Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 656 van 864 EersteEerste ... 156556606646654655656657658666706756 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.551 t/m 6.560 van 8635
  1. #6551
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    De beste wah die ik tot nu toe heb gehad. Beiden modi vind ik zeer bruikbaar. Misschien heb je last van een strooiveld van je voeding/adapter? Wahs zijn vrij gevoelig en pikken nog wel eens signalen van andere apparaten op. Je zou ook de wah even als test op een batterij kunnen aansluiten? Anders bepaalde effecten verder van de wah af plaatsen.
    Ja, het kan wel. Ik heb de voeding van de wah geïsoleerd van de rest, andere pedalen geven uit zichzelf ook geen bleed, of zijn goed afgeschermd. Kabeltjes zijn Klotz en nieuw in het board gedrukt. Er zit sinds kort een Moog Ring Mod vlakbij, zo'n minifooger. Wel balen, want bij testen was alles oké en er is qua positie niet veranderd. Binnenkort komen er een aantal kabeltjes binnen en moet ik toch even aan de slag. Ik zal kijken of ik de Wah ook beter kan afschermen.
    You can't be a vet. You rock too much.

  2. #6552
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Zoveel reacties had ik niet verwacht. Je moet me ook niet te serieus nemen, hè? Als ik al mijn pedalen bij elkaar optel in nieuwwaarde, dan kan ik daar ook hele aardige dingen mee doen. Ik ben meer kwaad op mezelf en licht gefrustreerd, omdat ik mijn pedalenbakkies nog steeds niet af heb en omdat ik door gebrek aan been niet meer zo makkelijk en nauwkeurig kan schakelen en dat het afstellen van dat spul me daadwerkelijk mijn rug kost (omdat vlug tot aan de grond bukken per definitie gelijk staat aan vlug tot op de grond pleuren) en omdat ik me afvraag waarom ik in vredesnaam al dat spul heb, omdat ik geen band heb waarin ik het nodig heb.

    Ooit ging het zoooooo gemakkelijk. Ik had een gigantisch grote en loodzware pedalenbak, heel professioneel gebouwd en enkel geschikt voor de grotere podia (anders paste het kreng niet op het podium), het werd gedragen door roadies (ik kon het ding zelf niet tillen) en het werd altijd voor nop voor me onderhouden. En het stomme was dat ik alleen maar een Boss tuner gebruikte, een Z-Vex SHO kloon, een Koch Pedaltone en een Boss Delay. En omdat mijn versterker(s) altijd op 10 stond(en) had ik ook overal hetzelfde geluid. Dat was nog eens een ideale situatie!

    Nu heb ik een heel simpel bordje, maar als ik een scheet laat kan ik alweer alle settings aanpassen. En dat is precies wat me niet meer lukt. Ik mis mijn Koch en mijn SHO kloon. Beide kapot.
    Ach wat, het was weer eens laat vannacht. Ik luisterde een uurtje naar De Staat en ik kreeg spontaan last van heimwee naar het experimentele. Ik wil weer zo graag, maar ondertussen komt er niks uit mijn vingers. Ik denk dat ik in mijn vijfde midlife crisis zit. Hoewel....., met mijn leeftijd kun je amper nog spreken van 'midlife'. Ik ga maandag met mijn kinderen alvast een kist bestellen voor mijn crematie.

    Ik zal jullie bij dezen beloven dat wanneer ik met een nieuw bordje kom, ik jullie zal lastig vallen met een foto van dat bordje en alles wat daar dan op staat.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #6553
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Ff over die crematie... moet ik mijn eigen marshmellows menemen, of worden die ter plekke verschaft?

  4. #6554
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Ff over die crematie... moet ik mijn eigen marshmellows menemen, of worden die ter plekke verschaft?
    Neem ze zelf lekker mee. Ik vind alles wat boven mijn vuurtje gaar wordt gebakken prima, zolang mijn zaad er maar niet voor hoeft te betalen. Ik heb ze al genoeg tekort gedaan. En ach, ik laat die kist ook wel schieten. Ik ben dan toch de pijp uit, dus wat kan mij het rotten. Ze flikkeren me maar bij het gft afval.

    Maar schrijf je wel een liedje voor me?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  5. #6555
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Moet ik me zorgen maken, Vulv? Crematie, vuur, gft afval? What happened?

