Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 662 van 864 EersteEerste ... 162562612652660661662663664672712762 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.611 t/m 6.620 van 8635
  1. #6611
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Die Echo Dream ken ik niet, ziet er wel interessant uit..

    ps: welkom!

  2. #6612
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DannyFender Bekijk bericht

    De Corona en Wah gebruikte ik te weinig. De Bogner deed niet wat ik wilde. Die boost kwam altijd véél te hard naar voren, om mee te beginnen. Daarnaast had ik doorlopend het gevoel dat het effect 'bovenop' mijn signaal kwam te liggen, i.p.v. er een organisch geheel mee te vormen. Geen idee of dit aan digitaal vs analoog ligt, maar die indruk kreeg ik echt.
    Dit stukje leest vreemd. Het komt op mij over alsof je suggereert dat de Bogner digitaal zou zijn? Ik neem aan dat je de Corona bedoelt?

    Ik heb zelf de Bogner blue en red gehad en de blue vond ik toch wel erg amp-like in een clean kanaal. Miste alleen een beetje high gain range, wat de Red weer wel had. De Red was alleen iets minder amp-like in verhouding en hoewel ie een lekker high gain geluid had, vond ik z'n low-gain geluiden niet je van het en zijn ze allebei de deur uitgegaan.
    Destijds heb ik beiden ook vergeleken met m'n H&K Tubefactor en een Blackstar HT-Dual (die ook al weer weg is) en die zijn toch ook weer een stuk beter. Jammere van die Blackstar was z'n achterlijke voeding; 16V ofzo. I.i.g. iets wat volgens mij geen enkel typisch pedalboard-voeding zou leveren, zeker niet icm de hoeveelheid stroom die ie trok.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  3. #6613
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Er blijft bij mij wat verloop in enzo, dat houd ik toch wel. Niet echt foto's van gemaakt... maar:

    sinds woensdag heb ik wieltjes! Man man man wat een opluchting. Mijn koffer is al een kilo of 23-25 (ik leg ook mijn mic erin en dat soort dingen), nu heb ik twee wieltjes in het deksel en een handvat aan de andere kant. Scheelt een hoop - had ik eerder moeten doen.

  4. #6614
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.486

    Standaard

    Je bent een echt trooper. Nex stop: roadie.

    Vroeger struikelde je over neefjes, vrienden en vrienden van vrienden die voor een paar biertjes de taak van Koelie op zich namem maar tegenwoordig moet het toch minstens een stage selfie van PInkpop opleveren.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #6615
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Je bent een echt trooper. Nex stop: roadie.

    Vroeger struikelde je over neefjes, vrienden en vrienden van vrienden die voor een paar biertjes de taak van Koelie op zich namem maar tegenwoordig moet het toch minstens een stage selfie van PInkpop opleveren.
    Ik ben allang blij dat de rest van mijn band het pedalboard nu niet meer laat staan. "ja ho eens, die sjouw je zelf maar!"

    Ik gaf ze geen ongelijk, maar het scheelt wel zó enorm veel nu.

  6. #6616
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Stukje huisvlijt: €15 aan hout en €7 aan verf. Eindelijk een board op de maten die ik wil: die tussen een pedaltrain 1 en pedaltrain jr in.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  7. #6617

    Standaard

    netjes en een stuk goedkoper, maar wel zwaar zo te zien, ik gebruik een paar stukken laminaat, weegt geen drol

  8. #6618
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Gewicht is prima. Weegt evenveel als de pedaltrain.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #6619
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Nog een pic van de binnenkant: de voodoolab mondo met een extra isolatie (blik)



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #6620
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 december 2010
    Locatie
    Roermond
    Berichten
    110

    Standaard

    [IMG]

    Sinds lange tijd ook maar weer eens een bijdrage van mij: mijn huidige board
    Als je dan echt ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top