Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 702 van 863 EersteEerste ... 202602652692700701702703704712752802 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.011 t/m 7.020 van 8630
  1. #7011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik zie nu dat je een line selector van Boss hebt. Daarmee kun je in elk geval tussen twee ketens schakelen.
    In de loop heb ik alleen de Line6 Rotomachine, met de A&B level knoppen kan ik dan het wet (leslie) en het dry signaal mixen. 100% wet vind ik too much, daarom de LS-2.

  2. #7012
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    1.433

    Standaard

    Gelukkig ben ik niet de enige met twee compressors op m'n board, waaronder ook een cs2 met true bypass mod.

    Zou je effect chain nog uiteen kunnen zetten?

  3. #7013
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Altijd op zoek naar een fijne overdrive/distortion... Dark Matter exit, EarthQuaker Devices Talons erop. Boetiek en zo, maar vooral heel fijne en zeer effectieve 3 bands EQ regeling (niet alleen cut, maar ook boost) + presence. Heel goed in te regelen dus. Kans dat deze ook de DS-1 overbodig maakt, want zelfde punch, maar "opener" geluid en veeeeeel minder ruis, zelfs bij de drive op max en in combinatie met de Alberta. Blij mee.

    Turn it up • Bring the noise

  4. #7014
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Altijd op zoek naar een fijne overdrive/distortion... Dark Matter exit, EarthQuaker Devices Talons erop. Boetiek en zo, maar vooral heel fijne en zeer effectieve 3 bands EQ regeling (niet alleen cut, maar ook boost) + presence. Heel goed in te regelen dus. Kans dat deze ook de DS-1 overbodig maakt, want zelfde punch, maar "opener" geluid en veeeeeel minder ruis, zelfs bij de drive op max en in combinatie met de Alberta. Blij mee.

    Strak plankje hoor.

    Waar haal je die knoppen die je op die minipedalen hebt?
    prut...

  5. #7015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Altijd op zoek naar een fijne overdrive/distortion... Dark Matter exit, EarthQuaker Devices Talons erop. Boetiek en zo, maar vooral heel fijne en zeer effectieve 3 bands EQ regeling (niet alleen cut, maar ook boost) + presence. Heel goed in te regelen dus. Kans dat deze ook de DS-1 overbodig maakt, want zelfde punch, maar "opener" geluid en veeeeeel minder ruis, zelfs bij de drive op max en in combinatie met de Alberta. Blij mee.

    Bevalt die ventura vibe een beetje? Op youtube klinkt hij erg goed, en de prijs is niks mis mee.

  6. #7016
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Ik heb de Ventura Vibe ook, en hij bevalt me prima, al gebruik ik meestal de rotary stand. Ik heb ook een Hendrix MXR Uni-Vibe en die klinkt niets beter als ik eerlijk ben. Ik gebruik de MXR als Uni-Vibe en niet als Vibrato, en de Digitech dus als Rotary.......

  7. #7017
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    Waar haal je die knoppen die je op die minipedalen hebt?
    https://www.bax-shop.nl/pedalboard-a...-mixed-10-pack (er zijn vast ook andere verkopers).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braml Bekijk bericht
    Bevalt die ventura vibe een beetje? Op youtube klinkt hij erg goed, en de prijs is niks mis mee.
    Ik gebruik hem niet zoveel, maar zeker voor het geld doet ie prima wat ie moet doen. De snelheid verhogen door de switch ingedrukt te houden is een mooie bonus.
    Turn it up • Bring the noise

  8. #7018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaggy Bekijk bericht
    Gelukkig ben ik niet de enige met twee compressors op m'n board, waaronder ook een cs2 met true bypass mod.

    Zou je effect chain nog uiteen kunnen zetten?
    - Whammy
    - Dynacomp
    - CS2
    - Classic 108 Fuzz
    - Mini Tubescreamer
    - RAT
    - Big Muff
    - Shredmaster
    - Blax Flanger
    - Univibe
    - Phase90
    - Analog Chorus
    - Tremolo
    - LS2 (met Rotomachine in de loop)
    - Volume pedal (Tuner output naar Pitchblack)
    - Carbon Copy
    - RE20
    - Nano Holy Grail

  9. #7019
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    1.433

    Standaard

    Dankje..

    Je hebt je fuzz en phase na je comp.. Ik heb nu mn fuzzface, wah en phase voor de compressor.. Maar ik ga de fuzz ook na de compressor plaatsen.

    Sommige zweren fuzz voor compressor of gebufferde pedalen.

  10. #7020
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard




    Mijn nieuwste creatie: germanium fuzz face


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top