  6. #6556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Moet ik me zorgen maken, Vulv? Crematie, vuur, gft afval? What happened?
    Typisch gevalletje van een verbitterd ego. Eerst eenieder aanvallen om een keuze van gear en dan na vele toch wel verontwaardigde reacties de aandacht naar jezelf toe te trekken en in de slachtofferrol treden. Blijkbaar heeft Vulva op dit forum wat credits opgebouwd maar bij mij moeten mensen niet met die bullshit aankomen. Versterkers op tien, pffff...

  7. #6557
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard Post foto's van je (zelfgemaakte) pedalboard v2.0

    Precies. Het zou me niets verbazen als hij nog nooit in zijn leven een podium heeft gezien 😛


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door the sure thing; 26 maart 2017 om 14:31
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  8. #6558
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Ik heb soms last van OCD neigingen ;-) Dank!


    Dank Pasqual. Waar is jouw plank, zien, zien!? Ik probeer mijn pedalen arsenaal iedere keer meer uit te dunnen, en dat is op zekere hoogte ook gelukt. Acht effecten liggen er nu op dus geen gecombineerde loops met effecten meer. Whammy, boost en fuzz eraf gehaald, gebruik ik te weinig. Alleen nog de voor mij meest essentiële en veel gebruikte effecten. Er zou nog één drive af kunnen maar het is toch wel fijn te kunnen kiezen tussen een 'vintage cq plexi' en moderne 'amp like' drive. Ik zal nooit zeggen dat het hiermee klaar is maar dat kennen we allemaal wel denk ik :-) En de Boss ES-8 kan ik iedereen aanraden.
    Lo, hier zie je mijn plankje zoals ie er vanavond bij lag: MojoMojo van TC er weer vanaf en Bad Monkey weer terug!


  9. #6559
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Typisch gevalletje van een verbitterd ego. Eerst eenieder aanvallen om een keuze van gear en dan na vele toch wel verontwaardigde reacties de aandacht naar jezelf toe te trekken en in de slachtofferrol treden. Blijkbaar heeft Vulva op dit forum wat credits opgebouwd maar bij mij moeten mensen niet met die bullshit aankomen. Versterkers op tien, pffff...
    Verbitterd ego? Jazeker. Doe ik jou, of wie dan ook daar zelfs maar een haartje kwaad mee? Ik schaam me niet voor mijn verbitterde ego en die zal ik voor jou zeer zeker niet gaan verbergen. Maar verder zit je er zoooooo ongelofelijk ver naast. Ik weet niet waar je last van hebt, maar flikker aub op met je pseudo psychologische analyses. Mag ik me af en toe gewoon een keer uitspreken? Mag ik dan ook mezelf relativeren? Ooit van cynisme gehoord? Voel je je daadwerkelijk door mij aangevallen? Waar heb ik iemand aangevallen dan?

    Normaal reageer ik niet op dit soort idiote beweringen. Het zal me doorgaans worst wezen. Maar ik kan knap pissig worden als mensen (die mij niet eens kennen) mij ervan betichten in een slachtofferrol te treden. Ja, ik klaag wel eens een beetje, maar wie ben jij dan om mij de maat te meten? Mag ik van meneer niet af en toe een beetje mijn persoonlijke beslommeringen van me af schrijven, omdat jij daardoor geërgerd raakt? Moet ik me daar iets van aantrekken? Ik ben zelden kwaad, maar zodra iemand de 'slachtofferroldooddoener' erbij haalt, gaan bij mij de haren recht overeind staan.

    En wat is volgens jou die 'bullshit' die ik verkoop? Welke bullshit? Hoe kom je er in vredesnaam bij dat ik bullshit verkoop? Voorbeelden graag.

    En wat ergert je aan mijn uitspraak dat ik lange tijd het geluk heb gehad dat ik mijn versterkers op 10 kon zetten? Eerlijk antwoord graag. Met 'pffff...' kom ik er niet.

    Mijn excuses voor deze verbitterde reactie. Jouw persoonlijke aanval op mij kwam dan ook wel heel erg zuur over.
    Wees een kerel, kom langs in Nijmegen en we drinken een goed glas bier. Ik iets bitters, jij iets zuurs.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  10. #6560
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Moet ik me zorgen maken, Vulv? Crematie, vuur, gft afval? What happened?
    Tuurlijk niet! Het was slechts mijn manier om aan te geven dat ik eigenlijk allang te oud ben om nog te kunnen spreken van een midlife crisis. Vreest niet!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top