Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 658 van 864 EersteEerste ... 158558608648656657658659660668708758 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.571 t/m 6.580 van 8635
  1. #6571
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.330

    Standaard

    Gft ? chemisch afval zou je denken.

  2. #6572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Kan ik niet betalen. Maar als jij een fles Bowmore 17 meeneemt, luulen we verder nergens meer over.

    Maak je niet druk. Je berichtje viel even verkeerd. Kan gebeuren. Het is goed zo.
    Zo meneer is wel veeleisend, ik heb er momenteel één van 12 jaar staan :-) Ik maak me verder ook niet druk en wil het ook niet groter maken dan het is. We laten het hier bij.

  3. #6573
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Nou, als er geen kist omheen gaat dan neem ik niets mee en ga ik gewoon voor een stukkie buikspek.
    Liedje voor jou? Je moest eens weten, broer...

    https://soundcloud.com/schizo910/untitled
    https://soundcloud.com/schizo910/knives
    Je mag zoveel van me vreten als je maar wilt. Maar broer, wat een supergave nummers! Het was me nooit opgevallen dat je zo hoog kan zingen. Ik ben stapelgek op de nummers 'Untitled' en 'Waited on'. En 'Knives' komt goed en helder binnen hier. Ik baal dat ik nu moet gaan. Maar je hebt er een fan bij. Hoewel, dat was ik eigenlijk al.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  4. #6574
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Netjes hoor! Zoals ik het zo snel zie heb je negen effectpedalen op je plank, nog altijd één meer dan ik haha. Die Bad Monkey ken ik verder niet maar is dit een TS variant welke bruikbaar is voor boosten van een reeds overstuurd kanaal?
    De Bad Monkey is inderdaad een TS variant. Ik gebruik 'm met de gain in de laagste stand om mijn gain kanaal indien nodig te (gain)boosten en mijn cleankanaal te voorzien van een randje. Werkt uitstekend! Dit pedaal is buffered-bypass en om een of andere reden was mijn clean signaal minder vol zonder dit pedaal ertussen, ook als ie niet aanstond. Dus nu staat ie er weer tussen. Ik had 'm namelijk vervangen voor een MojoMojo van TC maar dat werkte niet zoals ik het wil (thuis wel trouwens).

  5. #6575

    Standaard

    Die Bad Monkey is toch wel een kek ding, gebruik m ook al jaren. Erg prettig dat je het hoog en laag apart bij kunt regelen, dan wordt ie nooit te fel of te modderig.
    In noodgeval ook al een keer de speaker modeling out gebruikt, direct een DI in. Viel goed mee te werken

  6. #6576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    De Bad Monkey is inderdaad een TS variant. Ik gebruik 'm met de gain in de laagste stand om mijn gain kanaal indien nodig te (gain)boosten en mijn cleankanaal te voorzien van een randje. Werkt uitstekend! Dit pedaal is buffered-bypass en om een of andere reden was mijn clean signaal minder vol zonder dit pedaal ertussen, ook als ie niet aanstond. Dus nu staat ie er weer tussen. Ik had 'm namelijk vervangen voor een MojoMojo van TC maar dat werkte niet zoals ik het wil (thuis wel trouwens).
    Heb er wel eerder goede berichten over gelezen. Een soort veel toon voor weinig pedaal :-) Ik ben de laatste tijd een beetje de muziek en stijl van Andy Timmons aan het checken, ik heb dezelfde versterker, compressie pedaal en later bleek (wist ik echt niet) ook zijn wah. Zijn toon en spel vind ik echt te gek en ben zelf nog aan het kijken voor een boost/drive achtig gain pedaal om het overstuurde kanaal van de Lonestar Classic wat extra te pushen. Hij gebruikt een Xotic BB preamp dus eens kijken of ik een tweedehands kan scoren. Als je Andy Timmons nog niet kent moet je hem maar eens opsnorren op Youtube. Ik ken hem van heel wat jaren terug toen hij een live CD met Simon Philips heeft gemaakt. Fusion/jazz achtig album.

  7. #6577
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.027

    Standaard

    Probeer 'm eens uit zou ik zeggen. Gebruikt komen ze regelmatig voorbij voor een kleine €30,00.

  8. #6578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Probeer 'm eens uit zou ik zeggen. Gebruikt komen ze regelmatig voorbij voor een kleine €30,00.
    In de afgelopen jaren diverse TS varianten gehad en altijd weer na verloop van tijd verkocht dus deze sla ik over :-)

  9. #6579
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    In de afgelopen jaren diverse TS varianten gehad en altijd weer na verloop van tijd verkocht dus deze sla ik over :-)
    Ik vond 'm maar lafjes itt de meeste TS'jes. Volledig SMT, dus ook niet modbaar.

  10. #6580
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik vond 'm maar lafjes itt de meeste TS'jes. Volledig SMT, dus ook niet modbaar.
    Het is ook geheel afhankelijk van hoe je 'm gebruikt. Ik heb de gain helemaal op het minimum.
    Werkt (in mijn situatie ) perfect én ik hoef er niets aan te modden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top