Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 750 van 864 EersteEerste ... 250650700740748749750751752760800850 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.491 t/m 7.500 van 8635
  1. #7491
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Kijk, dat is nog eens leuk. Toch maar eens naar gaan zoeken om te kijken hoe lekker ie is.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  2. #7492
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Als mutron ripoff worden ze normaal gesproken gebruikt voor funky slagjes. Ik vind het leuker om in te zetten als kortdurende gimmick, juist bij wat langere geluiden.
    Er zitten vooral heel veel totaal nutteloze geluiden in en dat is meestal een goed teken

  3. #7493
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard Post foto's van je (zelfgemaakte) pedalboard v2.0



    Die 2 pedalen (klon en zendrive) rechtsonder zijn nieuw.
    De fuzz is ook nieuw topding
    Boardje is klaar voor de zomer(optredens).

    Mn germaniumfuzz moet ik helaas nog wel repareren😓(niet op de foto)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  4. #7494
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2005
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    11

    Standaard



    We zijn weer ruim een jaartje verder, en dit is mijn huidige pedal board.

    Front of pre-amp: TC PolyTune 3 > MXR Dyna Comp > Digitech Drop > Dunlop CryBaby > TS7 Tubescreamer
    FX loop, alles via Moen GEC-9: MXR Smart Gate > TC Nova Modulator > TC Nova Delay > TC Nova Reverb
    Dan alles weer via home brew volume box naar m'n amp.
    Dit alles gevoed door een Palmer PWT-12 MK2.

  5. #7495
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rozh Bekijk bericht


    Die 2 pedalen (klon en zendrive) rechtsonder zijn nieuw.
    Geinig! Van wie zijn die twee kloons?


    Mijn kleine boardje wisselt altijd een beetje, momenteel ziet het er zo uit:

    Naam: IMG_20190409_205440146.jpg
Bekeken: 608
Grootte: 97,6 KB

    Hotone Soul Press mini wah, vers van de pers. In plaats van een phaser, omdat ik toevallig een hoop nieuwe nummers erbij heb waar ik wel wah nodig heb, wat niet makkelijk met phaser is op te vangen. Werkt prima zo, op de hoek van het board, voet beetje scheef...
    Korg Polytune als tweede omdat ik anders niet uitkom met de voet op de wah dus
    El Musico Loco El Boludo: heerlijke fat/dirty boost. Het is een soort gemodificeerd fuzz schema, maar met deze instelling is het een ontzettend lekkere boost.
    Xotic SL drive op 18V
    Ibanez DML II voor flange of mod delay
    Green Russian Big Muff kloon, inclusief mid switch. Ontzettend goed ding, een toevalstreffer. Wordt afgewisseld met een fuzzface kloon.
    TC Flashback, ingesteld met zelf gemaakte Toneprint als faux-DMM.

    Ik gebruik deze voor een klein ampje of een backline, werkt prima.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  6. #7496
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Geinig! Van wie zijn die twee kloons?


    Mijn kleine boardje wisselt altijd een beetje, momenteel ziet het er zo uit:
    .
    zijn zelfbouw
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  7. #7497
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Spulletjes gehaald voor een nieuw pedalboard.



    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #7498
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Zo! Ik ben behoorlijk bezig met upgradings! Vorige week de CS-3 op de kop getikt en nu net de CE-2w binnen gehad!




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  9. #7499

    Standaard

    Volgens mij is die CS-3 best heftig. Is ook te gebruiken natuurlijk, echt als effect.
    Ik heb ook een CS-2 en die is veel milder, vond ik ik iets praktischer om de gain aan te sturen en/of als lead boost.
    " Ervoor of erna, dat is de vraag! "
    Mooi bordje.

  10. #7500
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Praktisch bordje vooral ook. Alles soorten drive die je maar nodig hebt (zeker als je ook stackt), de Memory toy is veelzijdig, met de CE-2w heb je een van de lekkerste chorusjes, perfecte tuner....., het enige ding waar ik zelf niet enorm mee uit de voeten kan is de CS-3. Ligt aan mij, hoor. Ik heb 'm zelf ook en enkele weken geleden is daar een Keeley Compressor plus bijgekomen. Ik moet altijd opnieuw zoeken naar het juiste geluid op die CS-3, terwijl de Keeley zo logisch in elkaar zit dat je direct het juiste geluid er indraait.
    Maar ik snap je keuzes. Je kunt er eigenlijk alles mee. Dat kan ik straks ook, alleen heb ik er 2 m2 voor nodig (bij wijze van). En om het belang van een handig bordje maar eens te onderstrepen, vanavond speel ik op een podiumpje waar ik vorig jaar net genoeg ruimte had om te kunnen zitten. Zat ik wel aan alle kanten vast. Mijn rechter wang bijna tegen de muur geplakt, mijn rechter elleboog zat er sowieso tegenaan, mijn linker oor op een halve meter afstand en op dezelfde hoogte als een crash bekken, ik kon vanaf mijn kruk mijn ook niet bijzonder groot pedalenbakkie niet eens zien, omdat ik me niet kon bewegen, want dan stootte ik de microfoon voor mijn versterker weg, die vlak achter me stond...., ergo, ik heb slechts tijdens het toiletconcert, het bedconcert, het douchecabineconcert en het dakkapelconcert op een kleinere ruimte gespeeld en ik weet nu al dat ik volgend jaar met mijn nieuwe bordje niet meer terug hoef te komen. Gaat niet passen!

    Dit gezegd hebbende...., kan me eigenlijk ook voor geen meter rotten. Want je doet enorm je best, je krijgt geen kut betaald (een biertje kun je krijgen, whisky kan er niet eens van af), ik ga naar huis met piepende oren (ga maar eens drie uur naast zo'n bekken zitten), ik verrek twee weken lang van de (extra) pijn in mijn rug, omdat ik op een uiterst ongemakkelijke wijze moet zitten en de enige reden waarom je het tóch weer doet is omdat het van je verwacht wordt. En...., toegegeven, vorig jaar was het van begin af aan onverwacht gezellig, ondanks de problemen aldaar. Jouw pedalboardje, Leon, had me niet kunnen redden, maar het had het nét iets makkelijker gemaakt.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top