Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 830 van 863 EersteEerste ... 330730780820828829830831832840 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.291 t/m 8.300 van 8630
  1. #8291
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Daarom staan de echte sterren ook met een zonnebril op het podium.

  2. #8292

    Standaard

    Blauwe tape op de leds werkt ook goed.

  3. #8293
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht


    Prachtig bord, ziet er zeer profi uit!

    Het enige dat ik wat eng vind zijn de ver uitstekende pluggen..... daar gaat geheid een zangeres of een zanger op staan..... ik zorg altijd dat ik haakse pluggen heb die het liefst binnenboord blijven.
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  4. #8294
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht


    Kijk! Nog een Wah Pad gebruiker! Fijn ding hè.
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  5. #8295
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Prachtig bord, ziet er zeer profi uit!

    Het enige dat ik wat eng vind zijn de ver uitstekende pluggen..... daar gaat geheid een zangeres of een zanger op staan..... ik zorg altijd dat ik haakse pluggen heb die het liefst binnenboord blijven.
    Je bedoelt die pluggen van de kabelsnake en die in de wah pad gaat denk ik? Haakse pluggen zou niks oplossen. Aan de zijkant past dat niet, of je moet die pluggen al over elkaar heen stapelen. Die in de wah pad gaat zou nog kunnen, maar juist die heeft de allerkleinste kans om op getrapt te worden, want staat voor op het podium. Een knappe zanger die daar bij komt met z'n lompe poten. Patchkabels en voeding vind ik wel belangrijk dat die binnenboord staan. Maar da's vooral als ie in z'n kissie gaat. Mijn ervaring is de kans op schade bij vervoer het grootst. De snake en kabel in de wah pad gaan er uiteraard dan uit en gaan onderin het kissie. Sowieso eerst maar weer 's een bandje weten te vinden en dat laat sowieso op zich wachten nu.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Kijk! Nog een Wah Pad gebruiker! Fijn ding hè.
    Ik heb er zelfs twee. Je weet maar nooit! De reserve heb ik zeker al een jaartje of vijftien. Ik zou niet eens meer weten hoe ik zonder moet.

  6. #8296

    Standaard

    Kleine aanpassing: De Boss CE-5 ingeruild voor een Strymon Lex. God wat een pedaal!

    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  7. #8297
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Ik kon dus niet vinden (die tussenschotjes voor tussen de sleuven van een pedaltrain) wat ik zocht dus ik heb t zelf maar ontworpen en geprint:




    Stuk netter nu!

    Ik ga ook nog een input/output kastje maken /printen om de inputs en outputs van mn pedalen te ontzien.

    Nu nog een flint ipv die looper en dan is dit board wel klaar voor t seizoen.
    Eventuele uitbreidingen zullen op een kleiner board ernaast komen als ik dat zou willen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  8. #8298

    Standaard

    Aangezien het hier zo stil is zal ik nog maar eens een update van mijn bord posten:
    Update die niet te zien is: Cioks DC10 onder mijn bord.

    Laatst gewijzigd door YannickH; 20 mei 2021 om 12:58
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  9. #8299
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    ik zat ook aan nieuwe voeding te denken. ik doe al die pedalen(11stuks) momenteel op een enkele truetone cs6.
    Zat te kijken voor de strymon zuma, maar heb ook een 24V out nodig voor de qtron plus, kan niet 2x 12v pakken omdat ik de 2e uitgang voor een 18v voor de cali 76 nodig heb. ik zag dat truetone daar wel wat voor had though, een voltage doubler kabeltje maar die is maar 100ma, hoop dat het genoeg is voor de qtron.
    edit: en 5min later heb ik hem besteld
    Laatst gewijzigd door rozh; 21 mei 2021 om 13:39
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  10. #8300
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YannickH Bekijk bericht
    Aangezien het hier zo stil is zal ik nog maar eens een update van mijn bord posten:
    Update die niet te zien is: Cioks DC10 onder mijn bord.

    Nice


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top