Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 723 van 863 EersteEerste ... 223623673713721722723724725733773823 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.221 t/m 7.230 van 8630
  1. #7221
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Ik lever qua modulatie kwaliteit op enkele terreinen wel iets in
    Jij had toch een Boss phaser en retrosonic chorus?
    Kan een Mobius daar niet mee concurreren?
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 12 september 2018 om 20:10

  2. #7222
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.065

    Standaard

    Chorus op zich wel, maar niet 1:1, Mobius klinkt anders, veelzijdiger en niet minder. maar niet als een Retro of CE-1.
    Phaser van Mobius klinkt toch ietsje dunner, minder warm Ik ben een sucker voor 4-stage, daarboven en andere fratsen heb ik echt niks mee.
    Flanger ook genoeg opties, maar niet de FL9, dat is bij mij written in stone, de eerste flanger die ik ooit hoorde.

    Ik moet toegeven, heb eerder een Mobius gehad, maar niet het geduld gehad om te tweaken.
    Harmonic Trem en Destroyer word ik op zich al erg blij van.
    Laatst gewijzigd door MarkS; 12 september 2018 om 20:14

  3. #7223
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door orangerocker Bekijk bericht
    Waarom te koop als ik mag vragen? Eerder was je er altijd positief over las ik. Zelf ben ik er nog erg tevreden mee.
    Ik ben er nog steeds enorm positief over! Als ik een vaste band, en dus een vast geluid had zou ik mijn bord rondom de MS-3 gebouwd hebben, maar nu zonder band draai ik weer graag aan knopjes. De MS-3 opbergen en weer tevoorschijn trekken als ik 'm nodig zou hebben vind ik zonde; ik ga sowieso weer eens een grote schoonmaak doen met mijn pedaaltjes, versterkers, speakers, etc.

  4. #7224
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Nog steeds een tevreden bas-speler! Volgorde wat veranderd, wel dezelfde pedalen:




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #7225
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik ben er nog steeds enorm positief over! Als ik een vaste band, en dus een vast geluid had zou ik mijn bord rondom de MS-3 gebouwd hebben, maar nu zonder band draai ik weer graag aan knopjes. De MS-3 opbergen en weer tevoorschijn trekken als ik 'm nodig zou hebben vind ik zonde; ik ga sowieso weer eens een grote schoonmaak doen met mijn pedaaltjes, versterkers, speakers, etc.
    Voorlopig ook nog niet van plan weer iets in een band te gaan doen Harold? Desnoods op een lager pitje met minder optreden? Kan me zo moeilijk voorstellen dat dat niet kriebelt als je in een goedlopende band als Tank86 heb gezeten. Al was het maar als uitlaatklep zo nu en dan, beetje dom ouwehoeren met wat gelijkgestemden en vooral bier drinken.
    Laatst gewijzigd door Brum; 15 september 2018 om 12:57

  6. #7226
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Locatie
    leuven
    Berichten
    490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Nog steeds een tevreden bas-speler! Volgorde wat veranderd, wel dezelfde pedalen
    Hou je met de compressor in het begin voldoende dynamiek over om die envelope filter goed te doen werken? Ga ook mijn compressor terug op het bord zetten (voor gitaar dan), en moet me kwa plaats nog wat oriënteren (hoewel ik betwijfel of mijn comp en env filter vaak samen zullen aanstaan)

  7. #7227
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Voorlopig ook nog niet van plan weer iets in een band te gaan doen Harold? Desnoods op een lager pitje met minder optreden? Kan me zo moeilijk voorstellen dat dat niet kriebelt als je in een goedlopende band als Tank86 heb gezeten. Al was het maar als uitlaatklep zo nu en dan, beetje dom ouwehoeren met wat gelijkgestemden en vooral bier drinken.
    Wij gaan morgen met TANK bier drinken

    ja, het kriebelt; en ik moet er maar weer eens werk van gaan maken. Ik merk ook dat ik veel minder drive heb om gitaar te spelen als ik niet in een band zit. Zin altijd wel, maar je laat het veel sneller vallen om iets anders te gaan doen.

    On topic; de pedalen uitgekozen die op m'n plank komen:


  8. #7228
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Volgorde iets aangepast, Microvibe staat nu voor de drives.


  9. #7229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fuchs Bekijk bericht
    Volgorde iets aangepast, Microvibe staat nu voor de drives.

    Alles ook veel beter bereikbaar nu lijkt me.

  10. #7230
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Alles ook veel beter bereikbaar nu lijkt me.
    Weinig verschil met de vorige versie.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top