo'n rotary effect klinkt inderdaad erg lekker. Maar voor mij hoeft die niet op dit pedaal te zitten. Dat was misschien leuk voor keyboard spelers maar als gitarist heb je toch allang een drive op je pedal board?
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  3. #7913
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Een beetje drive in combinatie met zo'n rotary effect klinkt inderdaad erg lekker. Maar voor mij hoeft die niet op dit pedaal te zitten. Dat was misschien leuk voor keyboard spelers maar als gitarist heb je toch allang een drive op je pedal board?
    Ja, dat is ook zo. Toch klinkt zo'n Mini Vent met interne drive wezenlijk anders. Die drive is geen typische drive zoals uit een od-pedaal. Het is een ander geluidsbeeld. Lastig uit te leggen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #7914
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Veel vrije tijd, wat meubelpanelen over en zin om een akoestisch pedalenplankje te maken.



  5. #7915

    Standaard

    zo, ben je wezen vissen?

    offeh….. het ruikt naar vis

    something fishy is going on

    enz
    aanvullen
    |
    |
    V

    overigens dit board is wel de definitie van unplugged optreden.... hahahaha
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  6. #7916
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swaag Bekijk bericht
    Veel vrije tijd, wat meubelpanelen over en zin om een akoestisch pedalenplankje te maken.


    Ziet er gelikt uit! Totaal geen ervaring met effecten voor akoestisch gitaar dus ik kan er weinig over zeggen.

    Wel jammer van die rafelige zaagrand.... (#altijdwattezeiken)
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  7. #7917
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Nou, nog één updeetje, omdat het kan. Freqout eraf, Micro Chorus er bij. Was nog even mee prutten en spelen, eigenlijk ben ik ook nooit een chorus fan geweest. In het verleden nog 's de hier destijds zo bewierookte Ibanez RC99 gehad en heel snel weer verkocht. Idem voor wat ouwe Boss chorusjes. Maar deze doet 't 'm wel voor mij, al was het maar om dat ene draaiknopje. Beetje 80's soundje a la VH of Rhoads lukt wel aardig. Nou het spel nog. Afijn:


  8. #7918
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Goed he! Ik ben ook blij met die van mij!!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  9. #7919
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Yep! Fijn pedaaltje. Moest ondanks die ene knop nog wel even zoeken naar de goeie balans tussen semi-clean en een pak gain, maar uiteindelijk bleef de knop netjes op het midden staan. Ik ben groot AIC fan en voornamelijk Cantrell z'n geluid. Wat ie bijvoorbeeld in 'Rooster' doet, met name live, dat gaat ook prima met de Micro Chorus. Ik ben er wel blij mee. Enige nadeel is dat ik nu even helemaal uitgeëxperimenteerd ben... Ik geloof dat ik nu alle smaakjes wel te pakken heb die ik tof vind en meer past er toch niet op.

  10. #7920
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Cool!
    Ik ben persoonlijk heel blij dat je er ook een redelijke faux-leslie uit kunt halen op maximale snelheid, of net daar onder.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top