Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 699 van 864 EersteEerste ... 199599649689697698699700701709749799 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.981 t/m 6.990 van 8635
  1. #6981
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Zou kunnen dat het aan die buffer ligt.
    Of aan de imoedantie van de elementen wellicht; ik herinner me dat ik er meer last van had met hogere output humbuckers dan lagere output single coils, maar heel erg statistisch verantwoord heb ik het niet getest.
    Wel heb ik het geluid destijds vrij gedetailleerd omschreven en voorgelegd aan pigtronix, dus daar verwacht ik niet veel misverstanden; het schijnt te maken te hebben met het gebruik van bbd's zoals in veel (alle?) analoge chorussen, maar het hoe en waarom kan ik niet uitleggen omdat ik er geen verstand van heb.
    Mijn huidige Moog MF chorus heeft hetzelfde fenomeen, echter véél minder; dan moet je in een stille omgeving zijn om het goed te horen.
    Het gekke is dat mijn Pedalpro chorus volgens mij ook een BBD chorus is, en die heeft dit niet (ook niet in doodstille ruimte, beluisterd met koptelefoon); blijkbaar is het dus geen algemene waarheid.

  2. #6982
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Nou. Kan ook wel weer een updateje doen. Zijn recent een aantal dingen veranderd maar ik leef niet in de illusie dat jullie je overmatig verdiepen in mijn pedaal perikelen. Het verhaal van het topic over de Dumbledore is nog wel gaande dus vooralsnog staat die nog op mijn board en daar ben ik op zich ook heel blij mee.



    Dunlop CAE Wah Die is net nieuw en heeft mijn RMC1 vervangen. Veel veelzijdiger en heel blij mee. Voelt ook heel ‘luxe’ op de een of andere manier en is wat cleaner ofzo dan die RMC1 en dat heb ik nodig. TC Electronics Polytune Naja, lijkt me duidelijk. Fulltone Ultimate Octave Is ook nieuw en staat daar nu. Wat een vette fuzz is dit zeg. Van LZ tot Rival Sons tot Hendrix octafuzz sounds. Echter, dit kan morgen weer de Boss PS6 zijn die daar eerst stond of een willekeurige andere fuzz. Dit is, zeg maar, de 'joker' spot. Strymon Mobius Toch wel mijn Swish armyknife met in de loop: Xotic RC Booster Blijft heel fijn Ibanez Mini Tubescreamer Tja, een TS en ik moet zeggen dat deze imo niet onder doet voor welke andere TS incarnatie die ik heb gehad. En hij is klein, dus top. Weehbo Dumbledore Mijn ‘go to’ rhythm overdrive. Blend heerlijk met toetsen omdat ie niet te agressief en lekker rond en vol is. Lovepedal Eternity Mijn main lead sound en stackt heerlijk met de Dumbledore en de Tubescreamer. Heeft wel een TS karakter maar met meer hout ofzo. Vanuit daar gaan we terug in de Mobius TC Electronics Alter Ego X4 Is ook wel erg groot maar wat klinkt deze fijn. Ik gebruik drie sounds en die heb ik zo voor het grijpen, freaky shit kan ook. Jammer dat ie niet oscilleert EHX Cathedral staat eigenlijk altijd aan met een lichte sping reverb, gebruik maar zelfden meer excessieve reverb sounds maar zit er wel in.

    Het is niet echt een rock board maar uitstekend voor mijn cover dingen waar ik over het algemeen de enige gitarist ben. Moet het meer rocken heb ik nog een Fulltone OCD, een Xotic BB plus en een paar fuzzen maar die zijn nu dus niet nodig. Ik zou na de Eternity nog wel mijn Lovepedal Amp50 als extra booster willen proppen. Verder ben ik erg tevreden.
    prut...

  3. #6983
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik neem aan dat dat de mini Tubescreamer is. Ik vind hem niet onder doen voor de TS-9 en TS-8. Bij het spelen van powerakkoorden klinkt hij erg lekker. Lekker vol en warm voor een tubescreamer.

  4. #6984
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ts-8??......

  5. #6985
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik neem aan dat dat de mini Tubescreamer is. Ik vind hem niet onder doen voor de TS-9 en TS-8. Bij het spelen van powerakkoorden klinkt hij erg lekker. Lekker vol en warm voor een tubescreamer.
    Mini Tubescreamer inderdaad. Het gekke is dat een Tubescreamer toch gewoon altijd zijn eigen ding doet. Werkt niet met elke setup maar als ie werkt, werkt het goed imo. Je zult 1:1 vast verschil horen tussen verschillende versies maar in een live situatie echt niet. Kan me indenken dat verschillen ook exemplarisch kan zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ts-8??......
    Jij zegt het. Vast.
    prut...

  6. #6986
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik niet. Brad zegt het. Ik heb nog nooit van een TS-8 gehoord eigenlijk.

  7. #6987
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik niet. Brad zegt het. Ik heb nog nooit van een TS-8 gehoord eigenlijk.
    Ja ok. TS-808
    prut...

  8. #6988
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2005
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    11

    Standaard



    Kleine update. Een PolyTune 2 voor 44 euro gescoord tijdens Black Friday. En als riser een micro pedal boardje van Amazon besteld voor 16 euro.

  9. #6989
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Die fame voeding....doet die een beetje wat die moet doen?

    Ik heb ooit een Pedalpower 2+ gehad, die (natuurlijk) gewoon prima is. Later zo'n harley benton powerplant jr gekocht die het net zo goed doet (ik merk niet meer of minder storing tov de PP2+), maar ik kom nu outputs te kort; die fame is best interessant prijstechnisch.

  10. #6990
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2005
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    11

    Standaard

    De Fame doet het prima! Hij is wel erg groot (en erg geel). Ik dacht, laat ik eens een kleinere kopen, dat werd de Donner DP-4. Twee keer zo duur en minder geel. Ik heb hem meteen weer teruggestuurd... Dat ding wou niet de beloofde 100mA stroom leveren waardoor m'n chorus en delay gigantisch zaten te brommen.

    Dus ik de Fame weer teruggeplaatst. Dit is de enige voeding voor deze prijs met geisoleerde uitgangen die goed werkt. Ik denk zeker niet dat deze onder zou doen voor een Voodoo (maar die heb ik nooit gehad).

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top