Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 705 van 864 EersteEerste ... 205605655695703704705706707715755805 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.041 t/m 7.050 van 8635
  1. #7041
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Speel jij hier serieus live mee?
    Niet alleen gewicht lijkt mij dan een probleem maar ook de ruimte op de kleinere podia...
    Ach dat gewicht, die Dutch is vast een stoere kerel die dat met één vinger optilt.

  2. #7042
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    @Dutch: impressive, most impressive....... om maar met Darth Vader te spreken - heel mooi board man!!!!

  3. #7043
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    De nodige wijzigingen sinds m'n laatste pedal post, dus voor de hoarders onder ons, tada!



    Eentje met de lampies aan ...



    En de routing natuurlijk.

    Mooi strak board. Het zal wet wat wegen, denk ik zo.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #7044
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.481

    Standaard

    Het verbaast me geloof ik wel dat de noise suppressor zo ver vooraan in de keten zit; ik zou die zo ver mogelijk naar achter verwachten. Misschien nog voor delay en reverb, maar verder na alles?

    Maar wel een heel gaaf board!

  5. #7045
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    @Dutch: impressive, most impressive....... om maar met Darth Vader te spreken - heel mooi board man!!!!
    Thanks Miyaru!, ik ben er zelf ook erg tevreden over zo.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Mooi strak board. Het zal wet wat wegen, denk ik zo.
    Thanks!, en het gewicht daar 'til ik niet zo zwaar aan'

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Het verbaast me geloof ik wel dat de noise suppressor zo ver vooraan in de keten zit; ik zou die zo ver mogelijk naar achter verwachten. Misschien nog voor delay en reverb, maar verder na alles?

    Maar wel een heel gaaf board!
    Dank je Dennis!, en de NS-2 daar is een bewuste keuze geweest. Vooropgesteld dat het pedaal überhaupt een
    'voor als' functie heeft en in de praktijk dus weinig aan staat. Punt is dat ik de nodige patches met verschillende
    gelaagde drives gebruik, maar daarbij ook nog (enige) ruimte voor de volume knop van m'n gitaar wil overhouden, voor dat de gate gaat 'happen' ... Met de gate net na de drives moest iedere patch daarvoor eigenlijk een (iets) andere treshold instelling hebben.

    Uiteraard houdt dat wel in dat met de gate dicht, de drives hun unity ruis(je) laten horen, maar in de praktijk heb ik daar eigenlijk weinig last van.

  6. #7046
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    Met de gate net na de drives moest iedere patch daarvoor eigenlijk een (iets) andere treshold instelling hebben.
    Daar hebben ze gates met een loop voor uitgevonden: die gooit de gate-loop dicht op basis van jouw gitaar.

  7. #7047
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Daar hebben ze gates met een loop voor uitgevonden: die gooit de gate-loop dicht op basis van jouw gitaar.
    Weet ik Harold, de NS-2 heeft ook inderdaad zo'n loop, en als de beide drive loops van de G-lab opeenvolgend
    gesitueerd waren had ik deze prima in de loop van de NS-2 kunnen onderbrengen, waarbij de gate dan inderdaad op basis van de input zou reageren.

    Echter, loop 3 heb ik op die plek ook echt nodig, maar deze wil ik dan weer niet 'gated' hebben, omdat ik die
    ook voor non-drive toepassingen gebruik.

    Alleen loop 2 en 4 van G-lab onderbrengen in de loop van de NS-2 gaat uiteraard niet lukken, vandaar de keuze
    'dan maar' helemaal vooraan ...

  8. #7048

    Standaard

    Paar nieuwe pedaaltjes erbij....van t weekend eens reformatten, misschien twee bordjes maken. Een wat kleinere en een wat uitgebreidere......



    "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

  9. #7049
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThaBluesBreaker Bekijk bericht
    Paar nieuwe pedaaltjes erbij....van t weekend eens reformatten, misschien twee bordjes maken. Een wat kleinere en een wat uitgebreidere......

    Vertel eens wat over de Bonamassa Wah. Hoe klinkt die tov van een Cry Baby Classic of een Vox wah? Is ie ronder of juist scherper? En hoe is kort/lang is de sweep?
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #7050

    Standaard

    Ik had de VOX wah (Die overigens graag wil ruilen met iemand voor bij voorkeur een leuke compressor). De JB wah is warmer van sound en heeft een wat grotere sweep. Hij klinkt mij wat 'overdrevener' wat ik een dik pluspunt vind samen met dat ie wat warmer is. Ik gebruik een wah vrij weinig, maar als ik hem dan toch gebruik moet 't wel een beetje uitpakken

    Mooie feature is ook dan je hem naar true bypass of buffered kan schakelen.


    "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top