Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 683 van 863 EersteEerste ... 183583633673681682683684685693733783 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.821 t/m 6.830 van 8630
  1. #6821
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EBOUE Bekijk bericht
    Thanks, de Little serie is niet zo zwaar, de D-Loop wel..maar wat denk je van een PP2+ en de FM4 vooral?

    Oh ja, en de Soundblox en Digitechs opgeteld?
    Natuurlijk is bv een PP2+ zwaar, maar dat is nog vooral het interne functionele wat iets weegt.
    Die Lehles zijn net pantservoertuigen; heb in mijn rack 3 P-split II's en een 3@1 gehad, en later vervangen door een op maat gemaakte interface; scheelde enorm in gewicht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Hoe bevalt de ISP Decimator?
    Ik ken de noise suppressor van Boss bijvoorbeeld wel (van lang geleden, maar wat ik me ervan herinner is dat ie gewoon prima werkte), maar je hebt tegenwoordig bv ook een goedkope noise gate van bijvoorbeeld Mooer.
    Hoe is de ISP anders dan deze goedkopere alternatieven?

  2. #6822
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht

    Voor de 2210 gebruik ik wel de fx loop en verwissel ik de Plexitone met of een DOD 280, of een MXR Micro Amp.
    Net boardje hoor!, is het niet makkelijker de DOD of de MXR er gewoon op te laten, met een beetje goede wil zou dat links onderaan toch wel moeten lukken?

  3. #6823
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Hoe bevalt de ISP Decimator?
    Ik ken de noise suppressor van Boss bijvoorbeeld wel (van lang geleden, maar wat ik me ervan herinner is dat ie gewoon prima werkte), maar je hebt tegenwoordig bv ook een goedkope noise gate van bijvoorbeeld Mooer.
    Hoe is de ISP anders dan deze goedkopere alternatieven?
    Ik heb niet heel veel ervaring met noise gates. De MXR Smart Gate vind ik in ieder geval niet zo geweldig, kapt me te snel af. Ik heb ook nog een MXR Noise Clamp is nog slechter, die heb ik nog ergens liggen. De Boss ken ik van heel ver terug en van wat ik me er van kan herinneren is dat ie megasnel afkapt. Wellicht goed voor strakke metal, maar ik kan er niet zoveel mee. De Decimator kapt veel natuurlijker af. Je kunt echt de sweet spot per ruimte er mee vinden, zodat nog wel je noten mooi overgaan in feedback. De Decimator G-String schijnt nog beter te zijn, maar die ken ik verder niet.

    De Mooer noise gate ken ik niet, maar Mooer op zich is wel puik spul hoor. Het is in ieder geval het proberen waard. Is een Decimator kloon, toch?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    Net boardje hoor!, is het niet makkelijker de DOD of de MXR er gewoon op te laten, met een beetje goede wil zou dat links onderaan toch wel moeten lukken?
    Kan ook, maar dan zit ik te kloten met m'n kabels als ik de Carbon Copy in de fx loop zet. Is op zich ook geen probleem, die Plexitone is er zo af en kan ik dan thuis gebruiken. Met een beetje passen en meten zou wellicht zelfs de DOD en die MXR naast elkaar kunnen staan. Dan zou ik de MXR als pure volume boost kunnen gebruiken.

  4. #6824
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik heb niet heel veel ervaring met noise gates. De MXR Smart Gate vind ik in ieder geval niet zo geweldig, kapt me te snel af. Ik heb ook nog een MXR Noise Clamp is nog slechter, die heb ik nog ergens liggen.
    iSP Decimator kopen, en dan is de G-String-variant nog gaverder.

  5. #6825
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Die heb ik nu ey. Je hebt 'm destijds voor mij gerepareerd. G-String staat ook wel bij mij op het verlanglijstje, maar voorlopig functioneert de Decimator nog prima.

  6. #6826
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Die heb ik nu ey. Je hebt 'm destijds voor mij gerepareerd.
    Ehm ....

  7. #6827
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Reparatie afgebroken knop Decimator en (dacht ik in eerste instantie) niet werkende Ibanez AD9, in ruil voor wat George L kabel en pluggen en dan kreeg ik een TANK86 shirt op de koop toe. Zo was het geloof ik. De Decimator en AD9 doen het in ieder geval nog prima.

  8. #6828
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ik vind tot nu toe noise gates sowieso lastige dingen. In 1 van mijn rackapparaten zit een noise gate, die op zich prima werkt mede dankzij het feit dat de gate reageert op het inkomend signaal, terwijl de gate zelf op het laatst in de keten zit. Beetje zoals de G-string versie van ISP zou werken geloof ik. Echter, ik merk dat ik de gate eigenlijk wat lager moet zetten dan ik eigenlijk zou willen, in verband met de delays die anders afgekapt worden. Misschien zouden de delays toch beter na de noise gate zitten.

  9. #6829
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Natuurlijk is bv een PP2+ zwaar, maar dat is nog vooral het interne functionele wat iets weegt.
    Die Lehles zijn net pantservoertuigen; heb in mijn rack 3 P-split II's en een 3@1 gehad, en later vervangen door een op maat gemaakte interface; scheelde enorm in gewicht.
    Ja, op die manier wel. Werken doet het wel heel goed. Helaas had ik afgelopen week in een repetitieruimte een aardingsprobleem. Dus daar sta je met je geluidloze setup door twee amps (hehe) en alsnog een brom waar je 'u' tegen zegt. Aan mijn setup lag het niet!
    You can't be a vet. You rock too much.

  10. #6830
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    319

    Standaard

    Blij met deze setup.

    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top