Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 761 van 863 EersteEerste ... 261661711751759760761762763771811861 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.601 t/m 7.610 van 8630
  1. #7601
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fuchs Bekijk bericht
    Laatste versie.

    Cool! Hoe is die Ryra? Ik ben op zoek naar iets Klon achtigs.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  2. #7602
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Cool! Hoe is die Ryra? Ik ben op zoek naar iets Klon achtigs.
    De Ryra is gaaf, ik heb hem zo ingesteld dat ‘ie de versterker net wat extra’s geeft. Maakt het iets vetter. Of hij vergelijkbaar is met de Klon weet ik niet. Ik speel ook alleen maar wat thuis voor de hobby dus hoe het “in het echt” klinkt kan ik je niet zeggen..

  3. #7603
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Al de EHX Soul Good geprobeerd?

    Mijn ervaring:

    - single coil: Soul Good
    - humbucker: tubescreamer

    Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
    Gezocht: Ibanez DE7

  4. #7604
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fuchs Bekijk bericht
    De Ryra is gaaf, ik heb hem zo ingesteld dat ‘ie de versterker net wat extra’s geeft. Maakt het iets vetter. Of hij vergelijkbaar is met de Klon weet ik niet. Ik speel ook alleen maar wat thuis voor de hobby dus hoe het “in het echt” klinkt kan ik je niet zeggen..
    Ah ja. Ik zit ook naar die Ceriatone Centura te kijken. Dat is in ieder geval uiterlijk echt een kopie van de Klon. Hoe dat qua electronica zit weet ik niet zo goed.

    @ Almarvk: De Soul Food heb ik gehad. Vond ik toen niet zo fijn, maar dat is al lang geleden. Nu ben ik naar iets anders op zoek (middige drive) dan dat ik toen was (full spectrum drive), dus wellicht dat -ie me nu wel kan bekoren.
    Ik moet wel zeggen dat ik de meeste EHX dingen een beetje links laat liggen omdat er gewoon spul is dat beter is. Maar goed, daar betaal je dan wel een stuk meer voor. EHX is super tof als bang for the buck aankoop, maar ik wil toch echt wel een stapje hoger qua sound.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  5. #7605
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Kwa klon:
    ik heb nog een Soul food ergens slingeren, ongebruikt.
    Typeert gelijk mijn enthousiasme er voor.
    Als ik in de markt zou zijn voor nog een Klon dan zou de Tumnus de eerste zijn die ik aan de tand zou voelen, meer bas dan de rest (ik heb het idee dat Brian Wampler sowieso scheutig is met bassen)
    en dan de kleine variant, meer woorden moet je er ook niet aan vuil maken
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #7606
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.325

    Standaard

    Ik zou qua klon-kloon direct de Archer weer terug kopen. Dat pedaal mis ik wel echt. Heeft ook errug veel bas.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  7. #7607
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Als ik in de markt zou zijn voor nog een Klon dan zou de Tumnus de eerste zijn die ik aan de tand zou voelen, meer bas dan de rest (ik heb het idee dat Brian Wampler sowieso scheutig is met bassen)
    Mijn Mosky Golden Horse zou een Tumnus-clone moeten zijn. Voor twee tientjes (=aanschafprijs) doe ik die weg.


  8. #7608
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Oh kiek, u vraagt wij draaien.
    Ik heb de (silver) Archer ook nog eens.
    Wat het met die dingen is meneer, haat liefde. Ze strijken je blokgolf superglad en ik hou juist van wat gruis.
    Wat zo'n ding wel goed doet, aan het eind van je keten geeft hij je signaal meer focus in het totaal geluid. Beetje als een loudness/exciter maar dan anders.
    Wanneer ik (big jazz box) samenspeel met een contrabas willen de frequenties elkaar nogal eens overlappen en dan maakt een Archer op die plek daar perfectly sense maar anders dan dat gebruik ik geen Klon dinges.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #7609
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik zag laatst nog een Digitech Space Station XP300 Modulation Pedal staan voor wehnag, ding schijnt nogal geliefd te zijn.... dus voor de liefhebber dan.

  10. #7610
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik heb de RR Fat Drive. Er zit wel veel meer gain in dan in een Klon(e). Met een klein beetje gain komt ie aardig in de buurt.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top