Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 740 van 863 EersteEerste ... 240640690730738739740741742750790840 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.391 t/m 7.400 van 8630
  1. #7391
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Hij zou zomaar eens kunnen passen op de plek waar nu de TS en de Crayon staan, met de aansluitingen aan de bovenkant. De TS zou dan naar het bovenste rijtje kunnen verhuizen... Foei, slecht voor de portemonnee.
    Turn it up • Bring the noise

  2. #7392
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik denk dat die MXR Bass Octave Deluxe ook per ongeluk zomaar goed zou kunnen klinken op je gitaar. Gokje.
    Dat weet ik zelfs heel erg zeker. Dat ding klinkt fantastisch op gitaar. Zijn legio gitaristen die 'm voor d'n zessnaar gebruiken.

  3. #7393

    Standaard

    Hi,

    Na de afgelopen jaren wat pedaaltjes verzameld te hebben is het tijd om één ander ander beter in te richten.

    Hier de huidige situatie:

    Looper: onecontrol Iguana tail loop2

    Gitaar input – Gibson les paul studio HP 2016/ fender telecaster player MIM/ Sigma acoustic / guitarlele
    Tuner out – Boss TU 3 tuner --] BOSS AD2 acoustic preamp –-] FOH
    Loop 1 – Range master clone treble booster
    Loop 2 – DVK the Hair ball tube screamer en booster
    Loop 3 – Boss BD 2 blues driver
    Loop 4 – OCD
    Loop 5 – Line 6 M9
    Output – TC electronic spark booster –-] AB switch: A normal/ B boost AC15C1 amp

    As a spare: Blackstar HT dual. Simpelweg omdat ik daar elke amp mee kan laten werken.

    Ik gebruik de losse pedalen voor verschillende drive mogelijkheden. Het enige dat ik nog mis is een echte gesatureerde drive (proco RAT is mogelijks wel een kandidaat hiervoor). De line 6 m9 is aanwezig voor chorus, delays en phase effecten. Ik speel in een coverbandje dus veelzijdigheid is belangrijk.

    Hier een foto van de lopende werken. De tuner is nog onderweg vanuit Thomann (een oud pedaaltje ligt er als voorbeeld), de DVK ligt nog in het repetitiehok (ter referentie 2 harddrives).

    Laatst gewijzigd door Arez; 23 januari 2019 om 17:25

  4. #7394
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    301
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik wilde een kleinere case. Ik vind de Schmidt Array boards echt fantastisch, maar die kan ik niet betalen (dikke 800 euro. Wel echt topkwaliteit). Ik ben dus zelf aan de slag gegaan, met de Schmidt Array boards als inspiratie. Best tevreden over het resultaat.

    Mijn oude plank:


    Wat hout, hang en sluitwerk en wat verf:


    De benedenverdieping. Ik wil nog wel andere kabels, want de George L's zijn veel te dik en stug.


    De bovenverdieping met daarop de dingen waar ik makkelijk bij wil kunnen.


    De wah staat op een kleine riser. Als patch bay gebruik ik de Rockboard MOD1 van Warwick


    Totale kosten: rond de 50 euro aan hout en hang en sluitwerk, 55 euro aan klittenband, 5cm breed (wat is dat spul duur!), 66 euro voor de patch bay en dan nog wat verf, waarvan ik al e.e.a. had liggen. Binnenmaat is 61 x 35 cm (61 cm is de breedte van een plaat hout bij de bouwmarkt).

    Voor rond de 200,- inc. BTW een nieuwe kist. Ik ben er erg blij mee. Nu even sparen voor Evidence Audio kabels.

  5. #7395
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Ziet er mooi uit. Ik bouwde ze voorheen ook graag zelf. Ze hadden allemaal de bijnaam 'Hernia'

  6. #7396
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Dat wilde ik inderdaad ook vragen... wat weegt “Hernia”. ;-)

    Edit: Wel heel mooi overigens..
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  7. #7397
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    301
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Dat wilde ik inderdaad ook vragen... wat weegt “Hernia”. ;-)

    Edit: Wel heel mooi overigens..
    Wat het weegt weet ik niet eigenlijk. Ik vind het goed te doen. Maar ik was wel Hernia-1 gewend (die had zelfs wielen). Vergeleken daarmee is Hernia-2 een heliumballon.

  8. #7398
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Ziet er mooi uit. Ik bouwde ze voorheen ook graag zelf. Ze hadden allemaal de bijnaam 'Hernia'
    Doet me denken aan mijn ouwe pedal board. Daar had ik roadies voor nodig om het ding te dragen (ongelogen!).
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  9. #7399
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Dat is ook de reden dat ik niet zo een mooi board heb, maar "gewoon" een PedalTrain Novo 32 - ik mag altijd alles zelf tillen! Ook de reden dat ik niet meer bas ga spelen in bands als ik mijn gear mee moet nemen. Heb gisteren een luistertest gedaan met in ear monitors - en zo zou ik bas willen spelen: Bas>preamp>Mengpaneel>IEM en niet anders meer!

    Maar even on topic: een heel mooi board man, heb je echt mooi gemaakt, en als jij het te tillen vindt dan is het toch goed?

  10. #7400
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2012
    Locatie
    Rijnmond
    Berichten
    563

    Standaard

    Blijft een leuk touwtje dit.

    Geweldige kisten en koffers! Hernia en wielen, zal compleet logisch zijn na verplaatsen, ha ha ha.

    Huisvlijt is lovenswaardig maar hier de opperprutser dus voor thuis net ok en vaker ook niet.

    Ben momenteel bezig met een plaat afvalhout. Lijkt meer op een schans dan op een pedalboard. Voor 2 junior powerplants en wat pedaaltjes. Met de handcirkelzaag sleuven gemaakt. Wordt het door de zaag, spuitbussen, het M3 paddestoelen klittenband en de
    draad-geleiderstickertjes, rubber pootjes toch nog prijzig ook. En het ziet er vervolgens nog niet uit ook, ha ha ha. Fok...

    Maar wel lekker bezig geweest dus ook wéér geleerd dat ik zoiets niet netjes kan tenzij ik er 10 moet maken en bij de 9e er vaardig in begin te worden... Dus een ieder gewoon dank voor de inspiratie!

    Maar de schans komt het huis niet uit, want als dat ooit moet neem ik een klant en klare train oid van de bekende schuivers of Ali en weet ik door het gepruts waar het feitelijk aan moet voldoen.

    Dan ga ik vermoedelijk ook niet klooien met een hutkoffertje hoe netjes dat al kan lijken op het echte werk.

    Bux
    Yes life isn't easy, Anyway, you can make it And if I can do it, well man so can you - Lee Clayton

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top