Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 490 van 864 EersteEerste ... 390440480488489490491492500540590 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.891 t/m 4.900 van 8635
  1. #4891
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    A, A
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Mijn nieuwe pedalboard. Tot dusver ben ik wel zo goed als tevreden, alleen de combinatie Fuzz Factory + Whammy valt in de bandmix compleet weg. De strymons zijn echt te gek! Laatste foto nog even alle lampjes aan, geeft toch wel geinig effect.

    Het geheel wordt gevoed door een PP2+ en zit in een showmaster kist. Bekabeling is Hicon plug + Mogami kabel.







    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

  2. #4892
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2010
    Locatie
    omgeving Arnhem
    Berichten
    183

    Standaard



    M'n pedaltrain op dit moment:

    GCB95 met TB-mod en blauwe led - pitchblack tuner - Whammy V - EQD Hoof fuzz - Empress fuzz - TB-looper met Phase90 (R28 mod), Ibanez DFL digitale flanger en Zoom multistomp. In de loop TC Spark en TC Repeater delay.

    Morgenavond testen hoe de boost bevalt in de effects loop. Alle pedalen zijn tweedehands, op de Repeater en de Multistomp na. Het is nog even ontdekken of de scheurpedalen allemaal nodig zijn / blijven in combinatie met de Rivera Rake Reverb die ik sinds kort gebruik. De eerste bandrepetities met die amp beviel het scheurkanaal in elk geval prima. Maar extra fuzz onder de knop kan nooit kwaad...

    Heb deze week voor het eerst de Crybaby op het board gezet, ik dacht dat zo'n lomp ding niet makkelijk zou blijven zitten maar de velcro doet z'n werk. Voeding is een Visual Sound 1Spot voor bijna alle pedalen, op de TC's en de Whammy na. De Spark heeft nu een aparte adapter die ik nog moet wegwerken. Tot nu toe geen behoefte gehad aan een Fuel Tank ofzo.
    Laatst gewijzigd door RB74; 10 december 2014 om 21:57

  3. #4893
    Member
    Geregistreerd
    10 december 2014
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    40

    Standaard

    Mijn zelfgemaakte pedalboard van een kapstok .



    Jim Dunlop JH1 Wah
    Boss CS-3
    MXR M234
    Boss DS-2

  4. #4894

    Standaard



    Work in progress

    BOSS RC20-XL Looper
    BOSS DDR3 Delay
    Ibanez TS808
    Keeley mod BOSS DS1
    Real McCoy RMC2 Wah

    Omdat het aantal pedalen nog beperkt is, heb ik nog niet geinvesteerd in een voeding. Mijn daisychain voorziet tot op heden alles van stroom, zonder ruis. Bij het volgende pedaal zal ik wél een voeding moeten aanschaffen denk ik. Suggesties, iemand?
    Laatst gewijzigd door DannyFender; 22 december 2014 om 08:27

  5. #4895
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Je kan ook DC verloopje kopen met 8 ipv 5 aansluitpunten, die voeding heeft pas zin als je pedalen ertussen zet iets geïsoleerd of met 12v willen zien.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #4896
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Ik zou eerder investeren in goede patchkabels en pas aan een andere voeding gaan als je er een reden voor ziet/hebt.

  7. #4897
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2007
    Locatie
    hengelo
    Berichten
    238

    Standaard



    Mijn pedalboard is het afgelopen jaar vrijwel hetzelfde gebleven. Alleen de OCD heeft plaats gemaakt voor de Freeze. Omdat de foto misschien niet super duidelijk is, dit staat erop (en ernaast):
    - MXR Micro Amp
    - TC Electronics Polytune
    - Ernie Ball VP Jr
    - EHX Freeze
    - EQD Disaster Transport
    - Strymon El Capistan
    - Stymon Flint
    - Pigtronix Infinity Looper
    Laatst gewijzigd door toddzilla; 22 december 2014 om 12:29

  8. #4898

    Standaard

    Bedankt... dat leek mij ook. De kabeltjes mogen een keer vervangen worden, maar ik hoor geen ruis die de onmiddellijke aanschaf van een voeding zou valideren.

  9. #4899

    Standaard

    Pepe, weet jij welke gangbare pedalen daar baat bij zouden hebben? Met een daisy van acht aansluitingen, verwacht jij dan ruis als ik er bijv. een Boss CH1, een Phaser en een Tuner bij zou zetten?

  10. #4900
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Mijn Strymons en Neo Ventilator zijn te kieskeurig voor de Onespot maar in principe kan je bijna elke standaard 9volt pedaal aansluiten. Als het op een batterij werkt zou de Onespot moeten volstaan. Gewoon proberen.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 22 december 2014 om 16:01
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top