Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 505 van 864 EersteEerste ... 5405455495503504505506507515555605 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.041 t/m 5.050 van 8635
  1. #5041
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Geef mij half zo'n kamer en ik kom de woonkamer niet meer in
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #5042
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Ik ben er ook erg blij mee, maar ik merk ook dat ik het minder leuk begin te vinden te worden, o.i.d.

    Het lijkt heel wat, maar de ruimte, een ietwat bedompte kelder, is maar 1.88 m. hoog, en ik ben 1.90 m.
    De James Hetfield-houding is mij wel bekend.



    Ik ben trouwens van plan een studiootje in de garage te maken, maar die plannen zijn nog pril.

  3. #5043
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juli 2009
    Locatie
    Ede (gld)
    Berichten
    1.532

    Standaard

    Ook weer even aan het klussen geweesd. Ben zelf best tevreden (voor heel even). Zo gebruik ik de boss als een soort altijd aan boostje. Dat werkt met mijn strat naar tevredenheid maar met de tele HH, krijg ik gewoon teveel overdrive. Op die plek denk ik nu aan een Spark booster. Iemand daar ervaring mee?
    Tsja, de 2 gekleurde kabeltjes kabeltjes.... Ik moet nog even over de psychologische drempel om weer voor 60 euro 2 kabeltjes van 30 cm te halen. Gelukkig zitten deze 2 in een loop, zal dus niet al te veel kwaad kunnen.

  4. #5044

    Standaard

    Ik heb zojuist een spark booster erbij gezet, meer omdat ik hem gratis kreeg bij twee andere TC electronic pedalen. Ik heb hem aan het einde van de chain, en ik moet zeggen dat het precies doet wat het moet doen. Een mooie, heldere boost, met de mogelijkheid om hem íets te vervormen.

    Ik zou graag een foto van mijn mutaties willen uploaden, maar het lijkt erop dat mijn imageshack account verlopen is en ik nu moet betalen - dat gaan we niet doen. Rechtstreeks uploaden is geloof ik nog steeds niet mogelijk hier op de site.

  5. #5045
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    photobucket.com

  6. #5046

    Standaard

    Jup, photobucket werkt. Gebruik hier voor een account trouwens maar niet een belangrijk e-mail adres, want je krijgt wel ineens een bak meer spam over je heen. Althans, dat was mijn ervaring.

  7. #5047

    Standaard



    Dankjewel FruscianteFan en Lauke

    Mijn RMC Wah heb ik er maar ff uitgelaten; er is geen plaats meer op het bord en eerlijk is eerlijk, ik gebruik hem maar zelden.

  8. #5048
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 januari 2008
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    311

    Standaard

    Even weer een update, nu ziet mijn pedalboard er zo uit:

    En de onderkant - speciaal voor Nitefly ;-)


    Eigenlijk vind ik dat geknutsel met mijn board erg leuk, maar ook een gedoe, want alles aan de onderkant losmaken en daarnaar weer vastmaken is wel een dingetje. Hopelijk ben ik hier nu een hele tijd weer tevreden mee.

  9. #5049
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Strak bordje! Wat doet dat rode pedaaltje?

  10. #5050
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik gok dat dat rode ding een True bypass kastje is, dus zeg maar in, out, send, return. Ben benieuwd of dit klopt.
    Hoe bevalt die zoom multi stomp?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top