Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 760 van 864 EersteEerste ... 260660710750758759760761762770810860 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.591 t/m 7.600 van 8635
  1. #7591
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Die is bij Tool4tones ook voor een zeer schappelijke prijs te koop!


    Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  2. #7592
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Neenee... Ik wil de Compact... Heb nog een bod gedaan, niet ver van de vraagprijs, op een DD op Marktplaats, maar die wilde niet naar beneden met de prijs. Zet 'm dan wat hoger te koop ter onderhandeling, maar oké, fair enough. Als ik nou niet meer zou azen op een DD Compact, dan had ik m'n bod nog wel verhoogd.

  3. #7593
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Die snap ik even niet, brum.
    Lees ik het nou goed dat je, als een pedaal bv een vraagprijs van €100,- heeft, je dit niet ziet zitten als de verkoper niet zakt, maar als ie €120,- vraagt en de verkoper zakt €20,- dan wel?

  4. #7594
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik bedoel eigenlijk meer andersom. Iemand doet een bod, maar het schijnt al de bodemprijs te zijn. Mij maakt dat niet uit, dat is iemand z'n goed recht natuurlijk. Maar ook een koper heeft een max prijs in z'n hoofd. Als er dan geen onderhandelingsruimte meer is, ja dan houdt het al vlot op. Dan beter meteen melden dat het een vanafje is. Ik zet als verkoper altijd ietsje hoger in, dan geef je de koper het gevoel van een koopje cq korting en gaat ie sneller overstag. In dit geval maakt het sowieso niet veel uit, daar ik liever de Compact wil.

  5. #7595
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Die snap ik even niet, brum.
    Lees ik het nou goed dat je, als een pedaal bv een vraagprijs van €100,- heeft, je dit niet ziet zitten als de verkoper niet zakt, maar als ie €120,- vraagt en de verkoper zakt €20,- dan wel?
    Stel je verkoopt sapjes op de markt. Je hebt 3 maten bekers. Je vraagt voor een middelgrote een bepaalde prijs die aan de hoge kant ligt, dan zullen de mensen dat niet snel kopen. Zet je die middelgrote te koop als een grote voor dezelfde prijs (dus dan wordt de kleine een middelgrote, en voeg je een nog kleiner formaat toe als kleine) dan vinden de mensen het niet duur en kopen het wel. Terwijl het hetzelfde formaat en dezelfde prijs betreft.
    Laatst gewijzigd door Brad; 17 juni 2019 om 12:38

  6. #7596
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Altijd mooi als mensen voor je gaan denken, maar volgens mij was de vraag naar mij gericht en heb ik het al uitgelegd ook.

  7. #7597
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Maar ook een koper heeft een max prijs in z'n hoofd. Als er dan geen onderhandelingsruimte meer is, ja dan houdt het al vlot op. Dan beter meteen melden dat het een vanafje is. Ik zet als verkoper altijd ietsje hoger in, dan geef je de koper het gevoel van een koopje cq korting en gaat ie sneller overstag.
    Heb ik zelf nooit zo'n last van eigenlijk. Als een vraagprijs een beetje strookt met wat ik uit wil geven dan vind ik het ok. Wat ik uit wil geven voor iets verandert niet door een andere vraagprijs, daar zal ik wel te simpel voor zijn.
    Maar ja, kijkend naar het gemiddelde gedrag op MP zal het voor velen blijkbaar wel zo werken.
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 17 juni 2019 om 13:31

  8. #7598
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Laatste versie.


  9. #7599
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Bordje voor thuis, of ter reserve voor de JCM 800 2203:



    De Barber DD blijft niet op dit bord, gaat naar m'n bordje in de oefenruimte. De MXR Noise Clamp wordt nog vervangen voor een MXR Smart Gate.

  10. #7600
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Uit protest dat er hier te weinig gepost wordt, bijgaand nog een keer een recente van mij:




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top