Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 785 van 864 EersteEerste ... 285685735775783784785786787795835 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.841 t/m 7.850 van 8635
  1. #7841
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Heb dezelfde tas, maar dan in het zwart. Echt een hele fijne tas voor t geld. Aanrader.

    Ik heb ook 2 boards, per versterker 1. Krijg morgen weer wat nieuws binnen, zal dan wat posten. Andere board heb ik nog teveel wisselingen mee.
    Gezocht: Ibanez DE7

  2. #7842
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2014
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    In de corona verveling heb ik inmiddels twee pedalen geruild dus mijn update van vorige week is alweer achterhaald
    Haha, ja, herkenbaar, ik ben ook totaal neurotisch bezig in dat opzicht.

  3. #7843
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    In het zijvak van deze Thomann gigbag past net een pedaltrain nano en daarmee heb je gitaar, pedalen en snoeren over je schouder en nog twee handen vrij.
    De tas is prima, geen mono maar zolang je de gigbag zelf draagt hoeft het ook niet bulletproof te zijn.

    Ziet er erg sjiek uit hoor!

    Ik kies altijd voor de koffer en heb nu voor het eerst een combo zonder flightcase. Nou zijn al m'n gigs alleen met auto te doen en hoef ik alleen m'n gitaren mee te nemen.... maar toch!

  4. #7844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht

    Rc10r om de quarantaine door te komen 

    Bevalt tot nu toe erg goed


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    kijk dit is een fijn setje. daar zou ik het ook wel mee kunnen.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  5. #7845
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ziet er erg sjiek uit hoor!

    Ik kies altijd voor de koffer en heb nu voor het eerst een combo zonder flightcase. Nou zijn al m'n gigs alleen met auto te doen en hoef ik alleen m'n gitaren mee te nemen.... maar toch!
    Ging er een beetje van uit dat iedereen het zo doet,
    alles zit in cases maar die verlaten bijna nooit het huis
    daarvoor gebruik je gigbags, stapeltje met verschillende groten
    zo ook met pedalboards, 3 verschillende groten die je per gelegenheid laadt met pedalen,
    hangt af van je amp en repertoire,
    en een aantal amps van verschillende groten, heeft met de zaal te maken,
    ach, het is niet allemaal noodzakelijk,
    is ook eigen lol.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #7846
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Ik heb alles in cases. Vind ik geruststellender met het vervoer in busjes/stationcars. Verder is het makkelijker “tetrissen” bij het inladen.
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  7. #7847
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Hahaha ja inderdaad. Wij vervoeren alles in één bus, dan zijn koffertjes inderdaad een stuk handiger.

    Afijn, het sinds vorige week bijgewerkte plaatje

    Naam: IMG_20200408_170255969.jpg
Bekeken: 278
Grootte: 98,8 KB

    erbij: de EWS Little Brute Drive. Wat een onverwacht lekker crunch bakkie zeg! Niet dat krasserige zoals met de Crunch box-varianten. Lekker in de mids en compressie. Volume en toon intern (niet optimaal) maar vooruit maar.

    en dan de grootste verrassing:

    Naam: IMG_20200408_170329364.jpg
Bekeken: 281
Grootte: 91,4 KB

    mijn eerste Keeley ooit, de Magnetic Echo. Wat een heerlijk apparaat zeg! Ik ben enorm verwend met een 70s DMM op mijn grote board en dan is iedere andere delay al gauw saai. De BYOC delay vond ik een heel aardig alternatief maar geen modulatie en de laatste tijd had ik het met de TC Flashback gedaan met een eigen gemaakte toneprint. Qua klank in de buurt van de DMM repeats, maar uiteraard niet die extra pre amp erin.
    Keeley heeft deze in de marketing als tape echo wannabe, maar hij had er beter een DMM wannabe van kunnen maken! Maar goed, de DMM was ook ooit een alternatief voor tape, right?
    De modulatie is écht goed en ontzettend goed instelbaar. Daarnaast is de eerste repeat net iets pittiger, precies a la DMM. Met de level knop kun je 'm dan ook net wat pittiger inregelen waardoor je dat kleine beetje extra oversturing krijgt wat ik persoonlijk juist helemaal te gek vindt. De klank van de delays is prima, niet te dof, net iets meer laag-af dan hoog-af zoals het hoort. Kan heel subtiel, kan volvet UFO crashen en is door de slim gekozen delaytijd in een seconde in te stellen van slapback naar lichte delay naar sfeer delay.
    En ik had nog nooit van dit ding gehoord....woepsie.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  8. #7848
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.486

    Standaard

    Ken het ook niet but then again, wie volgt wat er dagelijks bij komt,

    thuis spelen heeft een totaal andere dynamiek -figuurlijk dan-
    aan typische hump drives -9 vd 10- heb je niks en bij pedalen die live tricky zijn valt ineens het kwartje
    zo heb ik een MI audio Tubezone, was geen favoriet wegens ingewikkelde interactieve toonregeling
    ook nooit echt moeite gedaan om dat eens flink uit te zoeken, bij welke stijl en welke gitaar zoiets dan past,
    heeft enorm veel gain maar blijkt waanzinnig te werken voor cleane pedal steel country twang dingen
    als een vis in het water tussen blackface Arlen Roth en dumble David Lindley,

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #7849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Hahaha ja inderdaad. Wij vervoeren alles in één bus, dan zijn koffertjes inderdaad een stuk handiger.
    hoort eigenlijk bij de kleine grote ergernissen.
    wat er meestal gebeurt in bandbussen is dat iedereen alle shit met een boog op mekaar smijt.
    En vervolgens bij de eigen gigbag/platic zak met spulletjes zegt: "eh, mijn spul is nogal kwetsbaar die hou ik het liefst bij me in de cabine...." en "Kan iedereen een beetje op dit tasje letten?"




    daarom ben ik een beetje gestopt met gezamenlijk van en naar optredens. Het enige resultaat is dat je extra voor andere bandleden moet sjouwen en plannen. Daar ben ik een beetje mee gestopt.
    van die handige kisten met drumhardware "waar alles zo fijn in een keer in past"van 65 kilo zonder wielen. "als jullie alvast die kist naar binnen dragen kom ik er met de trommels zo achteraan heren"
    Laatst gewijzigd door showband; 9 april 2020 om 13:27
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  10. #7850
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard



    Kijk dit neem ik mee op de fiets naar repetitie.
    Die pedaltraintas snijdt altijd wel een beetje in mn nek wel, dus zou wel een mono willen maar weet niet welke mn board in past en daarbij zijn ze iets van 180 eu zag ik en daar moet je dan nog een schouderband bijkopen ook volgens mij a 60 eu


    Voor optredens doe ik t ook met flightcases voor de gitaren (vooral voor mn lp belangrijk, strat kan opzich wel in de mono ook, rotsvast die tas), maar dat is ook omdat dat niet met de fiets gaat maar met een busje hehe


    @showband: thanks, ook erg blij mee
    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door rozh; 9 april 2020 om 14:09
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top