Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 721 van 864 EersteEerste ... 221621671711719720721722723731771821 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.201 t/m 7.210 van 8635
  1. #7201
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Wat is eigenlijk het voordeel van die pussy power tov een normale cioks DC10, behalve dat ie roze is en €60,- duurder?

  2. #7202

    Standaard

    De specs zijn nagenoeg gelijk aan de DC10, die ik eerst wilde aanschaffen. Ik kwam bij de welbekende Duitse dozenschuifer echter de PP tegen, tegen een betere prijs. Denk dat hij daar uit het assortiment ging, gezien ze 'm nu niet meer aanbieden.

    Tja... de keuze was dus snel gemaakt. Fantastische voeding trouwens, ook los van het design!

  3. #7203
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ahh zo, ok!
    Normaal gesproken was deze nogal duurder dan de DC10. Als je hem dan bovenop monteert zou dat esthetisch nog kunnen maar in dit geval snapte ik het ff niet.

  4. #7204

    Standaard

    dat is vreemd. toen ik de pussy power kocht was de prijs gelijk aan de DC10. Er is nu wel een 'beter' DC10 uit de Link serie, met meer output. Ook komt er een nieuwe lijn met een DC7, zag ik laatst op fb.
    wel top spul
    hoi

  5. #7205
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Ik heb ook wat nieuwe pedaaltjes en ben met een volledige overhaul bezig van mijn pedalboard. Het plan is om de 3PDT's te verwijderen en daar een relais voor in de plaats te zetten die ik vanuit een centrale unit aan ga sturen. Ook wil ik op twee plaatsen het volume kunnen regelen: pre alles, en pre delay. En aangezien in pre-delay het volume kan regelen ga ik ook kijken of ik het zo gemaakt krijg dat ik die in kan zetten als tremolo, slicer, noise gate, etc. Nu nog wat tijd vinden

    De uiteindelijke pedalen zijn nog niet uitgezocht, dit is maar een indicatie


  6. #7206
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.068

    Standaard

    Huh? Waar is de Ross phaser gebleven?

  7. #7207
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Huh? Waar is de Ross phaser gebleven?
    Die gaat nooit weg; alleen passen er op zijn plaats 2,5 van die mini Mooer/Rowin-pedaaltjes. Nu ik bandloos ben wil ik wat meer drives op mijn plank kunnen zetten, dus ik ben nu aan het kijken hoe ik het zo economisch mogelijk in kan delen. Als ik uiteindelijk op 1 drive settle dan past hopelijk de Ross er weer op; of ik maak een keer een kleinere versie.

  8. #7208
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard



    Ook weer aan het schuiven geweest. Het is af en toe net Tetris.

  9. #7209
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht


    Ook weer aan het schuiven geweest. Het is af en toe net Tetris.
    Mooi bordje met een aantal te gekke pedaaltjes. De Dry Bell staat ook nog op mijn wishlisht.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #7210
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    De Dry Bell is mijn favoriete pedaal. Met de Disaster Area Smartclock-Gen3 regel ik de tap tempo van de Drybell, De Vertigo Trem én de Nemesis Delay.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top