Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 714 van 864 EersteEerste ... 214614664704712713714715716724764814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.131 t/m 7.140 van 8635
  1. #7131
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik vind het overdaad. Je kunt het zeker met de helft minder af.

  2. #7132
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Mits je natuurlijk wel je kabels omdraait.
    Gezocht: Ibanez DE7

  3. #7133
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.287

    Standaard



    De Fulldrive 3 en de Brownie erbij. De Masotti Black Box buffer er af.

  4. #7134
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    2.950

    Standaard

    Bevalt de Brownie?
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

  5. #7135
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.287

    Standaard

    Ja tot zover prima. Gaat goed op het clean kanaal van de Ceriatone. Het mooie is dat de boost van de Fulldrive 3 als een losse cleanboost fungeert, dus niet alleen als boost voor de Fulldrive overdrive. Op die manier kan ik de 3 pedalen erna allemaal op de donder geven voor meer gain. Werkt goed, zeker voor de brownie. Omdat er ook een buffer in de Fulldrive zit kan mijn oude Masotti buffer weg. Ik twijfel nog om de Soul food ook weg te doen, heb nu best wat drives op de plank staan.

    De OCD en de Fulldrive 3 draaien op 18 volt. De Brownie kan dat ook aan maar lijkt op 18 volt meer ruis te genereren. Terug naar 9 volt dus, dan opereert hij stiller. Heb de veronderstelde extra headroom bij 18 volt ook niet nodig bij een pedaal als de Brownie.
    Laatst gewijzigd door AoDf; 25 maart 2018 om 17:54

  6. #7136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    De Brownie kan dat ook aan maar lijkt op 18 volt meer ruis te genereren. Terug naar 9 volt dus, dan opereert hij stiller. Heb de veronderstelde extra headroom bij 18 volt ook niet nodig bij een pedaal als de Brownie.
    Hee, dat is een interessante constatering! Ik heb mijn Brownie altijd op 18 volt staan maar met de gain hoger dan 12 uur geeft hij inderdaad veel ruis. Dat merk ik vooral met een phaser ervoor. En CMATMODS zelf beweert: "Pedal is dead quiet with hardly any noise".
    Toch eens kijken of ik nog een 9 volt aansluiting vrij kan maken op de voeding.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  7. #7137
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.287

    Standaard

    Ben benieuwd, laat maar even weten hoe dat afloopt. Ik heb maar kort getest op 18v en herinner me niet meer hoe hoog de gain stond. Wellicht stond deze erg hoog waardoor de ruis ontstond. Ik kan via de Burkey Flatliner Six voeding per aansluiting variëren van 9 tot 18 volt. Misschien test ik het nog eens op 18v, even jouw bevinding afwachten.
    Laatst gewijzigd door AoDf; 25 maart 2018 om 19:51

  8. #7138
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2011
    Locatie
    Zuid-Noordholland
    Berichten
    236

    Standaard


  9. #7139
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Die staat goed vol, orangerocker!

    Ik kan in tapatalk het plaatje trouwens niet direct zien.


    Mijn plankje op dit moment:


    Ik moet nog een digitale delay en iets harmoniser achtigs hebben.
    Zit te denken om een eventide h9 aan te schaffen. Of anders misschien een pitchfactor weer terug te kopen.

  10. #7140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Ben benieuwd, laat maar even weten hoe dat afloopt. Ik heb maar kort getest op 18v en herinner me niet meer hoe hoog de gain stond. Wellicht stond deze erg hoog waardoor de ruis ontstond. Ik kan via de Burkey Flatliner Six voeding per aansluiting variëren van 9 tot 18 volt. Misschien test ik het nog eens op 18v, even jouw bevinding afwachten.
    Net even getest en het voltage maakt echt enorm veel verschil in de hoeveelheid ruis. Hij gaat bij mij voortaan dus ook gewoon op 9 volt. Bedankt voor de tip!
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top